Lehet abban akár hieroglifa is ha szabványos sport dob ahhoz van műbizonylat vagy kártya ami nálad kell legyen amelyikhez nincs ilyen az mese dob , tehát büntethető szándéktól függően
Rengeteg ilyen legenda van. En lattam mar 15ezres csekket a papiros martin dobokkal mert nem volt benne a db killer. Es volt mar hogy a nem e jeles plexi miatt akarták elvenni a forgalmit.
Ha nem ugy nesz mint a varmok es nem ordit a motorod akkor 99% ban leszarjak. Ha rendor lennek es ertenek hozza en is a hulyeket buntetnem.
Idényen kívül mindig, mindenhol van jó áron szállás találomra is, de ilyenkor az arab tavasz óta nem nagyon, előtte mindig volt szállás, de most már a nyugatiak is inkább a horvát partra mennek.
2 éve mentünk így, szállás teljesen kizárt a parton, beljebb találsz vagy pedig kempingek, azokban sátorhely talán van. rendes szállást azért nem találsz mert akinek van is üres éppen az minimum 1 hétre akarja kiadni.
e betű meg bizonylat nélkül engedély nélküli ergo nem megfelelő még ha annyi hangot ad ki mint egy lepkefing. ha nem akarod cserélni akkor a db-killer árát a vizsgabiztos javadalmazására használd lehet több az esélyed
Kérdezném az egybegyűltektől, hogy szerintetek érdemes db-killert faragtatnom a noname dobjaimba műszakira, vagy inkább szerezzek be e-betűs verziót? Legutóbb átment simán ezekkel a vizsgán, de az Pest volt, most meg lehet megoldanám itt helyben. Sok emlékem nincs a helyiekkel, legutóbb visszaraktam a Kawára a gyári dobot műszaki előtt, de most ugye nincs..
Killer ügyben a helybéli kipufogósok nemigen tudtak segíteni eddig.. aszonták rendeljek neten, mikre kellene figyelnem? Meg ugye két dobom van, szal dupla lóvé és "e" még mindig nem lesz rajta..
Vagy szarjam le, aztán hátha? Erre hajlok mondjuk..
(a furat a dobokban megvan egyébként a betéthez már korábbról)
Hasonlóak a tapasztalataim ezzel a márkával. Első kabátom kb. 2 hét alatt szétment a varrásnál több helyen, majd ezt javították. Utána újra szétment, aztán közöltem a nemtetszésem, majd kaptam egy újat, de persze ismét Mugen Race. Ez egy fokkal jobb volt, 1 évet kihúzott majdnem de már ez is javítva van, és most ismét vihetem majd, mert megint szétjött.
Raktam fel egy galériát a Mugen csizmámról. Kerüljétek ezt a márkát nagyon. HQ-nak a cordura ruha a varrásnál több helyen szétszakadt, másik ismerősnek a bőr ruha cipzárját már cserélték és most megint nem rosszalkodik.
Köszönöm! Miután birtokba vettem, megnézem. Kiváncsi leszek milyen a dinamika a 650 után. Azt elég dinamikusan törtem össze, remélem az ezredessel jobban kijövünk majd. :)
Gondoltam, hogy nem normális dolog, de mi okozhatja? Nekem sem folyt a kis svből soha semmi. Piti dolog lehet, mert kevés folyt el, és abba is maradt. Mondjuk ettől még elhozom, mert egyébként szép állapotú a gép. Csak érdekelne hogy hol kezdjem a keresgélést, melyek esetleg a tipikus hibalehetőségek. Karbis gépnél kicsit logikusabb lenne, mondjuk egy megragadt úszó, de itt ugye adagoló van.
A 2 injektort összeköti egy kb.8cm hosszú gumi üzemanyagcső, nekem ott folyt ugyanígy indítás után pár percig azt kellett cserélni. Ha jobb oldalról benézel a 2 henger közé megtalálod a 2 torok között. Sima autósboltban vettem szabvány szövethálós üzemanyagcsövet, arra cseréltem, 4 évente amúgy is cserélni kéne.
Jó, de az ezres SV-n azért komolyabb rugózó elemek vannak, mint a kistesón... A 650-re csak sima gagyi állíthatatlan vackok kerültek. Mondjuk "normális" közlekedésre teljesen megfelelő, de baromi könnyen el lehet érni a határait. Pedig, ugye én elég nagymamásan vezetek (a beszámolóid alapján) hozzád képest.
Ha nem ugy nesz mint a varmok es nem ordit a motorod akkor 99% ban leszarjak. Ha rendor lennek es ertenek hozza en is a hulyeket buntetnem.
Killer ügyben a helybéli kipufogósok nemigen tudtak segíteni eddig.. aszonták rendeljek neten, mikre kellene figyelnem? Meg ugye két dobom van, szal dupla lóvé és "e" még mindig nem lesz rajta..
Vagy szarjam le, aztán hátha? Erre hajlok mondjuk..
(a furat a dobokban megvan egyébként a betéthez már korábbról)