Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van par kanyar arra de azert nem kene nekiindulni.
Kocsival parszor munkaugybrn mentem arra.
Majd ha egyszer leszek olyan gazdag hogy ürhajo minosegu ezeres yamahat vegyek elmegyek arra.
StreetView-n néztem, és felújították, meg kiszélesítették, kapaszkodósáv van pár helyen... és mintha a kanyaríveket is optimalizálták volna.
Regebben atlagos volt.Kicsit kihalt.
Keszthely-Zalaegerszeg szakasz jónak néz ki, de még nem mentem rajta.
Jó?
Túra nincs , de legalább humor van , és ingyen van
Meg lehet kibírja egy jól feltöltött akksi is
Mai kör: https://goo.gl/maps/fZv9r

4,34 es fogyasztással 2 személy 110-120 utazó de néha belekarcoltunk a 170-be is
nembaj akkor menjünk egy gyors egynapos Stelviot és még szállás sem kell
En meg berelhetek motort.
Igen.
Köszi jamesz a tippet, utána nézek ennek az opciónak is.
Valamelyiket mindenképp meglépem, vagy gsxr vagy kawa, de valamelyik tuti lesz :)
Szia! Nekem Kawasaki Zx 10-es 2005.évjárat ment bele, egy az egybe farigcsálás nélkül. /Itt kaptam a tippet, külön köszönet érte!/ A teljes hossza 5 mm-rel nagyobb mint a gyári ami az ülés magasságot kb 15mm-rel emeli meg, a rúgó erő 1 személyre csomag nélkül talán jó, egyébként gyenge. A rúgót később erősebbre cseréltem. Az ülés magasság növekedést hosszabb kutyacsonttal kompenzáltam. Most már jó, kellően feszes és megfelelően csillapít. Az átalakításról fotókat a hsz-eim között találsz.
voltál ma az ülésügyben? akkor a holnapi lefújva?
jól köszi, nem én voltam. Én még ahhoz is béna vagyok hogy lezuhanjak
HSM senzor-t.
Mit állítottatok?
Nem erted, pl most megyek 130, elozok es 3/4gazon gyorsul ugy mint teligazon eddig. Nem lett +30loero. Egyenletesebb lett.
Hát, ha most 3/4-ed gázzal megy úgy, mint előtte nyelezve az elég nagy difi. Pont elég arra, hogy a 98 lóerős Hornet vidáman otthagyja a 120 lovas V2-det. Úgy persze, hogy gyenge a lelkem.


Amúgy a teló egy fokkal élhetőbb lett, kiljebb tekertem ~másfél csíkkal az előfeszítést. Így mégnagyobbat búvárkodik főleg utassal, de egy fokkal élhetőbb a kátyúkban. Ugyan így lassabban kell menjek vele, ne koppanjon fel, de inkább így hagytam.
kiegtem most

Nem volt dolgott csak nem volt 100% os attol meg a 650es nagyon gyenge!
Csak az olaj volt túl hideg és állítottunk rajta, hogy jobban melegedjen no meg a telókat faragtuk át, hogy menet közben könnyen lehessen hirtelen egy kátyú előtt puhítani vagy egy hosszú kanyar előtt ahol jó az út keményíteni.
Nem.
Akkor mégis meg volt dögölve az ezresed?
Sajnos nekem ez még túl messze van így foglalós buliba nem merek belemenni.
Holnap kiderul, ha ott vagy valahol akkor hivlak mentem most vele kicsit, ahogy eddig teligazon gyorsitottam pl elozesbel, most eleg csak 3/4gazt huzzak