Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én így csináltam meg, minden cucc ebay-ről jött. Tökéletesen működik és csak is akkor van rajta áram ha tölteni akarok
Szia! Ha még eladó a zselés ülés engem lehet, hogy érdekelne. Kényelmesebb mint a gyári? Méretre teljesen azonos? Esetleg jársz Gyöngyös környékén vagy az M 3-son?
és veszel helyette egy 50es versenyrobogót?!
fekete rezső (freb bt) ferihegy mögött,a kurvák után jobbra:-)
ha nem az a tudat hiányzik hogy egy kalap pénzt ölsz az ülésre,hanem korrekt de olcsó megoldást keresel akkor ő a te embered
:-)
Akár link
Elado a budi?
Jelentkezett ma egy fickó a motoromra, mondtam neki hogy éppen angolórán vagyok egy óra múlva hivjon már vissza erre nem hív és nem is hívható.
Köszi!
Keres rá a topicban, néha szokott itt jelentkezni, de azt hiszem legutóbb fel is írta ide az ember elérhetőségét.
Meg tudod adni az elérhetőségét?
Arra tényleg nem jó. Viszont Gss tud egy olcsó és tényleg jó (ültem az övén) átalakítót, de az Bp.-n van.
Nálam meg 190-nél megpusztult.
Igaz 170-nél vonyíkolt.
Tök normális. A kézikönyvben is benne van, hogy kb. 4L van még a tankban, amikor elkezd villogni.
Amikor meg fixen világít, akkor még 1,5L környékén áll.
Jó ez amúgy, hogy idejében jelez, nem mindenhol állnak sorban a kutak az út szélén, és a vezetőnek sem mindig van ideje azonnal a kútra rohanni.
Igen.Nálam is ugyan ez helyzet.K3
Valahol olvastam,hogy 4,7-nél jelez.
Hali
2004-es Sv-n -em van. A kérdésem hogy az normális hogy mikor felvillan az üzemanyag szint jelzője vagyis már világít akkor k 11-12 litert tudok tankolni ,na ez valahol 230km környéke. Na most kérdem én ha tényleg 17 l a tankja akkor mi a ..............ért jelez be 12nél? az akárhogy is számolom még majd 100km.......... mindenkinél így van ez?
Sajna az nem jó nekem, 99-es 650-re kellene.
K3 vagy 4 1000-en, de szerintem a 650 is ugyanaz, de ha mégsem akkor nem lesz jó.
Tegyél fel egy kapcsolot a kormányra és megvan oldva ha érdekel este tudok adni linket és képet
Milyen évjáratú SV650-en volt rajta?
Bocs, de nem szedem szét, olyan mint a gyári csak kicsit más, kívülről ugyanolyan mert a belsejét cserélték ki, más szivacs és zselé került bele. Nem tudom Vanyeknek van-e róla kép vagy sem.
Tudnál nekem képeket küldeni róla?
A biztosítékoknál hátulról forrasztottam oda egy vezetéket én, kihúztam a műa házból és ráforrasztottam a vezetéket egy üres helyre.
Kürt, féklámpa pozitív vagy hasonló, én ezért nem bontanék meg egy vezetékköteget.
Én személy szerint a biztosítékoknál keretem meg melyik az a szál amin csak gyújtáskor van feszültség, és ide forrasztottam be, egy biztosítékon keresztül az usb töltőt. A hátsó ülés alatti biztosítékoknál csináltam mindezt.
Arra valami ötlet, hogy csak gyújtáson legyen áram, melyik szálra kéne kötni? Vagy te hogy oldottad meg?