Köszönöm, erre voltam kíváncsi. Teljesen érthető a dolog. 5 év után már vágyik az ember valami újra, és tényleg gyönyörű szép motor az FZ1 is. Futóműre, fékre is egyértelmű, hogy sokkal jobb.
Az adatokból nem jön kis sehogy, hogy 10X jobban megy, de ha így érzed, és elégedett vagy vele, az mindennél fontosabb. Pláne, hogy nem is ez neked a lényeg. Ahogy nekem sem egy motornál, látod, jól elvagyok a 650-el is, csak a fórumtársak ide terelték a témát.
Mélyen tisztelt HSM úr! Vigyázz, hogy nehogy elvessz egyszer az adatok halmazában. Semmilyen technikai adat nem játszott közre a motor cserében, csupán kipróbáltam és tetszett. 5éve használok SV-t és váltani akartam. Ha az 1000-es SV jól megy akkor az FZ1 10x jobban, de ez nem igazán érdekel. Futóműve szuperszónikus az SV-hez képest, fék szintén, ezen felül szebbnek is tartom. Az SV giga nyomatékáról meg annyit, hogy 102Nm 7200-on az FZ1 pedig 8000-en 106Nm, vagyis PAPÍRON kb ugyan az, mégis űrhajó az FZ1 az SV-hez képest. Mondom ezt annak tudatában, hogy az SV nagyon jó motor.
Nem.
A kollegano volt.
Keresgelte a zacsit a kezibenyomtak a ketrugot o elvette de zacsikereses kozben nem adta a blokkot.
Ok meg elleptek.
Nem voltam ott.
Majd vissza.
Csak a vegire.
Hiába forgatja, ha nem meri húzni neki.
Illetve a forgatja az oké, de ha nem megfelelő sebességben van, már el is mentél, ahogy fordítva is. Az se mindegy szélsőséges esetben, hány kilósak vagytok. Egy nagyobb utas is pl. a gyorsulás 20-25%-át is megeszi.
Értemén hogy mé csinálják.Van benne logika.
Alkalmazkodunk oszt annyi.
Ha Szaros nájlonzacskót kérnek hozzá akkor lazán nincs felkiáltással nyugtázzuk és nem kezdünk el keresgélni egy ilyen szart.
És nem lesz gebasz.
Nincs elszállva benne semmi, de én nem arra használom hogy méregessem az olajhőmérsékletet és mindig úgy motorozzak hogy keveset egyen. Én azért motorozok mert élvezem nem azért hogy minél kevesebbet tankoljak. De egyébként nem értem hogy lehet az hogy szerpentinen a hondával 6000-14000között motoroztam és kigyorsításon a 650es sv-t kikerültem, pedig ő forgatta rendesen. Ja hát mert ez a való élet volt és nem a számítások
Hát én felkötném magam a variótól, ezt tapasztalatból mondom.
Amíg robogóztam is a falra másztam tőle, pedig akkor még fiatal voltam és bolond.
Amúgy nem a váltással van a baj, hanem a túl sok váltással. Éppen a sor4 400-as mocikával volt ez a bajom (CBF400 SF amúgy), hogy rengeteget kellett vele váltani, ha nem hajtottam, kb. kettesével váltottam, hogy történjen is valami. Visszafelé meg mondjuk egy előzésnél, kanyarodásnál megint minimum két fokozat. Ezzel szemben SV-vel max a kettes és hármas fokozat között kell kapcsolgatni városban, se nem sok, se nem kevés, nagyon szeretem.
300V-t ne tegyél bele utcára, azt pályázni fejlesztik, sűrűbb csereintervallumra. Utcára a 7100 a legjobb szerintük.
A hűtőt meg kár levenni, max takarj ki belőle kicsit, ha nem melegszik fel az olaj.
De nálad úgyis megdöglik fordulaton szóval kár is foglalkozni vele.
Szerintem nem ugyanarról a motorról beszélünk. Nálad lehet, hogy fordulaton semmi, de nekem 9000-ig végi elég rendesen tol. 6000 és 8000 között végig megvan a 60Nm, és 9000-nél is még van belőle 57. Az ezresen pedig 90NM van meg 7000 és 9000 között. Ez azért nem egészen a "fordulaton semmi" kategória.
Lehet, nálad meg van benne dögölve valami, ha ennyire meghal fordulaton, nem kéne neki.
Azt tudom, hogy a sor4-el LEHET menni 6.-ban alapjáraton, de annak mégis mi értelme? 6-ot kell hozzá váltani, és ereje úgy közelít a 0-hoz. Ha meg meg is akarsz vele mozdulni, akkor megint 3-at kell váltanod legalább lefelé. Az SV-vel meg elgurulsz ugyanakkora sebességgel 3.-ban 3000-es fordulaton, és ha meg akarsz mozdulni csak gázt adsz és azonnal megy. Lehet, fétised a váltogatás, de nekem 100X jobban bejön az SV-s verzió.
Amúgy valóban nem volt az igazi az SV, amíg 3000 alatt nem állt velem szóba és rángatott (rengeteg felesleges váltást előidézve ezzel városban), de a 6000km-es szervíz (olajcsere és láncállítás volt) óta megszűnt ezen gondom, 1800rpm felett teljesen normálisan működik, nem rángat, 2000-től már ereje is van, csak a gázt kell érzéssel kezelni ott.
Tényleg olcsón.Szal a lehúzás nem fog menni.
Elment a píz felesleges cuccokra.
Köszönöm, erre voltam kíváncsi. Teljesen érthető a dolog. 5 év után már vágyik az ember valami újra, és tényleg gyönyörű szép motor az FZ1 is. Futóműre, fékre is egyértelmű, hogy sokkal jobb.
Az adatokból nem jön kis sehogy, hogy 10X jobban megy, de ha így érzed, és elégedett vagy vele, az mindennél fontosabb. Pláne, hogy nem is ez neked a lényeg. Ahogy nekem sem egy motornál, látod, jól elvagyok a 650-el is, csak a fórumtársak ide terelték a témát.
Nem érdekelte őket.
Hozol nekem gomboké cbr-t?
A kollegano volt.
Keresgelte a zacsit a kezibenyomtak a ketrugot o elvette de zacsikereses kozben nem adta a blokkot.
Ok meg elleptek.
Nem voltam ott.
Majd vissza.
Csak a vegire.
És a többi Zoltánnak is
Illetve a forgatja az oké, de ha nem megfelelő sebességben van, már el is mentél, ahogy fordítva is. Az se mindegy szélsőséges esetben, hány kilósak vagytok. Egy nagyobb utas is pl. a gyorsulás 20-25%-át is megeszi.
Értemén hogy mé csinálják.Van benne logika.
Alkalmazkodunk oszt annyi.
Ha Szaros nájlonzacskót kérnek hozzá akkor lazán nincs felkiáltással nyugtázzuk és nem kezdünk el keresgélni egy ilyen szart.
És nem lesz gebasz.
Amíg robogóztam is a falra másztam tőle, pedig akkor még fiatal voltam és bolond.
Amúgy nem a váltással van a baj, hanem a túl sok váltással. Éppen a sor4 400-as mocikával volt ez a bajom (CBF400 SF amúgy), hogy rengeteget kellett vele váltani, ha nem hajtottam, kb. kettesével váltottam, hogy történjen is valami. Visszafelé meg mondjuk egy előzésnél, kanyarodásnál megint minimum két fokozat. Ezzel szemben SV-vel max a kettes és hármas fokozat között kell kapcsolgatni városban, se nem sok, se nem kevés, nagyon szeretem.
A hűtőt meg kár levenni, max takarj ki belőle kicsit, ha nem melegszik fel az olaj.
De nálad úgyis megdöglik fordulaton szóval kár is foglalkozni vele.
Lehet, nálad meg van benne dögölve valami, ha ennyire meghal fordulaton, nem kéne neki.
Azt tudom, hogy a sor4-el LEHET menni 6.-ban alapjáraton, de annak mégis mi értelme? 6-ot kell hozzá váltani, és ereje úgy közelít a 0-hoz. Ha meg meg is akarsz vele mozdulni, akkor megint 3-at kell váltanod legalább lefelé. Az SV-vel meg elgurulsz ugyanakkora sebességgel 3.-ban 3000-es fordulaton, és ha meg akarsz mozdulni csak gázt adsz és azonnal megy. Lehet, fétised a váltogatás, de nekem 100X jobban bejön az SV-s verzió.
Amúgy valóban nem volt az igazi az SV, amíg 3000 alatt nem állt velem szóba és rángatott (rengeteg felesleges váltást előidézve ezzel városban), de a 6000km-es szervíz (olajcsere és láncállítás volt) óta megszűnt ezen gondom, 1800rpm felett teljesen normálisan működik, nem rángat, 2000-től már ereje is van, csak a gázt kell érzéssel kezelni ott.