Ugyan ahogy írjátok a kinti fórumokon a lambdára fogják ezt a dolgot, de a tps is könnyen lehet, ki kell mérni és úgy beállítani, ez főleg a K5-6-nál jellemző igaz most már a régebbiek is művelik.
Ki kéne próbálni nem lehúzni a lambdáról a madzagot hanem kivenni és mellé kötni a szondát és a lukat egy csavarral lezárni, nem biztos, hogy jó lesz, de egy próbát talán megér.
Nálam speciel 4500-6000-es fordulaton művelte a rángatást (gáz állás tartva, tehát gyorsításkor vagy lassításkor minden rendeltetés szerűen működött) és azt is csak 5. és 6. fokozatban. Lambda szonda lehúzásával (persze akkor ott volt az FI) azonnal megszűnt a jelenség nálam. Azóta sokkal élvezetesebb vele közlekedni, csak az FI jön fel olykor-olykor autópályázva.
Szerintem csak egyszerűen kiiktatta a lambda szonda figyelmeztetését az ECU-ban. Csak nem tudom hogyan.
Amúgy tényleg a rángatás alacsony fordulaton a lambda szonda miatt van, külföldi oldalakon is írják.
Köszi, így már kezd körvonalazódni a dolog. A válaszod után elkezdtem egy kicsit kutakodni külföldi oldalakon és azt találtam, hogy az FI lámpa jelét kell lehúzni az ECU-ról (szerintem nálad is ezt húzták ki), ha kikötöd a lambdaszondát (K5+ modellek esetén) . Viszont lehet, hogy így teljesen feleslegesen vettem meg azt az eliminátort.
Kozteruleten valo alkoholfogyasztas eddig is tilos volt. De nembaj. Volt mar hogy a park kozepen konnyitettem a sortol feszulo holyagomon es a lovasrendor beallt mellem hogy legalabb egy fahoz alljak mert ott nem lesz senkinek hugyos a cipoje...
Most hallottam, hogy arrafelé tilos lesz vagy már most az a közterületen történő alkohol fogyasztás és már az is ráutaló ha nyitott üveg van az embernél.
Amúgy tényleg a rángatás alacsony fordulaton a lambda szonda miatt van, külföldi oldalakon is írják.
HQ vagy mia....
Mondjuk a fudejovagy a ktm topicbol
Az arkok allja nem jo.