Bal lábtartó letörött, jobb tükör, jobb index, a tükörnél a fejidom tartó szerintem hajlott. Fejidom elvileg festés, de nem törött, csak a plexi. Fékpedál törött, jobb kipufogó sarka lent kukaaz egész, talán a cső nem hajlott be. Kipufogóban hangtompítóval volt. A bal lábtartó a kocsi kerekénél ért össze. Jobbra eldőlt a motor, csúszott, fejidom a padkán csúszott, jobb oldal az aszfalton. Én meg ugrottam oldalra a fűbe.
Sajna polóban és rövidgatyában és papucsban voltam, arra az 500méterre ahova mentem. Jobb nagyujjam felett nyílt seb, jobb váltól könyékig elégett, jobb térdem lehúztam, bal alkarom le horzsoltam.
Tudom vétkeztem beöltözés tekintve.
De 50 alatt mentem, és a lámpa alatt jött a külső sávba.
Szar lehetett amikor a kilógó bré vége elkopott az aszfalton. Anno az első ezresemen rövid Raptorok voltak.......akkor az enyém tövig kopott. ....no ezért nem kell többé lőcsnövesztő.
Sziasztok
Lőttek a hétvégi nyaralásnak, mert egy nő sávot váltott kívülre, én meg ott voltam.
Mit lehet tenni olyan Booking foglalással amit már nem tudok lemondani?
Köszönöm
A sportdob témában Bigoneoszi a yard topicban írogatott, hogy keres valami kiskaput, de ha talál is azt nem hinném, hogy külföldön megennék. Amúgy itthon sem hiszem bár egyenlőre évente alig 1-2 esetet hallani, hogy valamely megyében a rendőrök+NKH épp pár napig rászállt a témára, de előbb-utóbb eljön a mindennapi basztatás ideje is.
Ha a gyártó hivatalosan motortípus szerint gyártja a dobot arra engedéllyel kell rendelkezzen a megfelelő hatóságtól és ennek függvényében adja ki a műbizonylatot, és mint írtad az adattáblán lévő db. adatoknak meg kell feleljen.
nagyon egyszerű a dolog, egy spotkifugóhoz kell a műbizonylat, CE, ettől függetlenül ha közúti ellenőrzés van, szépen odadugják a mérő műszert és megnézik, hogy megfelelő e a zajszintkibocsájtás. ha igen akkor mehetsz...
4éve műszakin volt előttem egy varadero gyári kipufogóval, de "tuningolt" kivitelben. Persze fület szúrt a vizsgabiztosnak, jöttek mértek és buktattak...
Tőlünk nyugatra jobban harapnak erre a jardok, Mo és keletre annyita nem.
Tavaly Svájban a brutál hangos csoppereket kapkodták ki a zsernyákok.
100%ra nem tudom,de Svájcba állítólag a forgalmiba is bele kell hogy legyen vezetve a sportdob.
Az én véleményem az, hogy a sportdob árát inkább elmotoroztam így baj sincs
A Bódis "mese dob" lenne?
A motorszámnál a platnin rajta kell legyen, hogy adott fordulatszám mellett mennyi db-n belül kell ciripeljen a vas (nyilván killerrel tudod elérni). Ha ez O.K., nem panaszkodhatnának! Vagy de?
A szeptember már tökéletes, az árak is a felére zuhannak és mindenhol találész szállást és az idő talán még jobb mint most, éjjel nincs akkora hőség, de a víz még 28°-os.
Martin által adott műbizonylaton is raja van hogy a fojtásnak benne kell lennie, különben nem érvényes. De ezt én is hallottam hogy ha ésszel mész és nem ordít a motor, akkor nem nagyon foglalkoznak vele, hisz hallgassatok meg egy shoppert annak sincs kis hangja... Persze műszakira vigyetek mindent mert ott gáz ha nincs benne a fojtás, illetve az osztrákokat mondják hogy mindenbe bele kötnek, ha van róla papírod ha nincs, ha van benne db killer ha nincs...
Igen, ezt észrevettem sajnos, hogy minimum 4-7 napra adják csak ki. lehet a végén még szeptember lesz belőle, utószezon. Sátrazás kilőve, egyrészt túl kényelmesek vagyunk, másrészt meg nem tudom megpakolni az sv-t cuccal. Egy hátsó dobozom, meg tanktáskám van csak, egy sátras bulihoz kéne legalább oldaltáska is.
Csak a tenger mellett valami. 3 napra nem túl nagy távot akarunk menni, inkább 1-3 nap motorozás, 2. nap csak lazítás. de szerintem nem kapunk szállást, sátrazni meg nem akarunk.
Sajna polóban és rövidgatyában és papucsban voltam, arra az 500méterre ahova mentem. Jobb nagyujjam felett nyílt seb, jobb váltól könyékig elégett, jobb térdem lehúztam, bal alkarom le horzsoltam.
Tudom vétkeztem beöltözés tekintve.
De 50 alatt mentem, és a lámpa alatt jött a külső sávba.
Maig kitart szal nemkell mar
Jobbulast.
Sportdob pocshosszabbito.
Felesleges.
Lőttek a hétvégi nyaralásnak, mert egy nő sávot váltott kívülre, én meg ott voltam.
Mit lehet tenni olyan Booking foglalással amit már nem tudok lemondani?
Köszönöm
4éve műszakin volt előttem egy varadero gyári kipufogóval, de "tuningolt" kivitelben. Persze fület szúrt a vizsgabiztosnak, jöttek mértek és buktattak...
Tőlünk nyugatra jobban harapnak erre a jardok, Mo és keletre annyita nem.
Tavaly Svájban a brutál hangos csoppereket kapkodták ki a zsernyákok.
100%ra nem tudom,de Svájcba állítólag a forgalmiba is bele kell hogy legyen vezetve a sportdob.
Az én véleményem az, hogy a sportdob árát inkább elmotoroztam így baj sincs
A motorszámnál a platnin rajta kell legyen, hogy adott fordulatszám mellett mennyi db-n belül kell ciripeljen a vas (nyilván killerrel tudod elérni). Ha ez O.K., nem panaszkodhatnának! Vagy de?
Átküldöd nekem a 06 70 223 77 00-ra? Köszi!
Sitkei Tibi