Akkor teged jol megteveszt az hogy alsofordulaton tol egyet az sv... Cserebe fordulaton semmi...
Mellesleg a sor4-gyel tudsz menni szinte alapjaraton 6.ban mig egy v2 mar 3000alatt nem szereti.
Hát én az S4-et soha nem éreztem adrenalinbombának (igaz nem is valami forgós a Divi), ellenben most az egyhengeressel.. na amikor az váratlanul elkezd táncolni a mély homokon, na az igazi adrenalinbomba
Hát ez pont nem nyert, vezettem japán 400ccm sor4-et, és bár szuper kis gépek, de eszem ágában sem lenne lecserélni olyanra a kis SV-t, se nem erősebb, se nem érződik erősebbnek, cserébe elkopik a lábad, annyit kell vele váltani, hogy erejében legyél.
A dízel autó egészen más eset. Ott a fordulatszám tartományban 1,5-2X-es előnye van egy jobb benzinesnek, míg itt 10% előnye sincs ebben az FZ1-nek. Ne csak a motorban gondolkozz, semmit nem jelent, a motor és az áttétel együtt mond valamit, a motor saját tömegével együtt.
De hiaba szamolsz, egy diagram nem fogja vissza adni az erzest amikor raulsz es huzod neki. Egy 400as sor4utan is ugy eretned hogy oke oke tol egyet a 650es sv de azert ez gyenge... Mint amikor egy dizelbol atulsz egy hasonlo ccm benzinesbe..
Halihó, az FZ1 nem sportmotor.
Számolgattam GSX1000 K3-at, az adataim alapján erőben jócskán más ligában játszik, mint az FZ1. De majd a fórumtárs biztos beszámol, miért cserél (én továbbra is kíváncsi lennék rá, hogy Ő mit gondol) és remélhetőleg a tapasztalatokat is megosztja majd.
Tene a diagramokat nezegesd mert megint nem allja meg a helyét a valóságban. Menj egy sor4 sportmotorral, utana meg az ezres sv isgyengenek fog tűnni. Hiaba huuu lentrol tolos az sv, amikor megjon fordulaton az ereje a sor4nek na az adrenalinbomba...
Igen, 120 és 150 között éppen 30 a különbség. Ezenkívül meg egészen más motorkarakterisztika. Az SV1K tüzet hány kis fordulaton is, míg az FZ1-en békésebben, magasabb fordulaton jön meg az erő.
Azt is számold hozzá, hogy az SV1K-n a váltó nagyobb átfogású. Összességében az ereje miatt én 100% nem váltanék az SV1K-ról FZ1-re, mert praktikusan nem sokkal több.
Jók az S3-ak, pl. az MT09 háromhengerese eléggé adja, kár, hogy a körítés annyira nem. De én inkább maradok a V2-nél.
Nem mentem 1000-es motorral sokat de annyit mondhatok hogy van a 120 és a 150 közt különbség.
És bár csípem a v2-t mert azok az ember motorjai az s4 meg gay (de egy ezres tol mint a barom)SV meg kifogy 9-1000 nél a tolásból.
Túragépnek jó csak ne lenne kényelmetlen.
Úgy értettem, hogy mi a cél vele, hogy milyen területen vársz előrelépést a nagy SV-hez képest.
Úgy is kérdezhetném, mi az oka a cserének, ha publikus. Szuper kis túramotornak tartom az FZ1-et is, szó se róla.
Mondjuk sokat fizettem érte.