Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ki kell kerülni!
Kanyar meg ezerszám volt, imádom.
Akkor a Tiédbe valaki valami nagyon kemény olajat rakhatod mert a gyári csillapítás a 10W közeli olajjal igen ringatós és könnyen lekoppanós viszont ha már valaki 20 vagy annál sűrűbb olajat tett bele (volt rá példa) akkor tényleg lehet keményebb bár ez a teló épp nem erről híres.
Mert nem értesz hozzá, azért mókolok kettővel, hogy azokat igen ügyesen összeillesztve megoldom.
én speciel ezektől szoktam beparázni aztán már mindegy is
Fenéket
A szemed egy dolog, de van egy pár forintom a parázás miértjére ...
Azért nem szereted a szűk utat mert vagy nem ismered, vagy pedig kiszúrod magadnak a kanyar külső ívét. Beparázol ... araszolsz is kifelé ... belenyúlsz a fékbe, stb...
Azt próbáld, hogy MINDIG a kanyar belső ívét nézed. Ha ezt elkezded tudatosan csinálni, akkor észre sem veszed, hogy mennyivel jobban/élvezetesebben fogsz kanyargászni
Csak jótanács Am. a Terminyákat már másnap elvitték ... mondtam én, hogy jó bolt
én is így vagyok ezzel, ebben a korban már a regeneráció sem olyan a kórházi ellátást meg inkább hagyjuk is
Pontosítást azért igényel a dolog.
Daytona futómű bevallottan azé mert szebben mutat a fagyizó előtt.
Nissin fék,er árány színű a fentebbi indokkal.
És a széle jelentem 3-4 mm.
Én má nem javulok sokat túl beszari,öreg és béndzsa vok ehhez a dologhoz.
Jobban kedvelem a nyílt,széles kanyargóst mint a fák közt bozótvágóval kitaposott beláthatatlan utat,beparázok ha nem látom előre legalább 1 kanyarral hogy mi van és ha parázok lelassulok és csak tilitolizom a gépet.
Passzolom, kinek ezek az elvárásai, az enyémnek teljesen meg fog feleni a motor némi idő és pénz ráfordítása árán.
-a hidegben túlhűtött olaj többféleképpen is megoldható (takaró, hőcserélő, termosztát)
-a teló kis bontós vadászattal simán cserélhető megfelelőre
-a szélvédelem/üléspozíció számomra tökéletes a gyári S-en
-A fogyasztás is tök jó számomra, 4L városon kívül, 5,5L városban.

Szóval szerintem kis törődéssel remek motorkát lehet ebből csinálni, helyre lehet pofozni a kedvező ár érdekében hozott kellemetlen (méltatlan) spórolásokat/kompromisszumokat.
Elhiszem, ha kellő indoklás mellett meggyőztök. Addig viszont nem, mivel eddig minden futóműves ismeretem és tapasztalatom azt mondja, hogy a gondjaim meg fognak oldódni egy megfelelően beállított GSXR futóval. (Természetesen a GSXR futó helyett írhattam volna bármely más szelepes futót, akár az SV1000-ét is.)
szerintem elég kátyús toldozott volt, kb. mint az 577 rosszabbik oldala
Es akkor josz te a masik oldalrol. R futomu, brembo fék. Gumi szelen 5centi erintetlen
Azabaj hogy olyan elvárásaitok vannak ezekkel a lom motorokkal hogy csak kamillázok.
Ne rázzon ha szar az út,de ha sima ne essen orra,legyen felhőpuha az ülés meg szélvédett a cucc de ne nézzen úgy ki mint egy rohamrendőr támadás közben,meg fogyasszon 2 litert lehessen rá versenyzongorát akasztani viszont harapjon már úgy mint egy 600 lóerős ferrári.
A kaposvari tajszolasodat hanyagold kicsit legyel szives
Fölü kormány kell neked vaze
Az elso feket tenyleg cserelni kene. ne aggodj nem etz kormany lesz rajta, szep alu kormany
Nem mi? turhakormány Etz
HSM pedig csak nyugodtan hidd el szotyinak!
Kovetkezo lepese meg az lesz hogy gyenge a 650...bezzeg ha vett volna ezrest es akkor nem kene pimpelgetni
Mondjuk az útminőség nem gáz.
pont azt a szakaszt átkoztam el a legjobban útközben... ezek szerint más fogalmaink vannak a jó útról
No igen... Valahol neten találtam: link
Nem értek egyet. A gyári telóban nagyon puha a rugó, és túl erős a csillapítás, akár már 50-es tempónál is csillapítás helyett visszarúg. Ennek így semmi értelme. Ez olcsó konstrukció, de semmiképpen sem kényelmes. Ráadásul hiába tudom, mit kéne állítani rajta hogy jó legyen, nem lehet.
Hagyd,nem lehet magyarazni.
Viszont tenyleg csinosabb.
A gixer teló még jobban fog rázni,egyszerűen alapból feszesebb.
Hidd el,hogy a magyar útviszonyokra sokkal előnyösebb,komfortosabb a puhább rugózás.