Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ez egy jó kérdés. Nem tudom pontosan. Alapjáraton kicsit többnek, mint az akksi, kicsit forgatva 14V környéke szerintem.
Nagyon ne kötögesd le róla a fogyasztókat, mert akkor elméletileg csak mégmelegebb lesz a szabályzó...
Sziasztok.
K4-es 650S-hez keresek teleszkópszárat.Az se baj ha olcsó Esetleg javítható,ha csak egy kicsit kapott?
Köszönöm
Sziasztok!

Michelin Pilot Road 4 még mennyit mehet el 4mm bordamélységgel? Van valakinek tapasztalata? Megéri megvenni?
Mi számít jó töltésnek? Terhelve illetve fogyasztók nélkül?
Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy használ-e valaki az itt fórumozók között lambda szonda eliminátort ?
Ilyenre gondolok

Gyári kipum van, de a rendeltetés szerűen bekötött lambda szonda rángatásra készteti a motoromat, ezért vettem még tavaly egy ilyen eliminátort. A lambdaszonda csatlakozója helyére kellett bedugni. Rángatás megszűnt, és azt hittem, hogy minden tökéletes, de tegnap autópályán hazafelé jövet feljött az FI hiba jelzés. Odafelé ugyancsak autópályán még semmi probléma nem volt.
Érdekesség amúgy, hogy eddig mindig csak autópálya tempó mellett kaptam meg az FI hibajelet. Leállítás, újraindítás hatására kitörlődik és amíg nem kezdek el csapatni nincs is hibajel sosem.
2 módosítás van csak a motoron ... házi TRE mod és ez a lambda eliminátor. TRE elvileg jó, bekötött lambdával sosem volt hibajel TRE mellett, de ott volt a rángatás, ami megőrjített.

Ötlete valakinek ?
Első generációs SV-ben szeret lehalni a feszültségszabályzó, mindenképpen ellenőrizd, tölt-e rendesen.
Előző vasban riasztó akku volt azzal vettem a motort nálam még 7 évet bírt
Szivargyujtoba teszek majd műszert és menet közben figyelem majd néha
A szarakodó töltés meg tud szivatni.
És még csak nem is gyanakodsz.
Melegen is mérj rá.
Nekem a Banner több mint 4 éve van benne és még mükszik, idén töltöttem a tél közepén és 2 éve, de igen sokat áll. Nem lehet ezt kiszámolni, mind egy kutya, kínai a belseje mindnek.
Na akkor még egy ideig csöpögni fog belőle az olaj, Pécsen megrendelem akkor a suzukinál de mire megint arra járok munkaidőben
Nekem Banner de ha tényleg az aksi halt meg soha többet ilyet....
Suzukinál nem drága ha jól emlékszem.
Nem sima méret, gyári vagy csináltatni lehet minta alapján. 650-hez van, de ezreshez nincs.
A kuplung kinyomo palcanal a szimering meretet tudja valaki?
Kínait, abban nem lehet csalódni legfeljebb kellemesen, ha kibír 1 évet akkor vidámság van (amúgy nem is annyira rosszak már).
1-1,5 éves Bosch akksi.
Most már tényleg nem tudom mit vegyek legközelebb.
Ha szulfátosodik akkor általában kezd behalni az akksi, nem veszi a töltést, a spray is jó, de nem kell feltétlenül szilikon, általában sima gépzsírt vagy én láncpsray-t használok, később tűnik el.
Elméletileg nálam az is tiszta, de majd ránézek
Tavaly ősszel még jó volt azóta nem is néztem, majd ma délután ramérek
Még nincs 1 éves az akku persze gari már lejárt. Saruk tiszták csak a felületi oxidáció látszik rajta
Passz..de sztem annak túl híg az állaga..
Sztem a hagyományos zsír is ellátja a feladatot,a lényeg hogy ne jusson nedvesség az érintkezőkhöz.
Szilikon szpré is megteszi szilikon zsír helyett?
Nekem volt olyan gondom,hogy hogy a feszültségszabályzó csatlakozója oxidálódott.
Villanyász ismerős mondta,pucoljam meg és kenjem be pl. szilikonzsírral.
Ez kizárja a nedvességet és nem fog oxidálódni.