Van par kanyar arra de azert nem kene nekiindulni.
Kocsival parszor munkaugybrn mentem arra.
Majd ha egyszer leszek olyan gazdag hogy ürhajo minosegu ezeres yamahat vegyek elmegyek arra.
Szia! Nekem Kawasaki Zx 10-es 2005.évjárat ment bele, egy az egybe farigcsálás nélkül. /Itt kaptam a tippet, külön köszönet érte!/ A teljes hossza 5 mm-rel nagyobb mint a gyári ami az ülés magasságot kb 15mm-rel emeli meg, a rúgó erő 1 személyre csomag nélkül talán jó, egyébként gyenge. A rúgót később erősebbre cseréltem. Az ülés magasság növekedést hosszabb kutyacsonttal kompenzáltam. Most már jó, kellően feszes és megfelelően csillapít. Az átalakításról fotókat a hsz-eim között találsz.
Hát, ha most 3/4-ed gázzal megy úgy, mint előtte nyelezve az elég nagy difi. Pont elég arra, hogy a 98 lóerős Hornet vidáman otthagyja a 120 lovas V2-det. Úgy persze, hogy gyenge a lelkem.
Amúgy a teló egy fokkal élhetőbb lett, kiljebb tekertem ~másfél csíkkal az előfeszítést. Így mégnagyobbat búvárkodik főleg utassal, de egy fokkal élhetőbb a kátyúkban. Ugyan így lassabban kell menjek vele, ne koppanjon fel, de inkább így hagytam.
Csak az olaj volt túl hideg és állítottunk rajta, hogy jobban melegedjen no meg a telókat faragtuk át, hogy menet közben könnyen lehessen hirtelen egy kátyú előtt puhítani vagy egy hosszú kanyar előtt ahol jó az út keményíteni.
Holnap kiderul, ha ott vagy valahol akkor hivlak mentem most vele kicsit, ahogy eddig teligazon gyorsitottam pl elozesbel, most eleg csak 3/4gazt huzzak
Kocsival parszor munkaugybrn mentem arra.
Majd ha egyszer leszek olyan gazdag hogy ürhajo minosegu ezeres yamahat vegyek elmegyek arra.