Az a jó megoldàs mikor a homlokzati hőszig legalàbb 2 cm- rel kijjebb àll mint a làbazat.
Ha még ott elfér hőszigetelés , ajànlott lehőszigetelni mert sok hő ott is elmegy !
Nekem így is hatalmas különbség volt. ha a lábazatot is leszigetelem, lehet nekem fognak fizetni.
Szerintem azon is múlik hogy milyen házat szigetelsz. Nálunk például az előző ajtó katasztrofális volt. Vékony is volt és nem is zárt rendesen, állandóan húzott be a hideg.
A redőnyszekrényeken is ment ki a meleg, aztán amikor vertem le a régi vakolatot, akkor láttam hogy miféle téglákból áll a házunk és hogy vannak rakva.
Sok helyen tömör kis tégla van, máshol meg a géniuszok fektetve rakták a lyukacsos téglát, kvázi több ezer lyuk borítja házunkat a vakolat alatt.
Szóval alapból gyászos volt a helyzet, ezért is volt akkora javulás. Aztán lehet idővel megkapja a lábazatszigetelést is, meg felhajigálok még egy réteg üveggyapotot a padlásra...nem egy nagy tétel.
ABS: Ha csak 1x ment meg mikor elkottázol egy kanyart már behozta az árát, az összes többi mentés tiszta profit.
Én is abs-es gépet hajtok, nagyon nem bántam meg a döntést, nem véletlen szériatartozék már szinte minden új motorban.
Ha kipróbálnád mi a különbség, csak ki kell venni a biztijét, de hidd el, jobb ha van! Főleg kanyarban hasznos, ha korrigálnod kell, de ha fáradt vagy és elfékeznéd magad akkor is segít.
Ezen szerintem ne agyalj, abs-est vegyél!
Normal telo ketdugos uszo fekek 220 kilo stb.
Ero csak az elejen vaooooooo utana megszokod elojonnek az aprobb hianyok amik elsore a power miat nem foglalkoztattak.Es jon a torpoles a zx636 eleje stb.
Ezer kene elejebemenni ennek.
Régebbi sv futómű? Mint mondtam csak parkolóban mentem a Z-vel, de a tesztek alapján annyira nem szar a futóműve. Persze nem véletlenül adták ki az R változatot... Na azt még nem is láttam hahun, meg gondolom nem is lenne olcsó...
Van itt a Z fórumban egy srác (Panyo), az ő gépe jó is lenne nekem, de annyit nem tudok érte adni: zx6r futómű, abs, akrapovic dob 1.6M, gyári állapotban 1.35 (még ez is megérné az abs miatt).
Szerintem a futóművel nem lenne bajom, az sv-ével sincs konkrét problémám, persze lehet ha kipróbálnék egy bmw s1000r -t akkor dobnám is ki az sv-t, de egyelőre nincs mihez hasonlítanom. Mint mondtam a kicsi Z-vel is csak parkolóban mentem, max 60-70-nel, addig nagyon tetszett, kezes és bivalyerős az sv-hez képest.
Mentünk már többször úgy együtt a sráccal, hogy én egyedül az sv-n, ők meg ketten a Z-n. Hát kigyorsításkor úgy ott hagyott, hogy nem győztem váltogatni, aztán még 6. után is pakoltam volna feljebb, eredménytelenül...
Szerintem elég lesz az ereje egy ideig, de nyilván mindent meg lehet szokni (az sv-től is el voltam ájulva eleinte)
HSM, köszönöm, de a te hsz-aidat nem veszem túl komolyan, mert azt vettem észre, hogy kevés vagy nulla tapasztalattal is hajlamos vagy véleményt alkotni bizonyos dolgokról
Én leszigeteltem a házamat 10centissel illetve 20cm a padlásfödémre üveggyapotból. Radikális különbség nem volt a 2 tél között fűtésben, max annyi, hogy kb 2 liter vizet összeszedtem minden nap az ablakról. A nagy változást a kő lábazat szigetelése hozta 5 centissel + 2cm horvát kő burkolásnak. Ajánlom csináltasd meg Te is!
Mondjuk a súlya szerintem megeszi a teljesítménybeli előrelépést és a régebbiek sv-re hasonlíto fék/futómu combo se tul szivderíto.
R-est keresnék belole.
Nagyjából egyetértek. Bár van hahun egy narancs, az nagyon bejön! De annyit nem adok érte az tuti. 1.4 körül még el is hoznám. Na mindegy előbb el kell adni az sv-t, aztán lehet alkudni a z-re. Remélem ilyen áron már több érdeklődő lesz (eddig 0 volt)
Ugyanez,csak 0 km es szürke,R.
Még matekozni kell a pénzen,el kell adni egy pincényi extrát,beszámittatni a régit,hitel is lesz de minnél kevesebb.
Tavasszal.Esetleg nyár.
Első körben leszűkíti a használt választékot.
Kicseszettül.
És nem akkora hatása hogy emiatt beszopj adott esetben egy kokány gépet.
Ha ujonnan vennéd nem gond.
Használtban ha találnék egy korrekt állapotú abs nélkülit megvennem,majd megtanulnék fékezni.
Mondjuk a következő abs-es lesz nekem,csak olyan van már.
A tardosi kő lábazatot nem szigeteltük le így már a 10 centissel is úgy néz ki a ház mintha téli kabátot adtu k volna rá. Amúgy én is annak a híve vagyok, hohy ha vaki megcsinálja akkor legyen minél vastagabb. Nem a centiken múlik a költségek nagy része.
Ott akkor egyrészt sok az egér , másrészt valószínű maradt szabadon hőszigetelő tábla , ami nem letapaszolva , glettelve ,az tényleg nem ellenfél az egérnek.
Vagy az indítóprofilt lespórolták ( fém profil ), és a lábazatnál alig kellett az egérnek falra mászni és már kajálta is a finom habanyagot.
Az EPS homlokzat legnagyobb ellenfele a tűzön kivűl a harkály !
Na az aztán nem kíméli az EPS homlokzatot akár hogy is van glettelve
Ez már jó eredmény !
De ha a padlásra még tennél vagy 10 cm-t az még javítana , mert az nem nagy munka !
A homlokzatra mint írtam 12-15 cm-es Grafit Reflexnél biztos nem fog felmelegedni a ház még tartós melegnél sem.
Külföldön már 20 cm felett járnak a homlokzati hőszigetelésbe is.
A rezsicsökkentés mellett ezt kellene országosan támogatni , és akkor mindenki jól járna
1. Rohadtul tetszik külsőre, gyakorlatilag szerelmes vagyok bele.
2. Egy parkolóban mentem vele, lassú tempónál tetszik. forgalomban meg együtt mentünk, bár csak kívülről láttam, de nagyon tetszik.
3. 1.
A gondolkodás most azon van, hogy kell e az abs vagy nem. Vagyis hogy akarok e annyival többet adni érte...
Ha még ott elfér hőszigetelés , ajànlott lehőszigetelni mert sok hő ott is elmegy !
Kis pénz kis foci.
Abs
Igen ez a pro érv hogy ha csak egyszer megment akkor már megérte
Szerintem azon is múlik hogy milyen házat szigetelsz. Nálunk például az előző ajtó katasztrofális volt. Vékony is volt és nem is zárt rendesen, állandóan húzott be a hideg.
A redőnyszekrényeken is ment ki a meleg, aztán amikor vertem le a régi vakolatot, akkor láttam hogy miféle téglákból áll a házunk és hogy vannak rakva.
Sok helyen tömör kis tégla van, máshol meg a géniuszok fektetve rakták a lyukacsos téglát, kvázi több ezer lyuk borítja házunkat a vakolat alatt.
Szóval alapból gyászos volt a helyzet, ezért is volt akkora javulás. Aztán lehet idővel megkapja a lábazatszigetelést is, meg felhajigálok még egy réteg üveggyapotot a padlásra...nem egy nagy tétel.
Én is abs-es gépet hajtok, nagyon nem bántam meg a döntést, nem véletlen szériatartozék már szinte minden új motorban.
Ha kipróbálnád mi a különbség, csak ki kell venni a biztijét, de hidd el, jobb ha van! Főleg kanyarban hasznos, ha korrigálnod kell, de ha fáradt vagy és elfékeznéd magad akkor is segít.
Ezen szerintem ne agyalj, abs-est vegyél!
Ero csak az elejen vaooooooo utana megszokod elojonnek az aprobb hianyok amik elsore a power miat nem foglalkoztattak.Es jon a torpoles a zx636 eleje stb.
Ezer kene elejebemenni ennek.
Van itt a Z fórumban egy srác (Panyo), az ő gépe jó is lenne nekem, de annyit nem tudok érte adni: zx6r futómű, abs, akrapovic dob 1.6M, gyári állapotban 1.35 (még ez is megérné az abs miatt).
Szerintem a futóművel nem lenne bajom, az sv-ével sincs konkrét problémám, persze lehet ha kipróbálnék egy bmw s1000r -t akkor dobnám is ki az sv-t, de egyelőre nincs mihez hasonlítanom. Mint mondtam a kicsi Z-vel is csak parkolóban mentem, max 60-70-nel, addig nagyon tetszett, kezes és bivalyerős az sv-hez képest.
Mentünk már többször úgy együtt a sráccal, hogy én egyedül az sv-n, ők meg ketten a Z-n. Hát kigyorsításkor úgy ott hagyott, hogy nem győztem váltogatni, aztán még 6. után is pakoltam volna feljebb, eredménytelenül...
Szerintem elég lesz az ereje egy ideig, de nyilván mindent meg lehet szokni (az sv-től is el voltam ájulva eleinte)
HSM, köszönöm, de a te hsz-aidat nem veszem túl komolyan, mert azt vettem észre, hogy kevés vagy nulla tapasztalattal is hajlamos vagy véleményt alkotni bizonyos dolgokról
R-est keresnék belole.
Még matekozni kell a pénzen,el kell adni egy pincényi extrát,beszámittatni a régit,hitel is lesz de minnél kevesebb.
Tavasszal.Esetleg nyár.
Kicseszettül.
És nem akkora hatása hogy emiatt beszopj adott esetben egy kokány gépet.
Ha ujonnan vennéd nem gond.
Használtban ha találnék egy korrekt állapotú abs nélkülit megvennem,majd megtanulnék fékezni.
Mondjuk a következő abs-es lesz nekem,csak olyan van már.
1:1
Zoli, miért nem?
Vagy az indítóprofilt lespórolták ( fém profil ), és a lábazatnál alig kellett az egérnek falra mászni és már kajálta is a finom habanyagot.
Az EPS homlokzat legnagyobb ellenfele a tűzön kivűl a harkály !
Na az aztán nem kíméli az EPS homlokzatot akár hogy is van glettelve
De ha a padlásra még tennél vagy 10 cm-t az még javítana , mert az nem nagy munka !
A homlokzatra mint írtam 12-15 cm-es Grafit Reflexnél biztos nem fog felmelegedni a ház még tartós melegnél sem.
Külföldön már 20 cm felett járnak a homlokzati hőszigetelésbe is.
A rezsicsökkentés mellett ezt kellene országosan támogatni , és akkor mindenki jól járna
http://hoszigetelo-rendszer.co...
2. Egy parkolóban mentem vele, lassú tempónál tetszik. forgalomban meg együtt mentünk, bár csak kívülről láttam, de nagyon tetszik.
3. 1.
A gondolkodás most azon van, hogy kell e az abs vagy nem. Vagyis hogy akarok e annyival többet adni érte...