Én nem bonyolult számítások alapján választok motort mint Te. Mi a célom vele? Sajnos nem igazán tudom értelmezni a kérdést. Használni szeretném Európa útjain.
Múltkort tükrös kérdésemre a megoldás. Sokkal jobb lett, látni mindent f*szául, talán jobban mint gyári állapotban. Kifelé 3 cm, felfelé 3 cm az emelés.
no persze nem csak fordulat, hanem fordulatszám-gázállás együtt. A Bosch motorvezérlőknél külön fel lehet programozni a skálát is, hogy imlyen gyakorisággal akarsz állítani. Ha pontosan, és van sok időd/pénzed fékpadozni akkor akár 50-100 fordulatonként, 1-5% gázálláskülönbségekre. Egy nagy exceltábla az egész.
örülök neki, remélem hamar össze rakja és kipróbálhatom milyen egy 1000-es motor. nekem is arra fáj a fogam csak nem biztos, hogy nekem való a mérete, súlya,ereje miatt. de majd kiderül, legfejebb be veszek egy Algoflex Fortét fogfájás ellen.
Ha fordszámnál állítanál akkor hiába adnál csutkagázt mondjuk 5000-nél akkor annál a fordulatnál csak annyival adna többet vagy kevesebbet mint amennyire állítottad míg a gázállásnál azt amennyivel akarod, hogy többet vagy kevesebbet kapjon akkor amikor a gázt forgatod.
Fzs nek vagy fz nek?