Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tegnap néztem csak autóval lehet uber-re regisztrálni, pedig lenne benne biznisz ha valaki tényleg siet annak nem lenne alternatíva a városban
Dehogy nincs, bótba is járni kell valamivel.
Jo tudom hogy ezeralatt nincs motor.....
Mert egy rosszul beállított ezressel mentél......amúgy tényleg nem ijesztő ha nincs rajta Jason álarc.
Igen, de ez végülis nem a kilencvenvalahány mapot írja át ezért mondom, hogy más mint a pc, motty meg hasonlók.
Én nem bonyolult számítások alapján választok motort mint Te. Mi a célom vele? Sajnos nem igazán tudom értelmezni a kérdést. Használni szeretném Európa útjain.
Érdekes váltás a nagy SV-ről. Mi a cél vele?
Múltkort tükrös kérdésemre a megoldás. Sokkal jobb lett, látni mindent f*szául, talán jobban mint gyári állapotban. Kifelé 3 cm, felfelé 3 cm az emelés.
Hát még üresben lábbal hajtva mennyivel nem ijesztőbb!
Egy inj. map nem lineáris sem a fordszám sem a fojtószelepállás függvényében.
no persze nem csak fordulat, hanem fordulatszám-gázállás együtt. A Bosch motorvezérlőknél külön fel lehet programozni a skálát is, hogy imlyen gyakorisággal akarsz állítani. Ha pontosan, és van sok időd/pénzed fékpadozni akkor akár 50-100 fordulatonként, 1-5% gázálláskülönbségekre. Egy nagy exceltábla az egész.
Nem nagyobb fizikailag mint a 650-es es alapjarat kozeleben gyengebb szal nem volt ilyesto.
örülök neki, remélem hamar össze rakja és kipróbálhatom milyen egy 1000-es motor. nekem is arra fáj a fogam csak nem biztos, hogy nekem való a mérete, súlya,ereje miatt. de majd kiderül, legfejebb be veszek egy Algoflex Fortét fogfájás ellen.
Azt mondják a kárörömben az a szép hogy nincs benne irigység
Jól hangzik csak sok benne a henger
Az szerencse most.
A karbisnak.
Melyiknek szokott 40-50e nel kuka lenni a vezermutengelye?
Fzs nek vagy fz nek?
Aha, az igen jó!
A karbis neve a kereskedelemben FZ1000, az injektoros már FZ1 (én is csak most tudtam meg) Szóval injektoros, nyomatékra áthangolt R1 blokkos.
Még a karbis verzió?
Időzítsd hétfőre a cserét és akkor hétvégén megoldhatjuk ha nem megyek felétek addig.
Ha fordszámnál állítanál akkor hiába adnál csutkagázt mondjuk 5000-nél akkor annál a fordulatnál csak annyival adna többet vagy kevesebbet mint amennyire állítottad míg a gázállásnál azt amennyivel akarod, hogy többet vagy kevesebbet kapjon akkor amikor a gázt forgatod.
Ktm is szobakerult, nem?
Honda VTR1200-t akartam, és a keresgélés közbe találtam egy makulátlan FZ1S-t. Így az lett