Szerintem te itt valamit félre értesz. Gyorsult, igen gyorsult. Nem rángatta a láncot, nem akart szétesni és mégis nőtt a sebességem. Írtam valahol hogy felemelte az elejét vagy hasonlót ?
Nem kotekedeskepp, de alapjaraton 6-osban poroszkalni, es 4-esben lazan elgyorsulni szinten alapjaratrol...kicsit tulzas...de lehet, a te hondad tudta.
Én mennék, csak hétvégén otthonról dolgozom. Ha minden zökkenőmentesen megy akkor szombat délutántól éjszakáig végzek, tehát belefér egy rövid szombat vagy egy vasárnap, de sosem megy minden zökkenőmentesen, főleg az informatikában...
Kinek melyik nap a jó?
aki esetleg még karbis és 2000-2500 fordulaton szivatóval durrog a gépe csináljon egy szinkront. Nekem bevált délután csináltam meg. Igaz a sportdobhoz kéne még egy sportszűrő akkor az sem durrogna.
Namost a tokom kivan a fizikamatek szakkal igy leegyszerusitem.
1 malajkurvanal a 2-3-4 sokkal jobb.Nagyobb az elmenyfaktor,intenzivebb,tobb a vigyor is.
Hogy mert fogok en jovore ugyanolyan malajkuvat venni ugyanolyan mennyisegben?
Mert 3-4-el kibaxott maceras a hosszu egyutteles.
Amit mas csinal hogy cserelget,probalgat az nem megy.
Egy stabil kell ami nem faraszt le mindig,tudok ra figyelni,lazitani mellette ugy hogy nem akar kinyirni minden mp ben.
Bar nekem a maniam hogy minnel csinosabb egyedibb es fiatalabb malajkurvam legyen.
Szívesen megkóstolnám azt a híres mecsekburgert de akkor nekem jóval hamarabb kell indulnom a rolleremmel hogy ne estére érjek oda a virágszedős tempómban
Szerintem az eddigi 3szezon alatt lemotorozott 40000 km alatt volt tapasztalatom mindenben. Szaguldozas is es turazas "viragszedo" modban is motoroztunk. A sor4 hondaval tokeletesen lehetett tajatnezni akar 6.ban alapjaraton is.
2-3-4beb alapjaratrol tokeletesen gyorsult, nem problemazott.
Nem azért veszem a motorolajat hogy a motor bezabálja.
140-nél amúgy is leszabályoz a csuklóm.
Kinek melyik nap a jó?
aki esetleg még karbis és 2000-2500 fordulaton szivatóval durrog a gépe csináljon egy szinkront. Nekem bevált délután csináltam meg. Igaz a sportdobhoz kéne még egy sportszűrő akkor az sem durrogna.
1 malajkurvanal a 2-3-4 sokkal jobb.Nagyobb az elmenyfaktor,intenzivebb,tobb a vigyor is.
Hogy mert fogok en jovore ugyanolyan malajkuvat venni ugyanolyan mennyisegben?
Mert 3-4-el kibaxott maceras a hosszu egyutteles.
Amit mas csinal hogy cserelget,probalgat az nem megy.
Egy stabil kell ami nem faraszt le mindig,tudok ra figyelni,lazitani mellette ugy hogy nem akar kinyirni minden mp ben.
Bar nekem a maniam hogy minnel csinosabb egyedibb es fiatalabb malajkurvam legyen.
Mellesleg mint írtam, van tapasztalatom soros motorral, 400-as és 600-as sornéggyel is mentem már.
2-3-4beb alapjaratrol tokeletesen gyorsult, nem problemazott.