Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Felhívott, már postáztam is.
Persze, alapjárat és 5 gázállásban, fordszámnál mit állítanál? A pc és tsai egészen mások.
Csak a gázállás függvényében lehet állítani? Sehol sem látok fordulatszámot.
Nagyjából, de ennél azért kicsit konkrétabb, a linket ha megnyitod akkor ott a pdf-nél ábrát is látsz, hogy mit enged.
És ez tudja írni a gyári MAP-okat? Milyen szintű állítást enged meg?
Nekem ez van: link
Alapjarati co-t mi azzal allitottuk, azt hittem neked is olyan van.
Jó,akkor ha úgy adódik szombaton csinálnék arra egy túrát hátha jönne is még valaki mecsekezni.
Az a "potis" szar nem prop-tech-es és nekem a szgépre köthető van, az egy kicsit korrektebb.
Új zongorát veszel? Vagy import cucc? Mit pontosan?
felhívott az ismerősöm az alsó villahíd miatt ?
Neked nem az a 2potis kis propteches kutyud van? Nem kellene szinkronizalni, csak elvenni tole
Ha nem sok ezt a tartó akkor ne vedd meg. Én eddig 3 ilyet csináltam 38l-es fullra megrakott dobozzal volt használva. Sok ezer km-t mentem már vele, eddig jó volt.
Nem tudom mikor hívnak, hogy kész a Yamaha forgalmija. Abba számolják be az SV-t. Lehet nem lesz kész a héten... akkor meg jó a h.vége
Teli dobozt is bírja ez a tartó? Csak azért mert az a felfogatás nem túl sok
Nem hinném.
telefonos app nincs hozzá?
Ha megyünk elvihetem, de laptop is kell azt meg nem vinnék.
Hát a Vtec is kap valamennyi olajat, de egyik részére egy csepp sem jut, és ott kezd megsülni, végül pedig az egész elég a picsába. Ha ez előfordul a japóknál, akkor pont az angoloknál ne fordulna elő? Amúgy többen próbálkoztak újratekercseléssel, de 8-10e km után átég, elég messze van a gyári minőségtől ez a megoldás. De most épp teszt alatt van egy újratekercserlelt generátor egy olajos átalakítással, és úgy néz ki jó lesz.
Ha erre jottok szombaton, nem szeretned elhozni azt a kutyudet amivel kicsit at tudnank irni az ecumat?

Kicsit kene szegenyitsunk rajta.

Füddőzik ez az olajban gyárilag.
Az se jó.
Valszeg a hasraeséskor megkapta a generátor picit a magáét és azóta szívok a magyar kisiparral meg az utángyártókkal feszt.
Vtec-nél szintén zenész a generátor. Szerencsére, az enyémen kapcsolgatható a világítás, és ezeken még tovább bírja, de ez már mondtam neked. 54e km-nél tartok, és minden ok. [kopp-kopp] Több átalakítást láttam már, ahol olajfürdőt kap a generátor és akkor nem ég át. Lehet, hogy neked is valami ilyen átalakításban kéne gondolkodnod.
Még így is tudta a 14 v-ot.Csak fura volt hogy alapjáraton leesett 12,5-re majd visszakúszott egy pár másodperc múlva 14-re.
De a komplett UGY generátor se jobb.
Tud mindent de szerintem egy 400 km és szétég a vezeték.
És várja az 5 csillagos értékelést.
A gyári új meg 120 rugó.
Szal kínlódok tovább oszt jövő nyáron csere.
Faszán megsült.
Nincs valakinek veletlen elfekvoben egy sv1000s bal oldali tukor?