Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nemazért.Megszoktam.
Csak az eredeti felvetés az miszerint a külső hőmérséklet szélsőséges változásait az olajhűtő késéssel tudja lekövetni.
És a külső mérés is hagy némi kételyt a pontosság tekintetében.
A legtöbben meg azt mondják nem akkora tragédia hogy rögtön minimálisan KB 60-70e forintot befektetve átalakítsák.
Van pár cucc amit szerintem bontva nemigen lehet megvenni,azok kereskedős igen meglepő áraon fognak beszerzésre kerülni,szerintem nagyon szívni fogja a fogát a kolléga.
Nyugi, nem is rad.
Mármint?
Imadom amikor valaki felvet valamit, jon a nagyzolos lefikazas es kiderul hogy igaza van az embernek a felveteseben. (nem Istvánra gondolok!)
Pénzben fog fájni.
És a ráfordított energia,meló,anyagi dolgok nem fognak egyenes arányban állni a végerdménnyel.
Íme.
Viszont jó dolgokat is találtam benne, nem láttam akadályát, hogy a Gladius olajhűtője és vízpumpája felmenjen. Egy kis pöcök hiányzik a blokkról, ami nem engedi elforogni az olajhűtőt, de az nem tűnik lényeges részletnek, az a gyanúm, kis odafigyeléssel pótolható.
Fog a fek, meg lehet vele allni nekem a provlemam az hogy bent fog. A hondanak sem volt brutalis feke de joval kijjebb volt a nyomaspont, most kb 1-1,5centit kell behizzak hogy egyaltalan halljam hohy kezdi a betetet nekifesziteni a tarcsanak es csak utana fog a fek.

Szerintem kicsi a dugattyuatmero a 4dugos nyergekhez.
Neeee máááá, mutiiiiiiiiiiii !
Ha tisztában vagy azzal ez elemi geometriai felállással, hogy kihajtás tengelye, és kerék tengelye akkor van legtávolabb egymástól, mikor a kettö közé húzott egyesre pont ráesik a lengövilla tengelyes is. Vagyis a három tengely egy vonalban van. A lényeg, hogy még ekkor se feszüljön a lánc. Mivel a lengövilla forgáspontja nem azonos a kihajtó tengely forgáspontjával, ezért minden más szituációban a kihajtás tengelye, és keréktengely távolsága kisebb lesz, akkor is ha nincs rajta terhelés, meg akkor is ha túlterheled. Mivel nem olyan egyszerü pont úgy megterheni a motort hogy a három tengely egybe essen, viszont a "terheletlen" állapot elég jól definiálható ahhoz, hogy a gyár meg tudja adni azt az értéket ami elegendö játékot ad akkor is mikor a két lánckerék tengelye a legtávolabb van egymástól.
(((Szerintem nem olyan bonyolult alkalmazni a 6.os mértanórán tanultakat a valós életben. )))
Mit találtam a Gladius szervízkönyv 312. oldalán... Diagnosztikai utasítást! Állapot: a motor túlhűt. Lehetséges ok: extrém hideg idő. Megoldás: takard le a radiátort.
Betétcsere?
Nem kéne szar legyen, a hülye 650-esem féke egy vicc ahhoz képest, de igen keményet harap, ha jobban meghúzom, utassal is.
Persze, nem radiális, de csak 4 dugattyú 310-es tárcsával.
Egyenes kormannyal is elultem a seggemet es fajt a bal vallam, a csutkaval ugyanez a helyzet, marad a csutka nalam is. csak a feket kell kicserelni. Katasztofa. De jo lenne egy olyat nyomkodni amelyiken mar radialis van vagy legalabb 19mm, 3/4 colos
Én is tudom egyenes kormánnyal, amit tudok, de valahogy a csutkában jobban megtalálom a számításom. A félidom szél/időjárás védelméhez is jobban passzol, meg nekem valahogy stabilabb, megnyugtatóbb ez a pozíció, jobban érzem azért a gépet így.
Ennek persze az az ára, hogy fárasztóbb, de nekem eddig megérte. Persze, lehet egyszer később én is lecserélem egyenesre a kényelem kedvéért, de még nincs tervben.
Szerintem utcán nem sok előnye van a csutkakormányank. Amit én tudok azt az egyenes kormánnyal is tudom. Így hogy öregszem már ez is sok amit csinálunk utcán

Emlekezteto capara.
A tankon kell "kapaszkodni", nem a kormányon, annyi a trükk. Nyilván munkásabb, mint a fotelben ülős gépeken, de ennek is megvan a maga előnye.
nem akarod eladni a brembo radiális munkahengeredet? olcsón persze...
A sitten a bélat is de azt is kihagyom.
hát az sv egy gyenge motor... de érdekes módon az s1000r csak szép lassan nyúlik el ami meg 160paci, na de mindegy ez csak egy sv

Mellesleg ma 450km-t mentünk és meg lehet szokni ezt a csutka kormányt.
Mokolt 1100 legolajos siman feljon.
Nem lehet 120nál ha van egy kis hupli az úton 3.ban még fel lehet venni.

Vagy 2.ban kell felvenni és váltogatni szépen felfelé
Elképzelhető, holnap megnézem azt is és a láncot is beállítom mert most eléggé laza.
A leírásod alapján az az úszónyerges fék lesz... Annak van kis "holtjátéka".
bocsánat elírtam, alul nem felül.
Nekem fékezésnél nem hintázik be, inkább pont hogy keményebb, álló helyzetben, ha behúzom a féket és megmozgatom a motort akkor jön elő ez a kotyogó hang ahogy felül kisebbeket mozdul a villa.