Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már találkoztam vele de külső ránézésre nincs baja. Majd legközelebb bele nézek.
Légszűrőház alatt. :)
link
Meg még pár kép netről:
Főleg az SV1000-eknél írnak róla, de bőven előfordult második generációs 650-eknél is.
Legszuro ház előtti zöld csatira gondolsz?
Nem lottó... Csak anno utánaolvastam, milyen szériahibái voltak az SV-nek, és első helyen volt a réginél a feszstab, nagyon sokaknál tönkrement. Ugye, megsüti magát hamar szellő híján ott hátul. K3-tól már elöl van a vázban, és valami jobb típus lehet, mert nálam még 70 fokos se szokott lenni. Amúgy sok gond nincs ezekkel a motorkákkal, amiről még olvasni, az a "zöld csatlakozó" hiba asszem csak K3-tól (ezresen is), ami akkor van, ha a gyújtáskapcsolótól menő csatlakozó egyik ere elkezd korrodálódni, attól megég, és elmegy minden elektromos rendszer tőle, ami menet közben elég rossz tud lenni.
A bricostore logo is fenn van nálunk oszt max gokartozni lehet 5 éve ott.
Akkor nem küzdök megy vissza még halászok egy 36-os crovafejet mert 32-38 közt semmim nincs.
A többi vasárnap.
Az vad, mert akkora Trájumf logok vannak kint mint a ház.
Bent nem voltam, csak az elotte lévo kútra csúsztam be a minap.
Srry
Ezt az anyát visszateheted 243-al nyomatékra (talán 10%-al többel), a hétvégét vagy többet is ki fog bírni, de azt amiért lelazult meg kell oldani, majd vasárnap beszélünk.
Huhh anyát?
Nem látok rajta semmi gondot.
De ha mondod.
Viszont ha nem kapok löttek a vasárnapi menetnek.
Nah mindegy holnap irány Miskolc és visszafelé beugrom a kereskedésbe.
Miféle trükk?
Titkos?
Nein.
Jó nekem a farmon növesztett bio verzio is ha olcsóbb.

A dunapáza mellett mér évek óta nem márkakereskedés.
És mikor az volt akkor se ért többet mint csöcs a bikán.
A damjanicsban van most a kereskedés.
Szép.
Gyári kell ? Talán a Plaza melletti szalon meg tudja mondani hol kapsz leggyorsabban
Lánckerék még bírná egy darabig, de anyát vegyél, ez a tipikus yamaha gond ahogy írtad, szerencséd, hogy idejében megfogtad mielőtt a tengelyt legatyázza, visszarakhatod a 243-al, de az erősebbel is, igaz azt melegíteni kell a levételnél, de ha az anya már elkezdett lazulni akkor az jobb lenne, amúgy 2 éve kiókumláltuk, hogy lehet megoldani ezt a hibát, kíváncsi vagyok, hogy a Tiéden ez beválna-e?
Ragaszd be a leggyengébb, vagy közepes csavarragasztóval.
Huhh ha lepottyan eléggé szétver mindent.
Ezért van a biztosító lemez.Hogy ne lazuljon le.
Néha rá kell nézni mert ha sokáig lötyög akkor kikezdi a menetet.
Ja, még azt nézd meg, hogy a dekli engedi e lepottyanni a csavart, vagy beleér mielőtt lejönne.
Szerintem a lánckerék annyira nem gatya. Én totál cápauszonyos formában szoktam cserélni. Ennél nyoma sincs ennek.
Nem értem miért csavarral fixálják ezeket a lánckerekeket? Nekem egy zégergyűrűvel van oda"erősítve". Lötyög, kotyog, de csak nem akar lejönni.
Egyébként tényleg nem értem ha egyszer csavarral van felrakva, miért nem lehetett fixálni valami sasszeggel...
Nya azé van para má nekem is.
Ad 1.Fura hangot adott tolás közben a gépes.
Nem nyugodtam valami a lánckerék dekli alól.
Kerék ki és nézeedés.
Baze,a kislánckerék anya lötyögött,csak a biztosító lemez tartotta.
Meghűtt bennem a vér a la yamaha fazék féle gebaszt selytettem.
Leütöttem a lemezt anya le.......
Szerintem megúsztam.
Több kérdés felmerült.
Ér e loctite 243-al mekenve visszarakni?
Vegyek egy új kislánckereket vagy ez még elbir 2-3e-ret?Új láncszettet fogok venni de 2-3 hét míg realizálódik.
Ha kéne és nem birja ki a vasárnapot hol kapok én pénteken kislánckereket?
Nem túl biztató ez az olajpumpás hiba az esetemben. Remélem nem döglik meg míg nálam a motor.
Ezeket a hibákat a K3 utániaknál kiküszöbölték, azoknál igen ritka és legfeljebb oda nem figyelésből adódhatnak.
Remélem erre sosem kerül sor és még ritkább a meghibásodás esélye mint a fesszabnál.
Nem gondoltam volna hogy ennyi típushibája van, lehet ha ezt tudom még gyűjtök zs-t és valami újabbat, fiatalabbat veszek.
Csak a főtengelyt....de az gyakorlatilag a blokkot jelenti.
gondolom a gomba helyére kell betekerni valami mérőt és figyelni. ha megdöglik akkor az egész blokkot kukába viheti?
Nem, semmi jele ha csak nem méred időnként az olajnyomást.
És a szivattyú hibájának mik az előjelei? Észre lehet venni ha már döglődik?
Azon a ~10000ft-on mar nem mulik semmi es igy legalabb szep