Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megfogadom a tanácsodat.
Holnap leviszek szakihoz azt átnézetem a masinát.

Gábor
Ami a telókat illeti, a szokásos állíthatatlan retek "olcsóteló", amit a legtöbb 1000ccm alatti nem sportmotorba tesznek. Bár nálam nem kotyog, viszont fékezésnél úgy búvárkodik, hogy elsírom magam, cserébe durvább úthibákon üt. Dehát mindegyik ilyen ennyit tud.
Nálam majd idővel kap egy komolyabbat, mert a motor többi része bőven megérdemli.
Alkalomadtan csinalj/csinaltass szerviz rajta 15 os olajjal,alapbol hintalo.Alattam fekre leterdelt hogy majd be....tam.
Ezt meg tetezi hogyha nem cserelik az olajat mondvan nem szivarog.
Persze, igazad van.

Zoli32:
Nekem nagyon tetszik amit tud, bőven elegendő számomra.
Igazából munkába járni, túrázgatni vettem 1-2 személlyel.
Elég volt a száguldásból.
Az első telók kicsikét furák, nem olyan sima járású mint a CBF600N-nél, felül kicsikét kotyogósabb.
Kb kiveséztük az alap karbantartást.
Kivétel van.
A gyertyapipa túlfolyó.
Ki kell tisztítani.
Persze, csak nem biztos, hogy mindenre rákérdezel, ami benne van, és azért jó, ha az ember tudja.
Azért kétemberrel nem lesz annyira fickós.
Hosszú távon megtartáskor érdemes 15w-s olajat tenni az első telóba.
Köszönöm a felvilágítást!
Elolvasom majd, de azért örülök neki hogy segítettek itt is.

Gábor
Szerintem az csak ilyen motorimádó maximalista hülyéknek fontos, mint pl. én.
A lánc lazasága csak azért kell, hogy rugúzás közben ne tudjon túlzottan megfeszülni a lánc és szakadni idővel. Ez nem változik, ha felül az utas, ugyanúgy kell beállítani.

Jut eszembe, érdemes lehet belenézni a használati utasításába a gépnek, az eddigi kérdéseid nagy részét lefedi.
Szuper, akkor ebből veszek 2 litert meg az olajszűrőt.

Még egyszer köszönöm a segítségedet!
Persze.10w-40 félszint aminek nem kínai nejlonpólógyár ugrik be a nevére hanem motorolaj az jó.

Bár egyesek szerint a szintetikus jobb szerintem pénzkidobás.
Köszönöm a segítőkészséged!

A motorolaj amit linkelek jó lenne hozzá?
http://bolthely.hu/generalspee...

Gábor
És a 180-as gumi felmegy.
Ápropó ha van rajta olajhűtő....................azt csinálsz vele amit gondolsz.
Manual 20-30 mm-t ír tedd 30-ra ha aggódsz inkább lógjon picit mint feszüljön.
HF138 az olajszűrő,levegőből inkább gyári a hiflo nem passzol csak ha benyomorgatod és nem olcsóbb.
Mivanmég.
Gyertya 18e-nél.
Köszönöm!
Köszi, de a lánc sem lehet túl feszes egy személy alatt mert akkor kettőnél még jobban feszülne nem?

Gábor
Szűrövel 2,7 liter.
Pontosan mennyi olaj megy bele?
Van itthon 1.4liter ELF Moto 4HP ECO 10W-40olajam, ha jó hozzá akkor még veszek belőle.

Gábor
Az utashoz a rugó előfeszítést kell erősebbre venni, nem a láncfeszességet.

Vivit hozza Peti
új szezon ,új olaj
Köszönöm szépen a segítségeteket!

Még egy kis segítségre lenne szükségem.
2 személyhez, úgy együttesen 180kg mennyire állítjátok be a lánc feszességét?
2-3cm holtjáték legyen 1 személy alatt?

Gábor
Nincs valakinek elfekvőben egy sebváltó rudazat összekötő, pontos nevét nem tudom?
Valami okos előző gazdája gondolom a bal menetet jobbra akarta kitekerni így menet és anya kampó.