A gyári szabályzód szerintem nem süthette meg a generátort, normál esetben is úgy működik, hogy a "felesleges" töltést "visszavezeti" a generátorba, ennél nagyobb seggberugást nem küldhetne neki vissza.
A szabályzó inkább a motorra veszélyes, ha túlfeszt küld a motor felé.
A generátort általában túlmelegedés vágja haza, néhány típusnál igen gyakran, azoknál lehet olvasni, hogy soros szabályzót tesznek be, hogy ne legyen gond, ami nem vezeti vissza a generátorba a felesleges töltést, így nem kell 100%-on "töltenie" állandóan és emiatt hűvösebb marad. Pl. DL-eken is gyakori a dolog (érdekes, hogy SV-knél meg nem), az új DL1000 már gyárilag is ilyen soros szabályzót kapott. (Elvileg egy SH847AA-t.)
Na ja.
KB sejtem hogy valszeg a balesetkor picit megreccsent a szigetelés ez egy év alatt megsütötte a kivezetéseit.
Érződött az egés éves szenvedésen hogy gáz mert hol merült hol nem.
El is vittem a márkaszervízbe ahol rásütötték hogy kuka az akku.
Gondolhatod hogy nem az a gond.Csak következmény.
Na év végén megállt mint a szög ránézésre is szétégett a cucc.
Azt a hibát én követtem el hogy rossz embernél tekercseltettem,melegen elment a töltés,visszavittem beraktak egy szigetelő lapot de elég rusnyán nézett ki.Na mindegy beraktam és volt töltés.
A mecseki fesszab alapból elég jó,de max vízcseppek ellen tud állni,szinte szabadon van az egész ami egy faridomban még jól is jön mert szellőzik.De nekem a blokk hátoldalában a lengővilla csatlakozási pontján van 6-8 centire a kipufogótól és a rugóstagtól sem lehet berakni csak ha kibillentem.
Ájj ez nem jó ha teliveri vízzel esőben gáz lesz.
Na le lett nyomva mindenhol ahol lhet plastidippel.
Raktam rá csatlakozót fasza kész lett.
Működött is meg még most is megy.Reggel mértem 14v.ot nyomott közel üzemmelegen.mondjuk egy ócska multiméterrel mérve.
Nade a TPS miatt rádugtam a TuneECU-t az kiirja az aktuális akkufeszt az össze-vissza mért 12,5-13,8-ig mindent alapjáraton.
Úgyhogy megelőzendő a komolyabb bajt rögtön leütöttem ezt a generátort,fesszabot persze a hülye mániámból kifolyólag inkább gyárit veszek,ez a kínai 7 vezetékes csak pót tesztdarabank lett postával 6800.-.A japo OEM shindengen FH12AB-k amiket beépítenek bontva is 20-40e.Újonnan ugyanezen gyár FH20AA fesszabjait adják 30-35 körül.Jövő hónapban ez is beszerzésre kerül.
Még a meglévő gyáriról sem mondtam le de fogalmam sincs hogy lehetne kimérni egészen pontosan hogy jó e és nem vágja haza a generátort.Nem vagyok villanymérnök.
Tehát igazából kis balszerencse és pár inkább beszállítói rossz döntés volt a szívás oka.
5 csillagos értékelést várnak töled az ebay-en...ha mégis valami bajod lenne a cuccal, lecsillagozás elött próbáljátok meg tisztázni a dolgot...kb ez a lényeg...
St. Lambrecht bencés apátság alapította a 12. században, amely Henry III, Duke of Karintia. A kolostor épült 1640-ben, amely a tervek szerint Domenico Sciassi. A templom dátumok a 14. században, de átépítették barokk stílusban, ma pedig a bazilika középkori freskók triplenave a falak és a mennyezet presbitérium, és a szobrok a templom apák az orgona zárt. A főoltár (1632) által Valentine Khautt 16 m (52 láb) magas. Északon a templom, a temető, áll egy román stílusú kápolna 12thcentury. Tehát The Abbey egy csodálatos könyvtár és kolostor egy érdekes múzeum gyűjteménye a régi bútorokat és az egyház, beleértve a román szobrok, a 15thcentury fogadalmi festmény, az Olajfák hegyén, Hans von Tübingen, és 15th- és 16thcentury stainedglass panelek. A gyöngyszeme a múzeum, azonban az, hogy gyűjteménye a madarak. Mintegy 1500 fajt össze a 19. században az amatőr gyűjtő Blasius Hanf.
ST. LAMBRECHT FOTÓGALÉRIA http://ds-lands.com/places/st-...
Jó is, hogy említed! Én is épp a napokban nézegettem a gumikat, múlt héten megjártuk párommal a Krk-szigetet és ez a kirándulás kicsit megette a Metzeler M3-at. Az első gázabb, de lehet várok még és egyszerre cseréltetem.
Érdemes lehet még valamivel olcsóbban PR2-t választani vagy inkább az újabbakat?
Picit fura de inkább vonzódom a gyári dolgokhoz.
Ki tudja miben különbözik ez
ettől
vagy ettől. Ezért tökölődök picit.