Na ez egy jó kérdés. Nem tudom pontosan. Alapjáraton kicsit többnek, mint az akksi, kicsit forgatva 14V környéke szerintem.
Nagyon ne kötögesd le róla a fogyasztókat, mert akkor elméletileg csak mégmelegebb lesz a szabályzó...
Érdeklődnék, hogy használ-e valaki az itt fórumozók között lambda szonda eliminátort ? Ilyenre gondolok
Gyári kipum van, de a rendeltetés szerűen bekötött lambda szonda rángatásra készteti a motoromat, ezért vettem még tavaly egy ilyen eliminátort. A lambdaszonda csatlakozója helyére kellett bedugni. Rángatás megszűnt, és azt hittem, hogy minden tökéletes, de tegnap autópályán hazafelé jövet feljött az FI hiba jelzés. Odafelé ugyancsak autópályán még semmi probléma nem volt.
Érdekesség amúgy, hogy eddig mindig csak autópálya tempó mellett kaptam meg az FI hibajelet. Leállítás, újraindítás hatására kitörlődik és amíg nem kezdek el csapatni nincs is hibajel sosem.
2 módosítás van csak a motoron ... házi TRE mod és ez a lambda eliminátor. TRE elvileg jó, bekötött lambdával sosem volt hibajel TRE mellett, de ott volt a rángatás, ami megőrjített.
Nekem a Banner több mint 4 éve van benne és még mükszik, idén töltöttem a tél közepén és 2 éve, de igen sokat áll. Nem lehet ezt kiszámolni, mind egy kutya, kínai a belseje mindnek.
Ha szulfátosodik akkor általában kezd behalni az akksi, nem veszi a töltést, a spray is jó, de nem kell feltétlenül szilikon, általában sima gépzsírt vagy én láncpsray-t használok, később tűnik el.
Nekem volt olyan gondom,hogy hogy a feszültségszabályzó csatlakozója oxidálódott.
Villanyász ismerős mondta,pucoljam meg és kenjem be pl. szilikonzsírral.
Ez kizárja a nedvességet és nem fog oxidálódni.
Nagyon ne kötögesd le róla a fogyasztókat, mert akkor elméletileg csak mégmelegebb lesz a szabályzó...