Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fogalmam sincs, de én biztos nem raknék bele magyar kisipari terméket mert azért itt mm. és nm. értékek vannak a tartósságról nem is beszélve. Mi a helyzet a gyárival, drága hiánycikk?
Ha szerzel nekem ilyen rugot akkor nem fogok gyartatni. Miben kulonbozik egy hazai gartott rugo egy masik ceg által gyartott rugotol? Azok akik felujitjak a kuolungot honnan szereznek rugot?
Ugye ez most nem komoly,hogy úgy akarsz rugót gyártatni?
Suzuki...

Egesz deldunantulon nem talalok rugogyartot
Szerintem simán nem érdekli őket. Elvileg nem egy olcsó alkatrészről van szó, lehet ezzel tudtak spórolni. A gariidőt általában kibírja,a többit meg lesz@rják.
No, meg gondolom, rengetegen nem is tudnak róla, vagy megcsináltatják, mint Te is, és akkor nincs vele gond, csak nyilván az pénz.
Ez olyan, mint a 650-es hűtése. Azon is évjáratonként variáltak valamit, mire végre a Gladiusban/új DL650-ben olyan lett, amilyennek a legelejétől lennie kellett volna.
Az új DL1000-ben is hopp, nem is kellett semmilyen olajhűtő, csak egy nagyobb radiátor...
SZiasztok!
Pumigumin kívül tudtok még használtmotorgumival foglalkozókat? Hol érdemes beszerezni a használt gummát sztetek?
Ezt a Suzuki kicsit szerintem elméretezte.
De más van a DL-ben is(még évjáratban is különböznek), már az SV-ben is változtattak rajta amelyik fekete vázas. És a legújabb DL1000-ben is ugyanez a szar van, van Youtube-on arról is fen videó már.
Szerintem egyáltalán nem érdekli őket, pedig változtatni tudtak volna rajta az újabb generációknál. Van olyan motor ami erősebb és mégsem megy gallyra a kuplungja.

A TL1000-sé amúgy csinálja ezt a hibát?
Vitán felüli, hogy a Suzuki b@szta el.
Mondták is fórumon, akik javítják, hogy a gondot a rossz megmunkálás, és gyenge illesztések okozzák, túl nagy mindenfelé a holtjáték, és idővel tovább nő és akkor jön a gond.

Látod, én ugyanezt gondolom, az olajhűtés megoldásáról is, mégis páran hülyének néztek, hogy dehát a japó mérnökök....

Ugyanakkor Tomika86 hozzászólása, amire reagáltam, remekül mutataja, hogy még akár nyelezés nélkül, szimplán egy utasnyi plusz terheléstől is már mennyivel nagyobb terhelést kap a szerkezet. De ha végiggondolod, halál logikus, két henger, kis fordulaton, marha nagyokat robbantva próbálja húzni előre a szekeret, nyilván ilyenkor előre-hátra ugrál folyamatosan a rugós szerkezet, ami igyekezne kisimítani a nagy erőhatás-kilengéseket... Ha magasabb a fordulat, gyakrabban kell kisebb robbanásokkal hajtani, kevésbé darabos, kevesebb a dolga a kütyünek, meg úgy az egész szerkezetet egyenletesebb erőhatások érik.
Ezért is fogtam a fejem a kis fordulató nyelezés gondolatától.
Igen legtöbbször ebben a tartományban vagyok, ha nem kell nyelezni, meg nincs emelkedő.
Ha a kresz szerint használom a motort akkor pont ezen a fordulaton kellene használjam. Arról szó sem lehet hogy a suzuki elbaszta... pedig így van.
Majdnem 100eFt ha jól emlékszek. Megkérdeztem tavaly mielött nekiálltam.
Szerintem ez nagyon szépen mutatja, hol kapja a legnagyobb terhelést a szerkezet... És akkor nyelezésről még nem is beszéltünk...
De most mért kisbetűvel...?
Nekem is csattog az a nyavajás kosár.
Mennyibe kerülhet itt egy új?
Vagy tudtok ajánlani valami helyet?
Babbits-on 280 dollár,itt gondolom érdemes júróval számolni.
A Danie teljesen kulturalt, majd egyszer a tiedet is remelem meg tudom hallgatni. Az enyem ugy szolt mint egy ducati.
Akkor ha ktm-et akarsz vegyél hozzá füldugót is, hallanád a 690 kuplungját
Sanyit kell megkérdezni az enyémnek milyen hangja volt alapjáraton. Remélem most már elcsendesedik
Jaja, gondoltam hogy nem 5. -ben használod 3500-on. Meg ezt jól kitárgyalták a napokban. Én kussoltam.
Mi azért nehezebbek vagyunk, de teljesen mindegy volt milyen sebességben voltam. Nem 5.-re gondoltam a 3-4000-es fordulatot
Amikor vettem a motort, akkor néztem 2 motort is, egyet Kecskeméten 6700km-el, egyáltalán nem volt hangja, nem gángatott, csak egyenesen nem lehetett menni vele
A másik budapesten volt, annak annyira kopogott a kuplungkosárja hogy 5 utcával odébb is lehetett hallani, kuplungbehúzásra elhallgatott.
Mindkettő 2006-os volt.
Én nem érzek rángatást 2 személlyel sem. Mondjuk én vagyok 74kb, utasom meg 50. 1-2ben még használom 3500 körül, de 3.-tól már nem engedem 5000 alá. 650-en is így bántam, ezt szeretik.
És ami az alu öntvényen van acél lemez, ami ide oda tud lötyögni, mert beleüt az alu kosárba? Azt miért nem tudták már valahogyan jobban megoldani a suzukinál? Most nekem bazi sok illesztett csappal van hozzá rögzítve az ötvényhez, így nem tud lötyögni, mert amúgy ott löttyenik az egész, az hogy a központi furatban is kotyog az acél fogaskerék, az már csak hab a tortán, ide meg persely lett préselve.
Alapjáraton az enyém se volt nagyon hangos. Viszont amikor kétszeméllyel hegymenetben mentem akkor 3-4000 között majdnem szétesett, felette kisimult. Nagy terhelésnél volt a gond, nem alapjáraton, mert az a zörgés annyira nem érdekelt. Egyszeméllyel sem volt annyira gáz, csak amikor megvolt pakolva a motor.
Most viszont pici hangja van, mint az előző 650-esemnek, de terhelés alatt és 3-4000 között semmi sincs, csak az ezres blokk rángatózása. De inkább felette használom, de ebbe ne merüljünk bele
Szerintem ez egy nagyon rosszul atgondolt konstrukció. En ugy csinaltam volna hogy ha mar 6rugo van, 3lenne hosszabb gyengébb, ketto erősebb es egy erős. Vagy progressziv rugót. Mert igy 1rugo vegig csak szenved. Lehet rosszul gondolom de en igy csinaltam volna.