Ha nem sok ezt a tartó akkor ne vedd meg. Én eddig 3 ilyet csináltam 38l-es fullra megrakott dobozzal volt használva. Sok ezer km-t mentem már vele, eddig jó volt.
Hát a Vtec is kap valamennyi olajat, de egyik részére egy csepp sem jut, és ott kezd megsülni, végül pedig az egész elég a picsába. Ha ez előfordul a japóknál, akkor pont az angoloknál ne fordulna elő? Amúgy többen próbálkoztak újratekercseléssel, de 8-10e km után átég, elég messze van a gyári minőségtől ez a megoldás. De most épp teszt alatt van egy újratekercserlelt generátor egy olajos átalakítással, és úgy néz ki jó lesz.
Füddőzik ez az olajban gyárilag.
Az se jó.
Valszeg a hasraeséskor megkapta a generátor picit a magáét és azóta szívok a magyar kisiparral meg az utángyártókkal feszt.
Vtec-nél szintén zenész a generátor. Szerencsére, az enyémen kapcsolgatható a világítás, és ezeken még tovább bírja, de ez már mondtam neked. 54e km-nél tartok, és minden ok. [kopp-kopp] Több átalakítást láttam már, ahol olajfürdőt kap a generátor és akkor nem ég át. Lehet, hogy neked is valami ilyen átalakításban kéne gondolkodnod.
Még így is tudta a 14 v-ot.Csak fura volt hogy alapjáraton leesett 12,5-re majd visszakúszott egy pár másodperc múlva 14-re.
De a komplett UGY generátor se jobb.
Tud mindent de szerintem egy 400 km és szétég a vezeték.
És várja az 5 csillagos értékelést.
A gyári új meg 120 rugó.
Szal kínlódok tovább oszt jövő nyáron csere.
Kicsit kene szegenyitsunk rajta.
Füddőzik ez az olajban gyárilag.
Az se jó.
Valszeg a hasraeséskor megkapta a generátor picit a magáét és azóta szívok a magyar kisiparral meg az utángyártókkal feszt.
De a komplett UGY generátor se jobb.
Tud mindent de szerintem egy 400 km és szétég a vezeték.
És várja az 5 csillagos értékelést.
A gyári új meg 120 rugó.
Szal kínlódok tovább oszt jövő nyáron csere.