Csak epp nem jol használod. Motorozni nem lehet a fizika szerint. Ha kezdened rendesen hasznalni vagy lebne tapasztalatod soros motorral akkor tudnad mi a felhasznalasbeli különbség.
Amig te azt erzed hogy az sv mekkorat tol alacsonyabb fordulaton addig a sor4 megy az svd mellett ugyanugy csak a sor4nek van meg ereje elgyorsulni. Ezt te is leirtad lentebb... Sajat magadat hazudtolod meg.
Mond az neked valamit, hogy pályamotorozás? És az, hogy túramotorozás? Esetleg közúti motorozás?
Elfogadom, hogy neked csak a közúton pályamotorozás fér bele a motorozás fogalmába, de azért próbáld meg valahogy azt is megérteni, hogy az is motorozás, amikor közúti sebességekkel közlekedsz, és nem azt élvezed, hogy +1 kanyart túléltél nyélgázzal, hanem más dolgokat, mint pl. a táj, vagy a levegő, vagy egyszerűen csak az utazás. Az is motorozás.
Próbáld meg értelmezni, amit írtam. Nem a 650 volt sok, hanem a pokoli ideges gázreakciója a zárt és az alig nyitott pozíció között kis fordulaton/sebességen. Mi a tök köze van ennek a motor erejéhez? A nagy büdös semmi!
Nézd, a motoron érzed-e vagy sem, akkor is ezek fognak történni, ha jól váltod a sebességeket. Elemi mechanika, Newton második törvénye., F=ma. Ha tetszik, ha nem, alapvetően ez határozza meg a motorod gyorsulását. Persze, nagyobb sebességeken hozzájön némi gördülési és légellenállás, de azok is szépen számolhatók.
Vicces, ahogy kiforgatod a dolgokat. Az olajhőfok mérése azt szolgálja, hogy működjön a motor, amikor a gázt húzom neki. Bocs, hogy van agyam és használom.
Maximális egyet kell értsek veled, ez tényleg így van.
A kis SV nagyon megy egyesben, csaképpen annak 70-nél vége, utána még lép egy nagyot 2-esben, az tart 110-ig, és utána már csak integetni lehet a még mindig egyesben, de immár fordulaton kilövő R6-nak. Ez szépen kijön az adataikból is.
Marha jó (és szép) amúgy az a 2005-ös R6, majdnem olyat vettem az SV helyett, nagyon bejön minden téren, de végül nem bántam meg, hogy ez lett. Amire/ahogy használom, ez jobban megfelel, ezt a leírásod is alátámasztja.
Szombaton biztos nem lesz motor csere mivel zárva vannak Így mindegy, hogy szombat vagy vasárnap. Annyit meg tudok ígérni, hogyha pénteken szólnak, hogy kész a papírozás akkor csak hétfőn megyek érte.
Nézd, látatlanban azért ne nézzük hülyének egymást, ha kérhetem. Mikor először ültem az SV-n, valóban az első 10km-en 3X álltam félre felfogni mi történik, de nem azért, mert olyan marha gyors lett volna, hanem hozzá kellett szoknom a pokoli finom gázkezeléshez, amit igényel főleg lassú tempónál. Előbb tudtam vele 50-el menni, mint 20-al.
Ugyanakkor nem gondolom, hogy ennél sokkal vadabb lehet az ezres, az FZ1 meg végképp. Persze, erősebbek, gyorsabbak, de attól tutifix nem rémülnék halálra.
Véletlenül se zavarjon, hogy a világ a fizika törvényei alapján működik. Annak pedig a leírásának a matematika az eszköze.
Amikor ráülsz a motorra, ott is az elemi fizika törvényei fognak rád hatni. Akkor is, ha azt hiszed okosabb vagy ennél.
Nem is arról van szó hanem a gép cseréről azt meg megejthetik szomaton, de ha mondjuk várnak vele 11-12-ig akkor addig odaérnék viszont ha csak a jövő héten jön össze akkor mehet a vasárnap is.
Gondoltam, de ugye végre összejött hosszú idő után újra egy gép és a gondokat nem biztos, hogy enyhítené az eladása, nekem is ugyanez volt, semmivel sem lettem volna beljebb ha eladom pedig igencsak szükség lett volna néha az árára.
Neki csak vasárnap jó ami igazából nekem is csak a sietség miatt m,ennék szombaton, de ha Vanyeknek ráér vasárnap is akkor nekem is, igaz még a szombatra sem bólintott rá.
Nagyon csalós tud ám lenni a karakterisztikabeli különbség. Nekem most van egy R6 és egy 650 SV is (mindkettő 60 NM körül). A feeling a következő: megyek az SV-vel, atyaég, milyen frankón megy kis fordulatról, nem is kell váltogatni előzéshez, tök jó az R6 után is, hú de keményen gyorsulok, 1-2-3-4, aztán ránézek az órára, és 120 km/h. Na ugyanez az R6-nál: 2-esből finoman kigyorsítok, semmi durvulás, 7 e-nél fel háromba, nem forgatom, 7-8-nál ránézek az órára 160 km/h. Nagyon csalós, sokkal gyorsabb, de nem tűnik fel, mert nagyon lineáris az erőleadás. Ami viszont tény, hogy városi, országúti használatnál egyszerűbb az élet a V2-vel, mert 5-ből 90-nél visszaváltás nélkül fogsz előzni vele, viszont s4-el lehet, hogy vissza fogsz tenni egyet, vagy kettőt, hogy dinamikusabbnak érezd, egész egyszerűen másképp kell használni.
Plusz egy kis történet, SV-vel jöttem budai oldalon a Vártól a Lágymányosiig, lámpától-lámpáig végig versenyeztünk egy olyan R6-tal mint az enyém, csak a Petőfi-Lágymányosi között tudott elmenni, ott már volt helye kiforgatni, tehát kb 100-ig nem igazán maradt le a V2. Aztán beszélgettünk is a sráccal, nagyon meg volt lepődve, hogy megy a kis SV. De mindig jó átülni egyikről a másikra, és sosem érzem úgy, hogy ez most de szar a másikhoz képest. Az SV-n lazán ülsz, kényelemben vagy, nem érzed annyira ha rossz az út, nem forgatod, stresszmentes, lazán beteszed a kocsik közé, felmész vele a padkára, olyan pont jó, kivéve a fék, az nekem nagyon gyenge. Az R6 precíz, feszes, penge a féke, finom a kuplungja, a váltója, de több aktivitást kíván, pattogsz rajta, pörgeted, lassú tempónál feszeng rajta.
Mások. Két napig rá se nézek az egyikre, utána alig várom hogy menjek vele, és fordítva.
Az adatokból valóban nem jön ki, hogy 10x jobban megy, de ha mennél egy 1000-es SV-vel a 650-esed után akkor reszkető lábakkal szálnál le, ha mennél egy FZ1-el akkor a székleted átütötte volna a nacidat. Pedig papíron nem sok különbség van a 2 között.
Amig te azt erzed hogy az sv mekkorat tol alacsonyabb fordulaton addig a sor4 megy az svd mellett ugyanugy csak a sor4nek van meg ereje elgyorsulni. Ezt te is leirtad lentebb... Sajat magadat hazudtolod meg.
Elfogadom, hogy neked csak a közúton pályamotorozás fér bele a motorozás fogalmába, de azért próbáld meg valahogy azt is megérteni, hogy az is motorozás, amikor közúti sebességekkel közlekedsz, és nem azt élvezed, hogy +1 kanyart túléltél nyélgázzal, hanem más dolgokat, mint pl. a táj, vagy a levegő, vagy egyszerűen csak az utazás. Az is motorozás.
Nézd, a motoron érzed-e vagy sem, akkor is ezek fognak történni, ha jól váltod a sebességeket. Elemi mechanika, Newton második törvénye., F=ma. Ha tetszik, ha nem, alapvetően ez határozza meg a motorod gyorsulását. Persze, nagyobb sebességeken hozzájön némi gördülési és légellenállás, de azok is szépen számolhatók.
Vicces, ahogy kiforgatod a dolgokat. Az olajhőfok mérése azt szolgálja, hogy működjön a motor, amikor a gázt húzom neki. Bocs, hogy van agyam és használom.
Oké, hat rád a fizika. De te menet közben számolsz vagy mi? Köze nem lesz annak amit érzel a motoron mint ezek a hülyeségek amit itt kiszámoltál.
Ülj fel egy erős motorra és húzd a gázt. Ne az olajhőmérsékletét nézd hanem a gázt húzd...
A kis SV nagyon megy egyesben, csaképpen annak 70-nél vége, utána még lép egy nagyot 2-esben, az tart 110-ig, és utána már csak integetni lehet a még mindig egyesben, de immár fordulaton kilövő R6-nak. Ez szépen kijön az adataikból is.
Marha jó (és szép) amúgy az a 2005-ös R6, majdnem olyat vettem az SV helyett, nagyon bejön minden téren, de végül nem bántam meg, hogy ez lett. Amire/ahogy használom, ez jobban megfelel, ezt a leírásod is alátámasztja.
Ugyanakkor nem gondolom, hogy ennél sokkal vadabb lehet az ezres, az FZ1 meg végképp. Persze, erősebbek, gyorsabbak, de attól tutifix nem rémülnék halálra.
Amikor ráülsz a motorra, ott is az elemi fizika törvényei fognak rád hatni. Akkor is, ha azt hiszed okosabb vagy ennél.
Plusz egy kis történet, SV-vel jöttem budai oldalon a Vártól a Lágymányosiig, lámpától-lámpáig végig versenyeztünk egy olyan R6-tal mint az enyém, csak a Petőfi-Lágymányosi között tudott elmenni, ott már volt helye kiforgatni, tehát kb 100-ig nem igazán maradt le a V2. Aztán beszélgettünk is a sráccal, nagyon meg volt lepődve, hogy megy a kis SV. De mindig jó átülni egyikről a másikra, és sosem érzem úgy, hogy ez most de szar a másikhoz képest. Az SV-n lazán ülsz, kényelemben vagy, nem érzed annyira ha rossz az út, nem forgatod, stresszmentes, lazán beteszed a kocsik közé, felmész vele a padkára, olyan pont jó, kivéve a fék, az nekem nagyon gyenge. Az R6 precíz, feszes, penge a féke, finom a kuplungja, a váltója, de több aktivitást kíván, pattogsz rajta, pörgeted, lassú tempónál feszeng rajta.
Mások. Két napig rá se nézek az egyikre, utána alig várom hogy menjek vele, és fordítva.