"ha kis fordulaton húzok neki nagy gázt, nagy sebességben. Nem szoktam így használni, nem is egészséges a motornak, de ezt hibának megemlíteni... "
A világon semmi gondja nem lesz tőle, bár mondom a karbis 80ról is szépen megindul teli gáznál, nem éreztetik magukat a hengerek, egyszerűen jól gyorsul.Nem hiba ez az újabb típusnál csak mégis más a karaktere mint a régebbinek.
Mentem sor4 motorral. Azok sem éppen szeretik, ha alacsony fordulaton lepadlózod őket. Azok is éppen úgy elkezdenek rángatózni, ugyanúgy "éreztetik a hengereiket". Csak mondjuk azokat ritkán akarod 2000rpm alatt használni....
Egyszerű... Ha nem akarsz kétszer váltani, akkor ne válts annyit felfelé.
Alternatív megoldás, hogy nem padlót húzol neki 4000 alatt, ha már jól az egekbe gangoltad a váltót, és lusta vagy visszaváltani.
Már próbáltam neked elmagyarázni, de nekem nem az adja a motorozásban az élményt, hogy még 150-nél is eszetlenül gyorsul... Nekem sokkal jobban passzol az igényeimhez a kis 650-es, amivel nem kell 150km-enként tankolni menni, ha kicsit sietősebbre fogom a figurát.
Nem tudom, milyen a karbis, nekem K8-as SV van, annak nincs ilyen jellegű gondja. Viszont az tény, hogy éreztetik a hengerek a jelenlétüket, ha kis fordulaton húzok neki nagy gázt, nagy sebességben. Nem szoktam így használni, nem is egészséges a motornak, de ezt hibának megemlíteni... Nekem kicsit fura.
Nem is értem miért megy még a motor,jól meggyilkolom ha 4000alatt húzok neki egy gázt mert annyi épp elég és nem akarok 2x váltani. Soha ne is vegyél erősebb motort, számodra több lenne a negatívum mint az élmény....
20-asé vettem komplett ajtót,ablakmotorral,központi zárral,kárpittal meg a frász tudja mi mindennel.
Persze bontós volt és halomba dobálva szarrá karcolva,pedig színazonos volt,pici odafigyeléssel fényezni se kellett volna.
Imádom a bontósokat.
Tehát akkor felülről kell elvileg ki, bebuktatni az üveget?
Alaposan ki fogom mosni a sínt, mert megérdeklődtem hogy mennyi a gyári új alkatrész...
Miután tiszta, befújjam szilikonsprével, vagy esetleg glicerinnel kenjem be?
Nem fog ezektől még jobban tapadni?
Ugyan tekerőst, de ugyanezen okból cseréltem. Amúgy a vezetősineket kéne időnként kimosni szappanos vízzel mert az ott összegyúlt kosztól szorul általában, de a csere: leveszed a kárpitot, az ablak alsó sínét lecsavarozod az emelő szerkezetről és utána ki tudod buktatni, illetve mivel szétrobbant ezt nem kell, de az újat így teszed be fordított sorrendben.
Cserélt már valaki 3 ajtós Swiftben (2000-es) ajtóüveget (elektromos)?
Sikerült szétrobbantani (persze nem nekem) és már megrendeltem bontóból. Még nem tudom hogy kéne nekiállni, mire kéne odafigyelni.
A gumikédert elkezdte felgyűrni a elől egy 5 cm hosszan. Ezért is szorult meg és robbant szét. Vissza lehet azt ragasztani úgy hogy ne gyűrje? Esetleg be kéne szilikonozni, vagy glicerinnel bekenni a gumit?
A világon semmi gondja nem lesz tőle, bár mondom a karbis 80ról is szépen megindul teli gáznál, nem éreztetik magukat a hengerek, egyszerűen jól gyorsul.Nem hiba ez az újabb típusnál csak mégis más a karaktere mint a régebbinek.