Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szelesnek szeles.
Gyors annyir amenbyire birom.
Nagyon széles,gyors ez az 577,nem?
A digo t max klubosok középtámasz nélkül nyomják.
Azt néztem is hogy mennyire kiáll a középtámasz. Életveszély!
Meg en is hallottam.
én meg 12:30-nál amikor leért a középállvány
Csabi 10:30-nál majdnem felavatta a Fazert.
Jeeee ottvagyok,pont ugy nezek ki mintha tudnam mit csinalok.
4,9-5,2 között járok a bandival 100-110-es utazóval,nyugger ritmusban,fotózva,nézelődve,kanyarogva...
Az kemény... Nekem egy 50-es NRG-m volt, Purejet, ON/OFF gázzal mentem vele, és úgy is 150-200km-t elmentem a szintén 6,5L-es tankkal városban, és még így is utáltam, hogy állandóan meg kell állni tankolni... Mondjuk érdekes járgány volt, városon kívül se kért kevesebbet...
Nem azt irtam, hogy beesnel, hanem belokned. Raadasul a kicsit irtam. Doblal ra gyufat is szvsz, mert a 6.5tank nem eleg 100ra. Pontos adatot nem tudok.
A leengedett fej miatt csak 100as oktan jo neki, mert szetdetonalna az agyat ... benga melle tolni kell meg neki a Castrol 747est. Szoval nem egy gazdasagos valami lett belole Az viszont marha nagy elonye, hogy sosem kell varosban az aszfalt ala is bebujt trafizo rendort lesni es a gumi sem 5-6000utan cseres
Tudom, hogy azt cinkelted.
Nálam azért ez már a túlzás kategória. Odafigyelek magam is a benzinre, de csak amíg nem megy nagyon az élmény rovására, különben kár ráülni a gépre. Azt a hintázós technikát még olvasni is fájdalmas volt...

Ne hidd, hogy hamar elváltogatok. Legfeljebb hármasig szoktam városban felváltani, 6-osba is csak nagy sebességnél, ha kis motorfékre van szükség...
Én amúgy a kétgyertyás K8 blokknak és az előrelátó vezetési stílusomnak tulajdonítom a kedvező fogyasztást.

Nem hinném, hogy egy sportmotorral az árokba kötnék ki, ha az SV-vel sem teszem, gyengébb futóművel, gagyi gumikkal...
na megy fel egy vágatlan videó aztán este lehet szakérteni
Most ki ne talaljatok, hogy komolyan irtam a hintaztatast
A Kutya kilometeres hinta-palinta cikket cinkeltem vele
Am eleg jol esznek a gepeitek, szoval az nem rendeltetes szeru, hanem hamar elvaltogatott legjobb esetben is lightes hasznalat.
A kis rohangalosomat Te pl. tuti belokned az arokba
Nálam is ilyen a szitu. Hintázzon vele akinek két anyja van.

Nekem mondjuk az a tapasztalatom, hogy nem attól fogyaszt keveset a motor, ha lassan mész vele, sokkal inkább a lendületre vigyázva, illetve haladósabb útvonalakat választva lehet spórolni.
Rendeltetes szeruen
Na várj, ha direkt úgy vezetsz, hogy sokat kérjen az nem ér!
Ezer, csak a k5 1000
nem követtem most ezt... ezres vagy 750?
nem találtam olyan részt benne ahol szénné alázok mindenkit ezért nem töltöttem fel... hiába a 44 lovacska CVT váltóval nem kimondottan a hegyre való
odafelé 4,09 visszafelé 4,11 volt, mondhatni elég stabil lett a fogyasztás
Ja.
Mégis csak a Hero 1-est kellett volna hozni, 4:3-ban 720p-vel!
Fetöltöm én este nem gond.
De hogy féórán át egy narancs tankot triumph felirattal láss és egy műszerfalat messziről.
Ráadásul kegyetlen fütyülés az van.Szél által.