Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Booking.com Ha biztosra akarsz menni, de már nagyon kevés szabad hely van szerintem. Vagy mész és keresel szállást.
Sziasztok,

Horváhba mennék jövő hónapban 3 napra, tudtok valami jó szállást? Tenger mellett kellene, nem túl drága, de azért ne is puritán körülmények legyenek. Aug 20-22, remélem lesz szabad mert eddig sehol nem találtam
Nem, nem. Valahogy béna az alkatom és nem tudok térdelni, de csak ezért nem volt térdelés. Egyébként szerintem az ezres sv-vel sincs semmi para, egyedül az hogy jó gumi kell rá mert kis fordulaton már eltekeri a hátulját és meg tud ijeszteni. De egyenletes a nyomatékleadása, nem igazán az a hátrabaszós motor
Üdv. 650s-ről, 1000n-re nyergelek át. Kérdésem lenne. Már megvan a kiszemelt gép. Indítas után némi benzin folyt el belőle, az első henger körül valahonnan. Pontosan nem tudtam felderíteni. Illetve elég hamar megszűnt. A tulaj azt mondta, hogy ez ilyen szokott lenne ha sokat áll. Na ez a motor kb 3 éve áll. Nagyon keveset használja, most is úgy bikáztuk be. Mi lehet a folyatás oka? Motor tökéletesen jár, gázreakció is teljesen rendben. Sanyi, vagy valaki mondhatna valamit, megköszönném. Illetve a hátsó renszámtábla tartó megegyezik vajon a 650-essel? Minkettő k4-es.
Naugye, nem térdelve....
Örülök, hogy nem lett bajod, de azért az embernek nem a legokosabb dolog a vak szerencsére bíznia az életét...
A motorozásban az egyik legnagyobb veszéyforrás ha az ember bátorsága túlnő a tudásán és megfontoltságán...
Köszi a segítséged!
Általában nem, azt inkább régebben amíg újak voltak ezek a gépek és mégis volt néha gond, olyankor kimérés volt, ma már ez nem nagyon érdekes, ha elkezd csak kicsit is szarakodni akkor tps csere mert amelyik "elmászik" azt már hiába méred ki és állítod be az alapján a 8-10 vagy régebbi tps igazából ugye csak egy potméter ami előbb-utóbb megdöglik, venni kell egy újat (nem bontottat) ami kb 25 rugó és az nagy eséllyel jó lesz, de amúgy kár túlspilázni, ha nem nagyon zavaró a működése akkor hagyni kell a fenébe, az enyém már néha zavaró, de idén már akkor sem cserélem le, talán jövőre.
Akkor feszültség alapján állítod te a Tps váltást?
Szombaton megyünk Dubrovnikba át akarom nézni elötte.
Köszi
Minél lejebb állítanám a Tps váltást annál közelebb kerülnék az 1,16Vhoz.
Amúgy ez az érték a fekete vázasnál is?
Valószínűleg elkezdett szarakodni, a műszerfalas 3 állás az nagyon pontatlan, de durva állításnak elég.
Én is 1800ra állítottam most.
De a Fast idle feszültségét nem tudom 1,16-ra beállítani. Volt szinkron és Tps beállítás is, de csak 1,27V körülit tudok minimum beállítani. Ennek mi lehet az oka?
Köszi
Már én is inkább ilyesmire állítom, de ha a usernek tetszik rángatás akkor olyan 1700 körülire állítom, de 2 hete a magaméban véletlenül benne hagytam a drága "kapcsolót" és úgy mentem túrázni, érdekes volt látni ahogy menet közben műk9ödött és azonnal kiderült újra amit edig is tudtam, hogy rossz a tps-em, kb minden tizedik gázelvételre állt be jó helyre, de egy kis tiltás közeli hajtás után már egyáltalán nem.
Én se térden akarom kezdeni :D főleg hogy eddig supermoton ültem
En is 18evesen kezdtem a hondaval, igaz nem terdelve de sokkal batrabban mint most, es meg élek.
Helló!
Azt szeretném kérdezni, hogy az 1000-es SVnél te milyen fordulatra szokod beállítani a TPS-nél a váltást felső vonalra? Sok külföldi oldalon írnak 1500-at, de úgy igen ideges szerintem. Én most 2600-ra állítottam be, jó ez, vagy ez meg sok?
Köszönöm segítséged!
Nem az 1000-es gixert akarom utolérni kanyarban egyszerűen csak akarok egy nagymotort, amit lehet élménydúsan használni. Azért akarom papíron a 35 kilowattot, mert nem akarok 2 év múlva megint ugyanannyit adni motorért. Az SV meg nagyon tetszik, főleg mert alul is nagyon jól használható, és épp ez tetszik. Nem versenyezni akarok az utcán, sőt! De jó gumival simán lehet vele mélyen motorozni szerintem, bőven a vágyaimon túl! Köszi azért a tanácsot, de nem meghalni akarok hanem motorozni
Szerintem 18 évesen nem biztos, hogy a legjobb sport az utcán motorral térdelgetés. Alapból 35kw... Nem a legokosabb móka, ha a kanyarban akarod utolérni a nagyobb vasakat hajtókat tapasztalat nélkül. Persze, ha csak papíron fojtott az más, de abból is komoly bajod lehet, máshol.
Persze, van már most is sok kereszt az út szélén, de gondolom, nem szeretnél közéjük tartozni....
Apropó! Ha esetleg lenne valakinek a birtokában, esetleg ismerősnek egy 25 kilowattos papírral bíró SV-je, de lehet az akár GSXR 600 K1-3, az bökjön valamit legyen szíves! :)
Én is idéztem egy épp futamot nyert SV kupástól kb 10 évvel ezelőttről, épp 650-el ment.
Nekem nincs nagy tapasztalatom 650essel. De le lehet vele térdelni csak jó minőségű út kell meg elég sok bátorság, több képet is láttam már térdelni sv-ről. Bár szerintem baromság a térdelés, gyorsabban kanyarodok mint az előttem térdelő ember, neki elfogy a majré nekem meg van még fél centi, na hogy van ez ?

Hogy Sanyit idézzem, gyorsan vagy látványosan...
Az első teló nem a legjobb, rosszabb aszfaltminőségen bizonytalanabbá válik.
Nem mondom hogy nem lehet vele lendületesen motorozni kanyarokban, csak jó minőségű legyen az aszfalt.
Nincs is azzal semmi baj. Akár találhatsz is normál állapotút a megfelelő "papíron fojtottal".
ilyenekre lettem volna kíváncsi ;) hogy nem pattogna-e el ha pl letérdelnék 1-2 kanyarban, ilyesmi.
Vagy ha tokos vagy es nem a motorra fogod azt hogy nem tudsz gyorsan kanyarodni akkor az sv-vel is lehet hasitani
Vegyel egy lc4et, ott lesz fek futomu es egy igazi jatszos motor. Igaz supermoto...