Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, pontosan erről van szó.
Az SV650 egyesben szinte végig olyan nyomatékot ad le, mint egy ezres sor4. Persze, a sor4 ezer 130-ig bírja egyesben, a kis-sv meg 70-ig, ez a nagy difi, és ezért hagyja ott ezen a ponton csúnyán a sor4 ezer, aztán meg már csak integetés van az sv-ről.
Hiába húzza nyélgázon, ha rossz sebességben van... Amúgy nem kizárt, a sportmotorok váltója és motorkarakterisztikája erre van "optimalizálva", hogy főleg nagy fordulaton és sebességen menjen jól. Ugyanakkor ha nem röptében indultak volna, a kawa csak nagyon csúnya váltóégetés árán tudta volna tartani a lépést és nagyon profi pilótával.

"én félszint olajjal 1000-10500 íg kenhetem... nem rángat "
Jó, hát majdnem dupla ccm és hengerszámmal könnyű. De nem is visz le utassal 4,1L/100km-es átlaggal a Balatonra.
Nemérted.
Elundulsz,nekigyűrkőzik hogy hú-ha,oszt vége.A haccá sornégy meg elindulsz,döglött hal lábbal löknéd hogy mennyenmá,oszt ha elpörgi magát oda ahova kell lök egy nagyot rajtad.
Ezt érzed adrenalinnak amikor forog.
És ne keverjük bele a sornégezrest mert az megint más.
Ez elég urban legend szagú, az SV1000 250-260 körül megy...ha egy szabályos sima előzés minimum 20 km/h sebesség különbség a Kresz szerint akkor a "állva hagyta csúnyán" feltételez egy 50km/h-ás difit, az meg már Busa kategória ami ugye dupla ccm
"A hígabb olaj felgyorsult áramlása (magasabb fordulatszámokon) következtében viszont jelentősen erősödik az olaj hőelvezető szerepe. Ez egy kimondottan jó dolog. Versenyhelyzetben éppen erre van szükségünk, minél jobb hűtésre. A forróbb olaj vékonyabb és így javul az áramlás. Az erősebb áramlás jobban elszeparálja egymástól az ilyenkor óriási terhelés alatt álló mozgó alkatrészeket a motorban. Ez együttesen így kedvezőbb. A nagy fordulatszámú motoroknak vékonyabb olajokra van szüksége. Nem feltétlenül kell sűrűbb olajat használnunk, ha versenyezni akarunk."

....idézet helyesen.
Szerintem a v2 az pont hogy nem hiteti el. Nem erzed hogy gyors mert nem kell forgatni. En gyorsabban tudok menni a kanyarokban vele ugy hogy lassabbnak erzem, ezt azon latom hogy akik tavaly elkerultek most tudok veluk menni

Viszont a sor4 sokkal tobb adrenalint ad amikor kezd forogni
A v2 elhiteti veled hogy nagyon.Pont ez a jo benne.Szubjektiv elmenyeket meselnek nem puszta adatokat.
Amugy megy ha sok pizt fektetsz bele.
hát a suzukinál bármi előfordulhat


én félszint olajjal 1000-10500 íg kenhetem... nem rángat

benzinen kívül semmi.. wudu
"Versenyhelyzetben éppen erre van szükségünk, minél jobb hűtésre. A forróbb olaj vékonyabb és így javul az áramlás. Az erősebb áramlás jobban elszeparálja a egymástól az ilyenkor óriásiNem szerelhet be mindenki olajnyomás mérő műszert autójába, így cikkünk végén táblázatokkal igazoljuk a leírtakat. terhelés alatt álló mozgó alkatrészeket a motorban. Ez együttesen így kedvezőbb. A nagy fordulatszámú motoroknak vékonyabb olajokra van szüksége. Nem feltétlenül kell sűrűbb olajat használnunk, ha versenyezni akarunk."

Egy idézet innen: link ......régebben sok járművön nem víz hanem olajhőmérő volt főleg a léghűtéseseken, az üzemi olajhőfok 110-130 normál állapotban, de pl. nagy terhelésű léghűtéses tgk-nál (pl. régi Tátra) sokszor felment 150-180-ra is. Ezt nem kell elhinni.....utána kéne keresni....
Egyszer olvastam valahol egy büszke sv 1000-res túlaj monológját...így karaj ,úgy karaj... csak az szegte kedvét,hogy az autópályán nyélgázon suhant mint állat Erre egy zx 636-os kawasaki állva hagyta csúnyán

99-es évjáratú SV650N kék benzintankot tud valaki eladót?
1-3 közt én találtam egy sebességfokozatot.Pici kuplung és ment mint a golyó.
Ha arra gondolsz, 3000rpm fölé tekerni a gázt, az valóban segített, de korábban 2500 alatt esélytelen volt bármit kezdeni a blokkal, csinálhattam én bármit a markolattal, most meg jó.
Mondjuk nekem a jobb markolat megfelelo tekerese segitett de ez lehet egyedi eset.
Nem lett tőle erősebb. De a 3000rpm alatti láncrángatás teljesen megszűnt. Máshoz nem tudom kötni.
Hát igen, ezért 105 paci a Triumph, mert annak nem kakkukkoltak bő 9000-nél. De mint írtam, elég nekem ez az erő, már csak normális futómű és egy hőcserélő kell nekem a teljes elégedettséghez.
Kohm,erosen ketlem hogy egy olajtol meg szerektol es kartonlaptol bandit 1200 lesz belole.
Es 9000 nel kakukk szegenynek.onnan csak zug de menni nem megy.
Tudod, mi az érdekes? Korábban nekem is ezt csinálta az SV, 3000 alatt láncrángatás, ami a sírba vitt, mivel 3000-es fordulat azt jelentette, hogy 30-al kellett volna kanyarodjak kettesben, amire nem mindig volt lehetőség, egyesben meg azért elég ideges már, az se volt jó megoldás.
Namost, ez tavaly, mikor betöltötem a Motul 7100-at, lecsökkent bő 2000rpm-re. link
Mikor felraktam az olajhűtő takarót, eszembe jutott ez is és kipróbáltam, kettesben egyenes úton, utassal 1800rpm alatt kezdi csak a rángatást, és 2000rpm-től tol, mind egy vonat, és így már több, mint elégedett vagyok vele, vígan tudok kettesben kanyarodni 20-25-el is, ha úgy adódik kuplungolás nélkül. Ami még változott, hogy idén elkezdtem töltögetni bele Spurit is, de elég meggyőző így együtt a meleg olaj + Motul 7100 + Spuri hatása.
Szóval ugyanezt meg tudom csinálni énis a kis-sv-vel, el tudok pöfögni 50-60-al negyedikben vidáman, de vissza is tudom tenni 2-3-ba, és akkor meg tol ez is, mint egy vaddisznó.

Ami a váz/fék/rugózást illeti, a váz hibátlan és erős, a fék és rugózás problémáját pedig bontott GSXR alkatrészekkel fogom orvosolni, ahogy majd az anyagiak megengedik. Amúgy a gyári fék erejével sincs semmi gondom, igaz, nem kétujjas, de tisztességes erő van benne, ha szükség van rá, de mennie kell, mivel nem megy rá a radiális villára.
A 675-nek minden tekintetben jobb mind az erőleadása mind a nyomatéka és annak leadása.
650-el 3000 alatt csak láncrángatás van.Ennél csak tolás egészen 12-13000 ig.
Ha akarod nyugis papásan elpöfögsz 4-ben 50-60-al és csak duruzsol ha akarod 8-10000-en orrhangú brakashörgés és kilő stb.
És akkor a váz,fék,rugózásról nem beszéltem.
Ne érts félre bármikor átülök a 650-re mert szerettem de ez más dimenzió és oszisan mondva "a többit belököd az árokba és fegyujtod"
Hát nézd, kinek mi az "élvezetes". Nekem az az élvezetes, ha max 130-as tempóval minél többet tudok vele utazni, nézelődni, döntögetni, és ebben a tartományban (0-130) kell nekem, hogy ugorjon, ha kell. Néha kihúzatom 160-ra poénból mert az jó, de ennyi, nem érzem már túl jól magam azon a sebességen. Nem tehetek róla, nem vagyok az a száguldozós fajta. Ezért nem is kell nekem erősebb motor. Valamint a sportgépek is ezért nem passzolnának, egy 600-as sportmotor épp ebben a 0-130-ig kategóriában gyengébb lényegesen az SV-nél a hosszú, sűrű váltó és kis fordulaton béka segge alatti nyomatékuk okán. Persze, 70-90-től már azok is beindulnak (és ott is hagyják az SV-t), de addig nem érződik bennük úgy az erő, mint az SV-ben. Igaz, az SV meg épp 160-nál fogy el csúnyán, de az pont nem érdekel már. Ezért nem érdekel az 1000-es SV sem, többet fogyaszt, de nem használnám ki a nagyobb erejét, tehát rosszabbul járnék vele.

Zoli32
Nekem tuti hiányozna a hang, imádom a V motorokat. Valamint a váltó, azon keresztül a nyomatékleadás is hiányozna. A Triumph-on is az inkább versenyre "optimalizált" váltófajta van az adatlapok alapján, amiket találtam. Az SV-n jó széles átfogása van a váltónak, ami szerintem nagyon jó, egyesben több az elérhető nyomaték, 6-osban pedig mégis kisebb fordulaton hozza ugyanazt a sebességet. Nézegesd át nyugodtan a gearingcommanderen.
Az RX-nél lehet finomítottak a váltásérzeten ezt még nem tudom a 2009-es nem hondás hondás.
És a V2 hangot meg érzést azonnal elfelejted.Sosem fog hiányozni.
Hat azert a 650erejehez sokat kell tuningolni hogy elvezetes motor legyen belole

Az ezres sem egy adrenalin bomba, plane egy sor4seggraketahoz kepest
Áhh, nem értek egyet. Bár piszkosul bejönnek a 2007-2012 közötti CBR600RR-ek, de nagyon nem passzolna az én felhasználásomhoz, cserébe 3X annyiba kerülne fenntartani és fizethetnék rá egy kisebb vagyont. Ami még piszkosul bejön moci az a mostani Triumph Street Triple Rx, de az árkülönbözetből vehetnék mégegy Sv-t, és még barkácsolni is maradna pénz. Ráadásul mindkét esetben buknám a V2 érzést és hangot, ami nagyon hiányozna.
Szóval marad az Sv+kis tuning. Szerencsére jó alany ehhez, ha kellőképpen meleg az olaj akkor szinte magától vált. A retek teleszkópokat is lehet cserélni jobbakra, és akkor máris egy klasszissal jobb motort készítettünk egy sportmotorhoz képest potom pénzből.
Én még mindig egy Honda megvásárlásával javítanék a váltásérzeten és a közérzeten.
Akar barkácsolni a nyavaja... Csak maximalista vagyok, és így hűvösben nem tetszik, a takargatás meg csak amolyan félmegoldás és kényelmetlen is.
Az 5W40 tuti segíteni fog következő olajcserénél egy picikét, de szerintem önmagában kevés lenne megoldani a gondom, annyival szerintem nem lesz folyósabb a jelenlegi 10W40-nél.

hzolee
Ha megvalósult a projekt, beszámolok mindenről, ha nem, akkor is, hogy miért nem sikerült.
ja, azt eddig is értettem, hogy a hűtő kitakarásával próbálkozol.

én a hőcserélő felszerelésére gondoltam :-)