Az szép... Hülyét is kapnék ha 160km után vinnyogna... Én most tartok 286km-nél, igaz, már világít a mocsok, nemcsak villog... Pedig volt pár haladósabb kör benne+utas is, igaz, főleg városon kívül.
A gyári szép,igényes,ledes,dizájnos az elég drága.
Univerzális homasitás és valahogy fel kell csavarni a motorra.
KB ez.
Csak valahogy fel kell varázsolni.
Hintaztatni kell
6.ban 110ig gyorsitani 90ig kigurulni
Gs utan egy jo 250 2t-n eros lenne a labremegese fek nelkul. Nem csak a power miatt, hanem mert varna a motorfekre
Gixi 2.ben sokszorosan padlora teszi a maxon setalo GS-t... habar csak a felosok fekeznek A kemenyek meg leveszik mellel a sziklafalat is akar
6-nál csak ingázva etetek többet.
Univerzális homasitás és valahogy fel kell csavarni a motorra.
KB ez.
Csak valahogy fel kell varázsolni.
Tudtok esetleg valami jóképű rendszámtartót, amivel át is megy a vizsgán, de nem olyan rút mint a gyári?
6.ban 110ig gyorsitani 90ig kigurulni
Gs utan egy jo 250 2t-n eros lenne a labremegese fek nelkul. Nem csak a power miatt, hanem mert varna a motorfekre
Gixi 2.ben sokszorosan padlora teszi a maxon setalo GS-t... habar csak a felosok fekeznek A kemenyek meg leveszik mellel a sziklafalat is akar
Eccer télleg menned kéne ilyennel.
Beteszed egybe húzol egy olyat mint most és duplaannyival mész mint a GS-el 4.-ben.
Kell oda a fék.