Most kéne tudnom a dolgot.A tulaj hétfőn menne ki ismerőssel és feleséggel.
Namost a feleség jövő héten hétfőn jönne haza.A kérdés azért érdekes mert az úr kinn maradna akkor kocsival kell a feleségnek oda-vissza mennie nem motorral.
A pénteki délutáni érkezés is jó meg a szombati is nekem.De ezt is el kéne dönteni legalább jövő hét közepéig.
Sziasztok. Valaki nem tud műszaki rajzot 650s-hez a gyári kormány befogóról? Túrakormányt szeretnék, a befogót le tudjuk gyártani, csak valami rajz kellene róla. Kösz.
Szoktam ellenőrizni a holtjátékát, az jó, jó helyen is emel ki (érzésre), itt nem láttam problémát.
No, meg ha nem emelne ki a kuplung rendesen, akkor melegben is jelentkezne a kapargatós váltás, nem? Ehhez képest melegben élmény pakolgatni a váltót, csak úgy behuppannak a sebességek, könnyedén, precízen, ellenállás nélkül. Ahogy el is várja az ember egy jóféle sportos japán géptől.
Nem is. Viszont a nyári jó működés után főleg hidegben elég mellbevágó a difi. Az első évben még nem tudtam mire vélni, mikor nálam volt a motor, de a másodikra összeállt a kép.
Megszokod a jót, utána észreveszed, ha kifejezetten nehézkessé, erőltetetté válik ugyanaz. A melegedős dolog mondjuk dugóban kevésbé zavar, nem túl sűrűn fordul elő.
Lehet velem van a baj, de én szeretem a finoman működő precíz dolgokat.
És tényleg... link
Mondjuk a GS közelsem olyan precíz szerkezet, mint az SV, nem tartom elképzelhetetlennek, hogy jobban bírja a hideg/meleg olajat. Emlékszem, olyanon tanultam vezetni, és nem melegedett úgy el a tűző napon a tanpályán, mint az SV tud, legalábbis nem emlékszem rá.
Régebben sok szó esett a Michelin Pilot Road 3 gumikról. `13 februárjában én is beruháztam egy új szettre a 650-re. 120/70-160/60 méret. Lassan a hátsó elérkezett élete végére, így gondoltam írok néhány gondolatot. 16.000km-nél jár a páros. Elől konstans 2.8mm minta, hátul már érdekesebb a helyzet. Nem vagyok egy vad motoros, pályán sosem jártam vele. Középen 2-2.2mm mély a profil, azonban oldalt ahol kezdődik a puhább keverék nagyon gyorsan kopik. A bal oldala 1mm, jobboldalt valamivel több. A horvát túra 3dobozzal és utassal, tempós kanyarok a pályán Zadar előtt nagyon sokat megettek belőle.
Tapadásról felesleges írnom, nem próbáltam még sok típust. A hátulja teljesen kontrollálható, érezni mikor indul meg. Hidegben is viszonylag jól tapad, melegben még sosem csúszott meg.
Az elsőt pont múlthéten sikerült eléggé megcsúsztatni, Csesznek után a megszokott ottani tempóval indultam el rosszminőségű úton, és szépen kiegyenesítette volna a kanyart az elsőgumi. Nem sokszor volt részem ilyenben, azonban nagyon jól lehetett érezni mikor indul meg, és könnyen lehetett korrigálni.
Határon alvóst nyomhatunk máskor is, akár szlovéniai karikával is.
Listázzunk?
Tulajjal kinn ütközünk.
Vigyek neked?
26.-ai délutáni szállásra érkezéssel.
Vagy 27.-ei vel.
Most kéne tudnom a dolgot.A tulaj hétfőn menne ki ismerőssel és feleséggel.
Namost a feleség jövő héten hétfőn jönne haza.A kérdés azért érdekes mert az úr kinn maradna akkor kocsival kell a feleségnek oda-vissza mennie nem motorral.
A pénteki délutáni érkezés is jó meg a szombati is nekem.De ezt is el kéne dönteni legalább jövő hét közepéig.
Én benne lennék egy Péntek délutáni indulásban.
No, meg ha nem emelne ki a kuplung rendesen, akkor melegben is jelentkezne a kapargatós váltás, nem? Ehhez képest melegben élmény pakolgatni a váltót, csak úgy behuppannak a sebességek, könnyedén, precízen, ellenállás nélkül. Ahogy el is várja az ember egy jóféle sportos japán géptől.
Megszokod a jót, utána észreveszed, ha kifejezetten nehézkessé, erőltetetté válik ugyanaz. A melegedős dolog mondjuk dugóban kevésbé zavar, nem túl sűrűn fordul elő.
Lehet velem van a baj, de én szeretem a finoman működő precíz dolgokat.
Mondjuk a GS közelsem olyan precíz szerkezet, mint az SV, nem tartom elképzelhetetlennek, hogy jobban bírja a hideg/meleg olajat. Emlékszem, olyanon tanultam vezetni, és nem melegedett úgy el a tűző napon a tanpályán, mint az SV tud, legalábbis nem emlékszem rá.
Tettél rá egyet?
Itt az összes jó hágót megnézheted
http://www.jfluegel.de/motoalp...
Tapadásról felesleges írnom, nem próbáltam még sok típust. A hátulja teljesen kontrollálható, érezni mikor indul meg. Hidegben is viszonylag jól tapad, melegben még sosem csúszott meg.
Az elsőt pont múlthéten sikerült eléggé megcsúsztatni, Csesznek után a megszokott ottani tempóval indultam el rosszminőségű úton, és szépen kiegyenesítette volna a kanyart az elsőgumi. Nem sokszor volt részem ilyenben, azonban nagyon jól lehetett érezni mikor indul meg, és könnyen lehetett korrigálni.