Azt hiszem valami 25 rugó körül van egy új munkahenger és 3-4 rugó körül a karmantyú ha felújítod, én 3 éve karmantyúztam az enyémet (volt vagy fél óra mindennel együtt) és azóta jó. Ráadásul amikor ereszteni kezdett hagytam vagy 2-3 hónapig mert lusta voltam meg ilyenek, de annyi volt, hogy néha rá kellett tölteni, de amúgy működött, a bowdenesnél ez sokkal rosszabb, szorulni kezd oszt elszakad.
Viszont a jo hir hogy konnyen orvosolhato egy univerzalis hidraulikus kitt beszerzesevel a dolog.
Szal mehet a listara az olajhuto meg a futómű okositas melle.
Nem is draga.
OKé, de ha ebben szalad el valami, akkor az sanszosan hazavisz még kis csöpögéssel, míg a kuplungnál ha épp nincs nálad alkatrész, akkor bukó van.
Amúgy a 650-esnél is azért lényegesen erősebben kell markolászni a kuplungot, mint egy átlagos 600-as japán sornégynél. Dugóban emiatt nem annyira szoktam szeretni az SV-t.
Szóval szerintem jó dolog az ezresen az olajos egység, tutifix kisebb mechanikai veszteséggel működik, és szerintem megbízhatóbb is. Tény, hogyha véletlen mégis teljesen KO-ra vágja magát (amit azért nem sűrűn tesz meg egy ilyen hidraulikus cucc, ha karban van tartva), akkor viszont baj van.
Nagyon lusta vagyok felszerelni pedig kene mert elfogyott a mol spray es az elf amit olajhoz ajandekba kaptunk valami undorito. Egy lehelletnyit fujok ra es ha 3nap mulva megyek vele az elso megallonal az egesz a gumin van. De ha olajjal kenem be az nem megy sehova es tovabb is marad rajta, erdekes.
Kis lamella atmero, eros kuplungrugo amihez tobb ero kell hogy oldani tudd es gondolom a hidraulikus attetellel ezt kisebb erovel meg tudtak oldani. De a a tls en mukodik bowdennel.
Nincs komoly bajom vele mert kitakaritottam es most nem ereszt. De ha valami elszalad benne egy turan az tuti hogy nem csinalom meg 5perc alatt mint a bowdenest
Ha folyik meg kéne csinálni.Nem 1 éves motorokról beszélünk hanem 6-8-10 évesekről.Amiket ki tudja ki,hogy használt.Nem hinném hogy nagy píz lenne egy felújító szett vagy komplett munkahenger.
Egyre tobb embernek jon elo hogy folyik a munkahenger. Nem egy vajpuha kuplung, bowdenes is lehetett volna siman. A bowdenbelso meg elfer az ules alatt es 5perc kicserelni ha elszakad. Szerintem felesleges az sv re a hidraulikus
Szal mehet a listara az olajhuto meg a futómű okositas melle.
Nem is draga.
Amúgy a 650-esnél is azért lényegesen erősebben kell markolászni a kuplungot, mint egy átlagos 600-as japán sornégynél. Dugóban emiatt nem annyira szoktam szeretni az SV-t.
Szóval szerintem jó dolog az ezresen az olajos egység, tutifix kisebb mechanikai veszteséggel működik, és szerintem megbízhatóbb is. Tény, hogyha véletlen mégis teljesen KO-ra vágja magát (amit azért nem sűrűn tesz meg egy ilyen hidraulikus cucc, ha karban van tartva), akkor viszont baj van.
Nincs komoly bajom vele mert kitakaritottam es most nem ereszt. De ha valami elszalad benne egy turan az tuti hogy nem csinalom meg 5perc alatt mint a bowdenest
ez még csak nem is olyan divatos hülyeség mint a hullámos féktárcsa...
Teljesen tokeletes lenne a bowden... Lasd tls.
Most akkor légteleníted a kuplungodat vagy nem ,
és én rsv-t szeretnék eccer....
Akkor Viktornak nem motorja van hanem Apriliaja.
Szegény