Ha addigra meg lesz toltesem megyek,nincs videom rola.
Most jelenleg leesik 12,5 re majd fel 13,8 majd le 13,2,13,4 oszt megin 13,7.
Ezek a tekercselok szart se ernek.
Jon nemetbol egy uj utangyartott cucc hatha szarabb lesz.
A vicc hogy a TuneECU mutatta ki mer multimeter 13,6-13,8 at mutat feszt.
De a szinkron nem rossz 700-700-710 a hengerek kozt csak a TPS,0,65-0,66 v ezt korrigalnom kell.
Kesobb most nem volt kedvem tokolni vele.
Es a langhoz holnap megyek,de hatso lanckerekuk nincs rendelni ilyenkor lehet,mennyi ido kb?
2 hét múlva van valakinek kedve egy nézelődős 577-hez? (persze a hegyen nincs nézelődés ) Néhány ismerős megkért, hogy menjünk arra, de ők nem az a száguldozós társaság, de persze akinek van kedve jöjjön, a motorozz-ra írom majd ki. Az Ataa féle útvonal igen tetszett, arra mennék odafelé. Tehát kéne az útvonal Ataa...
A segítségeteket szeretném érni hátha valaki már találkoztál ilyennel.
Nekem egy SV 650N-em van 2001-es kiadás. Most hétvégén mentünk le Alsóörsre és egy pihenő alkalmával történt egy kis baleset. Járó motornál a gép eldőlt a jobb oldalára, az utolsó pillanatokban ahogy tudtam megtartottam de leért az oldalára. Anyagi kár nem lett benne csak a kipufogó karcolódott meg kicsit, meg a kormány végéről ugrott le a védőfej. A kormány kicsit befordult és ezzel a motor felbőgött abban a pillanatban leállítottam a gépet, de utána nem akar elindulni
gombnyomásra a relé ha jól mondom az kapcsol egy kis kattanást lehet hallani de nem kezd el hajtani az önindító. 2-esben megtolva azaz betolva indult a gép, viszont a következő leállításkor meg azóta is be kell tolni. Többen mondták hogy van bennük egy borulás szenzor ha ez a neve és azt kell visszakapcsolni normál állapotba. viszont egy szerelőtől kapott telefonos infó alapján sajnos nem találtuk meg.
A kérdés és a segítség pedig arra irányulna hogy létezik e ez a szerkezet és ha igen akkor hol található és hogyan kell pontosan visszakapcsolni, persze ha ezt meg lehet csinálni. Vagy esetleg nem ez lenne az oka akkor mi lehet a probléma.
A biztosítékokat megnéztük azoknál minden rendben volt.
Arra gondoltam hogy van amelyiknek nem tudom az aljan kitekerni a csavart ha belul nem tartok ellen. Mivel nagyon elhajlott igy nem lehet benyulni ellen tartani de ezt a legkulcs csak kiszedi kivulrol latszatra sertetlen az alu haz, de ez ugye akkor derulne ki ha szetszedik. Szerintem felesleges bajlodni vele, bontoban lehet nem is adjak kulon.
Szerintem kijön simán hisz a szár kívül görbült el belül egyenes így ugyanúgy kijön mint a jó, de ha már belül is görbe akkor az alját is el lehet dobni hisz akkor az is elment és azt nem lehet visszahozni.
Kedden lattam egy csinos szurket.
12-15 rugó minimum a hátsó.
Eltunt mint a 20 forintos a kocsiules alatt.
Lehet még én is bevállalom, csak szólok majd a Kupecnek is, hogy Zoli ne unatkozzon.
Most jelenleg leesik 12,5 re majd fel 13,8 majd le 13,2,13,4 oszt megin 13,7.
Ezek a tekercselok szart se ernek.
Jon nemetbol egy uj utangyartott cucc hatha szarabb lesz.
A vicc hogy a TuneECU mutatta ki mer multimeter 13,6-13,8 at mutat feszt.
De a szinkron nem rossz 700-700-710 a hengerek kozt csak a TPS,0,65-0,66 v ezt korrigalnom kell.
Kesobb most nem volt kedvem tokolni vele.
Es a langhoz holnap megyek,de hatso lanckerekuk nincs rendelni ilyenkor lehet,mennyi ido kb?
Na csak ennyi.
Plato hamarosan kesz.
Köszönöm a tippet.
Nézd meg az akksidat, multimétert rá, hogy mennyit mutat amikor indítózna.
A segítségeteket szeretném érni hátha valaki már találkoztál ilyennel.
Nekem egy SV 650N-em van 2001-es kiadás. Most hétvégén mentünk le Alsóörsre és egy pihenő alkalmával történt egy kis baleset. Járó motornál a gép eldőlt a jobb oldalára, az utolsó pillanatokban ahogy tudtam megtartottam de leért az oldalára. Anyagi kár nem lett benne csak a kipufogó karcolódott meg kicsit, meg a kormány végéről ugrott le a védőfej. A kormány kicsit befordult és ezzel a motor felbőgött abban a pillanatban leállítottam a gépet, de utána nem akar elindulni
gombnyomásra a relé ha jól mondom az kapcsol egy kis kattanást lehet hallani de nem kezd el hajtani az önindító. 2-esben megtolva azaz betolva indult a gép, viszont a következő leállításkor meg azóta is be kell tolni. Többen mondták hogy van bennük egy borulás szenzor ha ez a neve és azt kell visszakapcsolni normál állapotba. viszont egy szerelőtől kapott telefonos infó alapján sajnos nem találtuk meg.
A kérdés és a segítség pedig arra irányulna hogy létezik e ez a szerkezet és ha igen akkor hol található és hogyan kell pontosan visszakapcsolni, persze ha ezt meg lehet csinálni. Vagy esetleg nem ez lenne az oka akkor mi lehet a probléma.
A biztosítékokat megnéztük azoknál minden rendben volt.
Válaszokat és segítséget előre is köszönöm.