Akkor a Tiédbe valaki valami nagyon kemény olajat rakhatod mert a gyári csillapítás a 10W közeli olajjal igen ringatós és könnyen lekoppanós viszont ha már valaki 20 vagy annál sűrűbb olajat tett bele (volt rá példa) akkor tényleg lehet keményebb bár ez a teló épp nem erről híres.
Fenéket
A szemed egy dolog, de van egy pár forintom a parázás miértjére ...
Azért nem szereted a szűk utat mert vagy nem ismered, vagy pedig kiszúrod magadnak a kanyar külső ívét. Beparázol ... araszolsz is kifelé ... belenyúlsz a fékbe, stb...
Azt próbáld, hogy MINDIG a kanyar belső ívét nézed. Ha ezt elkezded tudatosan csinálni, akkor észre sem veszed, hogy mennyivel jobban/élvezetesebben fogsz kanyargászni
Csak jótanács Am. a Terminyákat már másnap elvitték ... mondtam én, hogy jó bolt
Pontosítást azért igényel a dolog.
Daytona futómű bevallottan azé mert szebben mutat a fagyizó előtt.
Nissin fék,er árány színű a fentebbi indokkal.
És a széle jelentem 3-4 mm.
Én má nem javulok sokat túl beszari,öreg és béndzsa vok ehhez a dologhoz.
Jobban kedvelem a nyílt,széles kanyargóst mint a fák közt bozótvágóval kitaposott beláthatatlan utat,beparázok ha nem látom előre legalább 1 kanyarral hogy mi van és ha parázok lelassulok és csak tilitolizom a gépet.
Passzolom, kinek ezek az elvárásai, az enyémnek teljesen meg fog feleni a motor némi idő és pénz ráfordítása árán.
-a hidegben túlhűtött olaj többféleképpen is megoldható (takaró, hőcserélő, termosztát)
-a teló kis bontós vadászattal simán cserélhető megfelelőre
-a szélvédelem/üléspozíció számomra tökéletes a gyári S-en
-A fogyasztás is tök jó számomra, 4L városon kívül, 5,5L városban.
Szóval szerintem kis törődéssel remek motorkát lehet ebből csinálni, helyre lehet pofozni a kedvező ár érdekében hozott kellemetlen (méltatlan) spórolásokat/kompromisszumokat.
Elhiszem, ha kellő indoklás mellett meggyőztök. Addig viszont nem, mivel eddig minden futóműves ismeretem és tapasztalatom azt mondja, hogy a gondjaim meg fognak oldódni egy megfelelően beállított GSXR futóval. (Természetesen a GSXR futó helyett írhattam volna bármely más szelepes futót, akár az SV1000-ét is.)
Azabaj hogy olyan elvárásaitok vannak ezekkel a lom motorokkal hogy csak kamillázok.
Ne rázzon ha szar az út,de ha sima ne essen orra,legyen felhőpuha az ülés meg szélvédett a cucc de ne nézzen úgy ki mint egy rohamrendőr támadás közben,meg fogyasszon 2 litert lehessen rá versenyzongorát akasztani viszont harapjon már úgy mint egy 600 lóerős ferrári.
Nem értek egyet. A gyári telóban nagyon puha a rugó, és túl erős a csillapítás, akár már 50-es tempónál is csillapítás helyett visszarúg. Ennek így semmi értelme. Ez olcsó konstrukció, de semmiképpen sem kényelmes. Ráadásul hiába tudom, mit kéne állítani rajta hogy jó legyen, nem lehet.
A szemed egy dolog, de van egy pár forintom a parázás miértjére ...
Azért nem szereted a szűk utat mert vagy nem ismered, vagy pedig kiszúrod magadnak a kanyar külső ívét. Beparázol ... araszolsz is kifelé ... belenyúlsz a fékbe, stb...
Azt próbáld, hogy MINDIG a kanyar belső ívét nézed. Ha ezt elkezded tudatosan csinálni, akkor észre sem veszed, hogy mennyivel jobban/élvezetesebben fogsz kanyargászni
Csak jótanács Am. a Terminyákat már másnap elvitték ... mondtam én, hogy jó bolt
Daytona futómű bevallottan azé mert szebben mutat a fagyizó előtt.
Nissin fék,er árány színű a fentebbi indokkal.
És a széle jelentem 3-4 mm.
Én má nem javulok sokat túl beszari,öreg és béndzsa vok ehhez a dologhoz.
Jobban kedvelem a nyílt,széles kanyargóst mint a fák közt bozótvágóval kitaposott beláthatatlan utat,beparázok ha nem látom előre legalább 1 kanyarral hogy mi van és ha parázok lelassulok és csak tilitolizom a gépet.
-a hidegben túlhűtött olaj többféleképpen is megoldható (takaró, hőcserélő, termosztát)
-a teló kis bontós vadászattal simán cserélhető megfelelőre
-a szélvédelem/üléspozíció számomra tökéletes a gyári S-en
-A fogyasztás is tök jó számomra, 4L városon kívül, 5,5L városban.
Szóval szerintem kis törődéssel remek motorkát lehet ebből csinálni, helyre lehet pofozni a kedvező ár érdekében hozott kellemetlen (méltatlan) spórolásokat/kompromisszumokat.
Ne rázzon ha szar az út,de ha sima ne essen orra,legyen felhőpuha az ülés meg szélvédett a cucc de ne nézzen úgy ki mint egy rohamrendőr támadás közben,meg fogyasszon 2 litert lehessen rá versenyzongorát akasztani viszont harapjon már úgy mint egy 600 lóerős ferrári.
Viszont tenyleg csinosabb.
Hidd el,hogy a magyar útviszonyokra sokkal előnyösebb,komfortosabb a puhább rugózás.