Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neked is fontos lenne hogy kigyorsitason könnyen tudj valtani felfele?
Pont ezert mondom.
Nekem nincs ilyen gond.
Fordithato konnyen.
Suzukirol beszelunk halo, nem triumph :D
Hali!
Amiket linkeltél mind gagyi. Kipróbáltam én is, de a telefonom többet fogyasztott GPS-nél, mint amennyit töltött volna
Én ilyet használok és nekem tökéletes: link Valahol biztos van olcsóbban is.
Én mindenképpen úgy kötném be csak hogy gyújtás ráadásnál legyen rajta feszültség.
Esetleg ez ? Elvileg 2 amperral tolná a cuccost. Vagy az meg azért nemjó mert nagyon leterheli az elektronikáját a moccank?
Mi van, flex nagykert nyitottál?
Van otthon flexed?
Van bevalt modszer a valto megforditasara? 1mm kellene csak a muanyag meg a csuklo kozott
Le.
Elég gáz a cucc.
KB mint egy fali töltő csak akkut szopja,nem elég a teljesítménye egy telefon navis működéséhez így merülni fog ha ráteszed akkoris,van egy ilyenem 3 hónap alatt megrepedt a háza,
mindenképp lerelézném.
Írtam.

A pénisznagyobbítás alatt keresd :)
Károkozó biztosítójába kéne betipegmni hogy mi a stájsz és a választ írásban kérni.
Pecséttel.
Esetleg valakit megverni.
Sztem a reginek,a biztositonal igy stimmelnek az idopontok,ettol meg a regi tulaj meghatalmazhatja az ujat ugyintezonek.
Adott egy szitu:
Motorvásárlás előtt egy nappal történik egy kis sérülés a motoron. A tulaj azt állítja, hogy sikerült megegyeznie a kárelkövetővel. Viszont azt már az új tulajdonosnak kell intéznie.
Ilyenkor mi a helyes eljárás? A kárelkövető a régi tulajnak adja a betétlapot, mert a kár még az ő tulajdonában keletkezett, vagy az újnak, mer az ügyintézés, szervizelés idején már az ő tulajdonában lesz?
Sziasztok!
Egy ilyet ha direktben rákötöm az akksira, akkor esetleg leszívhatja azt, vagy keletkezik bármi hátrány? Vagy hova érdemes rákötnöm?
Pedig biztos volt benne egy pár tuti tipp : 1 hónap alatt hogyan leszel Arnold, aztán a tökéletes mellplasztika.... Így már csak a következő 3 napot kell megvárnod, amíg a beérkező 500 emailból megtudd ezeket a titkokat
Most nyomtam rá a törlésre amit legutóbb kb. 3 hónapja tettem meg, most 2438 db-ot töröltem aminek kb. a 90%-át meg sem nyitottam.
Pedig kene.
Tiszta orom.
Ritkán nézek mail-t, általában felhívásra, írj egy másikat.
Sanyi, írtam mailt telefonszámmal kapcsolatban. Leírnád nekem, hogy felhívhassalak?
Sejtettem, hogy nem a V2 evett meg ennyit...
Tényleg, az enyém Somoto-s...
Drága húsra meg nem telik......
Olcsó húsnak híg a leve. Nemrég a-tól z-ig kiveséztem a témát (páran tudják itt mennyit rágok valamit a jó döntésért), ezért lett a ToMMoT! Zselé nélkül az sem vészes, de megéri beletetetni!
Somoto Kárpit szokott a b.) megoldás lenni, de hasonlítsd össze a referencia munkákat és csak utána dönts!
Én eladom a zselézett ülésem annyiért amennyiben nekem van, ülést cserélünk és + 10 rugó. Anno Vanyek 25-ért csináltatta meg.
Esetleg tudna valaki feltenni egy képet meg méreteket egy "gyári"db killer-ről?Csinálnék próbának..