Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amit linkeltél képeket, ott ide teszik be az alátétet, de úgy nagyon erős a csillapítás.
Azért rövidebb, hogy csak a legnagyobb erőnél működjön, amikor már annyit elfordult a tárcsa. A legvégső terhelést pedig a szegecsek aluminium lába állítja meg. A Fekete vázasokban pedig jobb az anyagminőség a kuplungkosárnál, legalábbis külföldi fórumok alapján.
De érdekes, miért nem rakott a 28mm-es helyre 28mm hosszú rugót? Miért csak 23mm ? ha mindegyik rugó szépen illeszkedne a helyére akkor ez az egy kis nyamvadt rugó sokkal kevesebb erőt kéne elszenvedjen. Ez az egy ami mindig rugózik
Igen, az enyém is K4-es. Na majd dzsátubira tulok fel egy vidit.
Videókhoz hasonlítva nincs nagyon oda a kuplung. Ahogy lefúrtam a szegecseket úgy azért mozdult de messze nem úgy mint amiket a videókban mutatnak. Ha sikerül alkatrészt találni akkor összerakom ha nem akkor muszáj lesz bontottat vennem
A kicsivel a rugóerőt akarták növelni szerintem. DL1000-ben nincs belül kicsi rugó.
Én amiket hallottad szürkevázasok csendesek voltak
Nem vagyok benne biztos hogy ez a kuplung egy jól átgondolt dolog
Meg a kuplungos váltásoktól
Olvastam minden nap a fejleményeket, de én ebbe nem folyok bele
Amúgy valószínű hogy attól van, meg az anyagminőségtől is szerintem.
Dehogynem, az alacsony fordulaton nyelezéstől
Szerintem ezt senki sem tudja mitől nyekken meg
Amúgy ez mennyire törvényszerű, hogy kinyekken a kosár? Amit most vettem ezrest abban 32ezer van, de alig van hangja a kuplungnak. A 650 hangosabb volt ugyanennyi km-nél.
Ezt már nagyon régen csinálták, többen is, de összetörött az acél lemez amiben a rugók vannak.
Na, ez hogy fog csörömpölni, ha még jobban összemennek a rugók
HATALMAS típushiba csávó megoldotta olyan parasztosan
Nem is kell én sem irigylem saját magamat, mert azért elég harmatos szegény
köszi, akkor veszek egyet mert a mostani egy kalap kaki. Olajat azért nem használnám bár van minden minőségben mennyiségben itthon
Eddig a legjobb nálam. de ami vicc hogy ha olajjal bekenem, aztán letörlöm az is kb addig marad fent ha nem tovább. De a Mol az tuti
Ma voltam délután egy karikára, elkapott az egyik vihar széle, szinte felüdülés volt az a kis zápor

Srácok kinek milyen lánc spray vált be? Amit most használok nagyon gyorsan leverődik a láncról, megérem törölgetni a gumi külső pereméről is. Az amit múltkor Zoli nepperkedett Mol-os milyen? Jó, bevált?
jó neked de azért nem irigyellek
Nekem meg 20 és 150 között mintha odaszögezték volna a fordulatszámmérő mutatóját a 4500-5000 közé és még csak babrálnom sem kell semmit
há` essem adja fel, az kurva élet
Most kászálódtam ki alóla....szar volt.
ennek nem lesz vége... mindenki váltson ott ahol akar, de leginkább közvetlen a váltóval.