Sajátom ami 1999 SV650N 5000 fordulaton 15:45 áttétellel 117km/h megy.
Hogy a gyár által megadott 5000ford/100km/h sebességértékeket kapja 14:45 áttétellel tudja hozni.
Óra nem csal, pedig én is elsőre arra tippeltem.
olyan mintha szét akarna esni, 90fokos 1000es v2... 4000alatt ha teligázt húzol 4-5-6ban érzed ahogy járnak a dugók Vara is ugyenez, ezért nem veszek többször 90fokosat
Elhoztam ma az ezrest. Indítás után egy csepp benzin nem folyt sehonnan. Tehát tényleg lehetséges, hogy csak hosszú állás után ereszt. Na de akkor honnan jöhet?
Ja amúgy csak nekem furcsa a 650 után a vibráció. Kb minden tartományban sokkal jobban darál az egész. Amúgy nagyon patent hangja van, még a kuplung sem ad semmi hangot. Ha behúzom akkor sincs semmi változás. A 650-es nekem már 35.000 km körül zörgött kicsit, ha behúztam kussolt. Ez 64.000-ig semmit nem változott. Szóval az ezres az ilyen, hogy remeg mint az állat. Amúgy nagyon brutál a 650 után.
A 650-es 100-at megy 5000-es fordulat mellett. Legalábbis az enyém így volt. S-es gyári áttétel. Annyi hogy elöl 120/70-es gumi miatt kicsit kevesebbet mutat az óra.
ÁÁÁ, nagyon sajnálom. Tudom mit érzel, én 4 hete kukáztam a 650-est. Amúgy dettó....... kétszer estem (az első nagyon lájtos volt) és egyszer sem voltam beöltözve. Sőt mindkét alkalommal ugyanaz a piros adidas póló volt rajtam. Amúgy az esetek 98%-ában full bőrben vagyok.
A 99-es 5000/ford 100km/h eléréséhez 14:46-os áttétel kellene.