Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

milyen oldalfelet? a tolórúdhoz szimeringhez nem kell levenni semmit
Kislanckerek, reggel van meg na
Melyik fogaskerék?
Fogaskerek szimering meretet tudja valaki? Ugye nem egyedi meret?

Ha mar oldalfedelet le kell venni akkor cserelem mind a kettot... Nincs kedvem 2x leengedni az olajat
Ne csattogtasd.......
Nekem csattan ha kő ha nem
Sziasztok!

A nemrég vásárolt `99-es SV650N-hez kaptam egy Kappa K35 hátsó dobozt, de a jelenlegi (összemaszekolt) doboztartóval nem vagyok megelégedve.
Milyen erre való hátsó doboztartót lehet kapni? Én a GIVI 521FL-t találtam, nem tudom ez illeszkedne-e a Kappa K35-höz? Azt írja, hogy a Monolock-al kompatibilis és a Kappa is az...szóval szerintem működnie kéne...
Esetleg valami olcsóbb megoldás?
Köszi előre is!
Nálam hidegen is totál rossz volt, szinte be se akarta venni a váltó a sebességeket, úgy kellett beleerőszakolni.
Elmelegedni nálam csak nagy forgalom+dugóban sikerült neki, de az közelsem volt olyan vészes érzésre.
Feltolultak az emlékek? Vissza vágysz a kocsimosóba?
Az ezresben tokeletesen mukodik mig hideg. Akkor van bajban ha meghajtom a motort es bekerulok városba. Akkor erzem hogy elhigul, na olyankor csattan a váltó. Pedig amit eddig irtal szerintem nalam jobban igenybe van veve az olaj
Ne kezd!
Az 5100 nekem is nagyon gyenge volt a 650-ben. A 7100-al viszont meg vagyok elégedve.
Ugyanezeket vettem észre, csendesebb, simább járású blokk, simábban járó váltó. Főleg akkor volt drámai a különbség, míg vagy hűvös volt az olaj, vagy meleg, mindkét esetben az 5100 bajba került.
Regota 5100 at hasznalom ugyanolyan elejen meg a vegen is.
Bar nekem vizes hutofutom van.
4500-at még nem futottam le vele, még csak 1000 km lesz bent. De az 1000 és 650 közötti különbségek is közrejátszhatnak. Ha majd átlépem vele az 5000 km-t beszámolok újra a tapasztalatokról.
Amíg nem próbáltam ki, addig nem tudtam. Az 5100-as már 4500km után megváltozott, váltón is éreztem. Persze 1000-es SV-mben, lehet más mint egy 650-ben.
Nekem semmi bajom nincs az 5100-al, kuplung jó, váltás sima, még az egy is.
Egyre tobb helyen olvasom ezt a shel olajat kar hogy most csereltem es motul kerult bele. De a 10w40szerintem keves. Kovetkezo mindenkepp 50es melegoldal lesz
Tokmindegy.A nissin fek arany,az fenyes,elegaz.
Én most lecseréltem a Motul 5100-amat. Shell Advance Ultra-ra 10W40, és sokkal lágyabb lett a váltás, még az egybe rakásom is. Csendesebb lett a blokk is, hidegen és melegen is. 2300Ft volt litere. Nekem bevált eddig.
Se azert a meki elott csak jol mutatna
Azt kihagyom.
Draga dolog a potlasa ha megserul.Ezer dollar/db ert lattam hajlottat.
Es utcan a budos eletbe nem hasznalod ki negyedet se.
Ez nem azert van hogy kisimitsa az utegyenetlensegeket.
Az alap street R beallitas is kemeny mint a dog.
Jominosegu szerpentinen pengeeles es amit kigondolsz megcsinalja,meg hulyebiztos is,nincs felallitasi hajlam fekre sem.
De nem enduro.
Meg egy arany ohlins es a hozzatartozo brembo
Egyben,es tul gyors kettoben neha.
Nem veszes.De mondtam hogy nem honda,sosem volt az.
Utod,kell ra egy kapaszkodo,meg egy szivargyujto tolto.
Meg penz.Merkantil hitel.
Hat nemtudom, az enyemnek nincs csattanasa, 1be egy kicsi de a tobbiben nincs. Ez hangosan becsattant a sebessegekbe
Ha nem megfeleloen van hasznalva elofordul.
De nem nagyot.
Csak mint az sv nek.