Azért rövidebb, hogy csak a legnagyobb erőnél működjön, amikor már annyit elfordult a tárcsa. A legvégső terhelést pedig a szegecsek aluminium lába állítja meg. A Fekete vázasokban pedig jobb az anyagminőség a kuplungkosárnál, legalábbis külföldi fórumok alapján.
De érdekes, miért nem rakott a 28mm-es helyre 28mm hosszú rugót? Miért csak 23mm ? ha mindegyik rugó szépen illeszkedne a helyére akkor ez az egy kis nyamvadt rugó sokkal kevesebb erőt kéne elszenvedjen. Ez az egy ami mindig rugózik
Videókhoz hasonlítva nincs nagyon oda a kuplung. Ahogy lefúrtam a szegecseket úgy azért mozdult de messze nem úgy mint amiket a videókban mutatnak. Ha sikerül alkatrészt találni akkor összerakom ha nem akkor muszáj lesz bontottat vennem
Amúgy ez mennyire törvényszerű, hogy kinyekken a kosár? Amit most vettem ezrest abban 32ezer van, de alig van hangja a kuplungnak. A 650 hangosabb volt ugyanennyi km-nél.
Ma voltam délután egy karikára, elkapott az egyik vihar széle, szinte felüdülés volt az a kis zápor
Srácok kinek milyen lánc spray vált be? Amit most használok nagyon gyorsan leverődik a láncról, megérem törölgetni a gumi külső pereméről is. Az amit múltkor Zoli nepperkedett Mol-os milyen? Jó, bevált?
Amúgy valószínű hogy attól van, meg az anyagminőségtől is szerintem.
Srácok kinek milyen lánc spray vált be? Amit most használok nagyon gyorsan leverődik a láncról, megérem törölgetni a gumi külső pereméről is. Az amit múltkor Zoli nepperkedett Mol-os milyen? Jó, bevált?