Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy egész dossziét.
Mondjuk sokat fizettem érte.
Na majd teszek bele 300v-t meg leveszem az olajhutot, hatha akkor a fogyasztasa is lejjebb megy
Navosok irtak szep kis papirokat? :D
Ez tévedés mert 7100-as olajjal és letakart olajhűtővel soserángat.
Akkor teged jol megteveszt az hogy alsofordulaton tol egyet az sv... Cserebe fordulaton semmi...
Mellesleg a sor4-gyel tudsz menni szinte alapjaraton 6.ban mig egy v2 mar 3000alatt nem szereti.
Szerintem az amikor a két pasi elővette a NAV igazolványát az kenterbe verte az egyhengeres élményét.
Hát én az S4-et soha nem éreztem adrenalinbombának (igaz nem is valami forgós a Divi), ellenben most az egyhengeressel.. na amikor az váratlanul elkezd táncolni a mély homokon, na az igazi adrenalinbomba
Hát ez pont nem nyert, vezettem japán 400ccm sor4-et, és bár szuper kis gépek, de eszem ágában sem lenne lecserélni olyanra a kis SV-t, se nem erősebb, se nem érződik erősebbnek, cserébe elkopik a lábad, annyit kell vele váltani, hogy erejében legyél.

A dízel autó egészen más eset. Ott a fordulatszám tartományban 1,5-2X-es előnye van egy jobb benzinesnek, míg itt 10% előnye sincs ebben az FZ1-nek. Ne csak a motorban gondolkozz, semmit nem jelent, a motor és az áttétel együtt mond valamit, a motor saját tömegével együtt.
De hiaba szamolsz, egy diagram nem fogja vissza adni az erzest amikor raulsz es huzod neki. Egy 400as sor4utan is ugy eretned hogy oke oke tol egyet a 650es sv de azert ez gyenge... Mint amikor egy dizelbol atulsz egy hasonlo ccm benzinesbe..
GSX-R 1000 K3 akart lenni természetesen, nem GSX1000.
Halihó, az FZ1 nem sportmotor.
Számolgattam GSX1000 K3-at, az adataim alapján erőben jócskán más ligában játszik, mint az FZ1. De majd a fórumtárs biztos beszámol, miért cserél (én továbbra is kíváncsi lennék rá, hogy Ő mit gondol) és remélhetőleg a tapasztalatokat is megosztja majd.
Tene a diagramokat nezegesd mert megint nem allja meg a helyét a valóságban. Menj egy sor4 sportmotorral, utana meg az ezres sv isgyengenek fog tűnni. Hiaba huuu lentrol tolos az sv, amikor megjon fordulaton az ereje a sor4nek na az adrenalinbomba...
Igen, 120 és 150 között éppen 30 a különbség. Ezenkívül meg egészen más motorkarakterisztika. Az SV1K tüzet hány kis fordulaton is, míg az FZ1-en békésebben, magasabb fordulaton jön meg az erő.
Azt is számold hozzá, hogy az SV1K-n a váltó nagyobb átfogású. Összességében az ereje miatt én 100% nem váltanék az SV1K-ról FZ1-re, mert praktikusan nem sokkal több.

Jók az S3-ak, pl. az MT09 háromhengerese eléggé adja, kár, hogy a körítés annyira nem. De én inkább maradok a V2-nél.
Duma,duma,duma,duma......................avval tele a padlás mint a kacsa segge.
Nekem eléggé.

Bár azt mondják hogy gsxr 1100-ast kell venni és megmókolni a karbit oszt lesz 200-260 lovad.
Nem kell a váltó se hál istennek,ugyis megmakkan.
Először benyal a "B-középnek", de aztán nem bírja sokáig hogy ne magát fényezze...
Dzsízusz 2
amikor kifogy a tolásból akkor használod a bal kezedet bal lábaddal nem nagy tudomány
Csak legyintek olyanra aki mondja hogy jön oszt baszik...............
Meg különbenis köcsög béjemvés.
Dzsízusz
Nem mentem 1000-es motorral sokat de annyit mondhatok hogy van a 120 és a 150 közt különbség.
És bár csípem a v2-t mert azok az ember motorjai az s4 meg gay (de egy ezres tol mint a barom)SV meg kifogy 9-1000 nél a tolásból.
Túragépnek jó csak ne lenne kényelmetlen.

Na jó az istenek S3-al járnak.
Egy GSXR600 120 lovához képest erős indok lenne. Az SV1K 120 lova picit más vérmérsékletű.

SVLaller
No igen. Nagyon szép és kényelmes motor az FZ1, és jó is. Mindig megcsodálom, ha látok egyet.
nekem nem kellene különösebb indok ha megtehetném
120 helyett 150 ló nem indok?
Úgy értettem, hogy mi a cél vele, hogy milyen területen vársz előrelépést a nagy SV-hez képest.
Úgy is kérdezhetném, mi az oka a cserének, ha publikus. Szuper kis túramotornak tartom az FZ1-et is, szó se róla.
Nálunk van valami motorostaxis társulat, igaz jó ideje nem láttam a kocsijukat amire a reklám ki van téve.