Írtam ma reggel mailt. Ha még aktuális az adatlapodon lévő cím, akkor elvileg jó helyre ment. Ha nem akkor megadhatnád. Ha megkaptad és nem válaszolsz, akkor meg tényleg bocs, hogy zavartalak.
pünkösdkor Mooslandl-ben szálltunk meg.Ilyen kedvességet segitökészséget osztrákiában nem tapasztaltam még,ezért ajánlom.
a 3fö 1 szoba 2nap felállásban reggelivel 28juró volt és jópár apró dologért nem fogadtak el pénzt,konyhájuk jó,környéken van pár látnivaló
a neve Mooswirt
Nem sokkolsz ezt vettem.
Ez egy dolog.
A másik meg a gyakorlati tapasztalat.
Ezt a szart úgy kell méretezni hogy 20-100-120v vátófeszt kap fordulattól függően.Ebből kell csinálnia stabil 13-15v egyenfeszt úgy hogy elfűti.
Mindezt olyan helyen a blokk oldalában a levegő áramlással ellentétesen tökéletesen vízmentes házban,+35-0 fokig bezárólag.
A keddi úszasban majd tengelyig gázoltam a vízben.
És még a gyári tervezett fesszabot is visszahívással cserélték mert kiolvadhatott.
Ekkor került bele kokusan helyett a shindengen.
Vettem 10 rugóért kínait ami a 2 utcával arréb lévő 3-as kereszteződésnél ellőtte a főbiztit és álltam mint f...z a nudista strandon.
Amúgy a gyári új elég masszív jól összerakottnak tűnik kívűlről.Az UGY cuccok fele ilyenek.És nem biztos hogy gond csak a fesszabot nehezebb házi felszereléssel kimérni mint egy generátort.
A gyári szabályzód kuka? Azt írtad (ha jól értelmezem), gyorsan ingadozott a töltésed 12,8 és 13,9V között, amit a multiméter észre se vett, az (bár nem vagyok én sem villanymérnök/szerelő) véleményem szerint könnyen lehetett a döglődő generátortól is. Ugyanis ha a 3 fázisából mondjuk csak 2 működik, akkor amikor működő fázis van, akkor van töltés, amíg meg átfordul a döglött rotor, addig elméletileg ha jól gondolom visszaesik a töltés.
Azt nehéz megmondani, hogy típusidegen szabályzóval mi lenne, utána kéne olvasni, kinek mi vele a tapasztalat. Én pl. SH775-öket nézegettem, ott pl. sokaknak jó volt, de volt, akinél 9000rpm felett elszállt vele a szabályzás (16V fesz). Sajnos arról nem sokat beszéltek, hogy melyik volt a Seadoo-féle AA végű, melyik a Polarisos BA végű.
Sajnos technikai adatlapot a legritkább esetben érni el neten, amiből kiderülhetnének a dolgok.
Nem akarlak sokkolni, de villamosmérnök kollégám szerint ezeket a cuccokat otthon megcsinálod max. 5000-ért.
Hihetetlen milyen szinten rabolják ki az embert...
Nem adja úgy vissza mint élőben sajna...