Ami a telókat illeti, a szokásos állíthatatlan retek "olcsóteló", amit a legtöbb 1000ccm alatti nem sportmotorba tesznek. Bár nálam nem kotyog, viszont fékezésnél úgy búvárkodik, hogy elsírom magam, cserébe durvább úthibákon üt. Dehát mindegyik ilyen ennyit tud.
Nálam majd idővel kap egy komolyabbat, mert a motor többi része bőven megérdemli.
Alkalomadtan csinalj/csinaltass szerviz rajta 15 os olajjal,alapbol hintalo.Alattam fekre leterdelt hogy majd be....tam.
Ezt meg tetezi hogyha nem cserelik az olajat mondvan nem szivarog.
Zoli32:
Nekem nagyon tetszik amit tud, bőven elegendő számomra.
Igazából munkába járni, túrázgatni vettem 1-2 személlyel.
Elég volt a száguldásból.
Az első telók kicsikét furák, nem olyan sima járású mint a CBF600N-nél, felül kicsikét kotyogósabb.
A lánc lazasága csak azért kell, hogy rugúzás közben ne tudjon túlzottan megfeszülni a lánc és szakadni idővel. Ez nem változik, ha felül az utas, ugyanúgy kell beállítani.
Jut eszembe, érdemes lehet belenézni a használati utasításába a gépnek, az eddigi kérdéseid nagy részét lefedi.
Manual 20-30 mm-t ír tedd 30-ra ha aggódsz inkább lógjon picit mint feszüljön.
HF138 az olajszűrő,levegőből inkább gyári a hiflo nem passzol csak ha benyomorgatod és nem olcsóbb.
Mivanmég.
Gyertya 18e-nél.
Még egy kis segítségre lenne szükségem.
2 személyhez, úgy együttesen 180kg mennyire állítjátok be a lánc feszességét?
2-3cm holtjáték legyen 1 személy alatt?
Nincs valakinek elfekvőben egy sebváltó rudazat összekötő, pontos nevét nem tudom?
Valami okos előző gazdája gondolom a bal menetet jobbra akarta kitekerni így menet és anya kampó.
Holnap leviszek szakihoz azt átnézetem a masinát.
Gábor