A nemrég vásárolt `99-es SV650N-hez kaptam egy Kappa K35 hátsó dobozt, de a jelenlegi (összemaszekolt) doboztartóval nem vagyok megelégedve.
Milyen erre való hátsó doboztartót lehet kapni? Én a GIVI 521FL-t találtam, nem tudom ez illeszkedne-e a Kappa K35-höz? Azt írja, hogy a Monolock-al kompatibilis és a Kappa is az...szóval szerintem működnie kéne...
Esetleg valami olcsóbb megoldás?
Köszi előre is!
Nálam hidegen is totál rossz volt, szinte be se akarta venni a váltó a sebességeket, úgy kellett beleerőszakolni.
Elmelegedni nálam csak nagy forgalom+dugóban sikerült neki, de az közelsem volt olyan vészes érzésre.
Az ezresben tokeletesen mukodik mig hideg. Akkor van bajban ha meghajtom a motort es bekerulok városba. Akkor erzem hogy elhigul, na olyankor csattan a váltó. Pedig amit eddig irtal szerintem nalam jobban igenybe van veve az olaj
Az 5100 nekem is nagyon gyenge volt a 650-ben. A 7100-al viszont meg vagyok elégedve.
Ugyanezeket vettem észre, csendesebb, simább járású blokk, simábban járó váltó. Főleg akkor volt drámai a különbség, míg vagy hűvös volt az olaj, vagy meleg, mindkét esetben az 5100 bajba került.
4500-at még nem futottam le vele, még csak 1000 km lesz bent. De az 1000 és 650 közötti különbségek is közrejátszhatnak. Ha majd átlépem vele az 5000 km-t beszámolok újra a tapasztalatokról.
Amíg nem próbáltam ki, addig nem tudtam. Az 5100-as már 4500km után megváltozott, váltón is éreztem. Persze 1000-es SV-mben, lehet más mint egy 650-ben.
Egyre tobb helyen olvasom ezt a shel olajat kar hogy most csereltem es motul kerult bele. De a 10w40szerintem keves. Kovetkezo mindenkepp 50es melegoldal lesz
Én most lecseréltem a Motul 5100-amat. Shell Advance Ultra-ra 10W40, és sokkal lágyabb lett a váltás, még az egybe rakásom is. Csendesebb lett a blokk is, hidegen és melegen is. 2300Ft volt litere. Nekem bevált eddig.
Azt kihagyom.
Draga dolog a potlasa ha megserul.Ezer dollar/db ert lattam hajlottat.
Es utcan a budos eletbe nem hasznalod ki negyedet se.
Ez nem azert van hogy kisimitsa az utegyenetlensegeket.
Az alap street R beallitas is kemeny mint a dog.
Jominosegu szerpentinen pengeeles es amit kigondolsz megcsinalja,meg hulyebiztos is,nincs felallitasi hajlam fekre sem.
De nem enduro.
Egyben,es tul gyors kettoben neha.
Nem veszes.De mondtam hogy nem honda,sosem volt az.
Utod,kell ra egy kapaszkodo,meg egy szivargyujto tolto.
Meg penz.Merkantil hitel.
Ha mar oldalfedelet le kell venni akkor cserelem mind a kettot... Nincs kedvem 2x leengedni az olajat
A nemrég vásárolt `99-es SV650N-hez kaptam egy Kappa K35 hátsó dobozt, de a jelenlegi (összemaszekolt) doboztartóval nem vagyok megelégedve.
Milyen erre való hátsó doboztartót lehet kapni? Én a GIVI 521FL-t találtam, nem tudom ez illeszkedne-e a Kappa K35-höz? Azt írja, hogy a Monolock-al kompatibilis és a Kappa is az...szóval szerintem működnie kéne...
Esetleg valami olcsóbb megoldás?
Köszi előre is!
Elmelegedni nálam csak nagy forgalom+dugóban sikerült neki, de az közelsem volt olyan vészes érzésre.
Ugyanezeket vettem észre, csendesebb, simább járású blokk, simábban járó váltó. Főleg akkor volt drámai a különbség, míg vagy hűvös volt az olaj, vagy meleg, mindkét esetben az 5100 bajba került.
Bar nekem vizes hutofutom van.
Draga dolog a potlasa ha megserul.Ezer dollar/db ert lattam hajlottat.
Es utcan a budos eletbe nem hasznalod ki negyedet se.
Ez nem azert van hogy kisimitsa az utegyenetlensegeket.
Az alap street R beallitas is kemeny mint a dog.
Jominosegu szerpentinen pengeeles es amit kigondolsz megcsinalja,meg hulyebiztos is,nincs felallitasi hajlam fekre sem.
De nem enduro.
Nem veszes.De mondtam hogy nem honda,sosem volt az.
Utod,kell ra egy kapaszkodo,meg egy szivargyujto tolto.
Meg penz.Merkantil hitel.
De nem nagyot.
Csak mint az sv nek.