Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet ,hogy én meg hazafelé csatlakoznék hozzátok Montenegrón keresztül, főleg ha jó idő lesz.
Csak ketten jöttök ......?
6000km vagy 1 év a csereintervallum.
6000 a szervizintervallum.
Sziasztok!

Kérdésem az lenne 650-be hozzávetőlegesen mennyi kilométernél szoktatok olajat cserélni?
Most 4000 kilométer van az olajban.

Gábor
...ha nem gond lehet hogy odafelé becsatlakoznánk a pünkösdi turába Petivel
Elvileg megtoldjuk egy nappal,montenegró felé jövünk haza.
...és igen.gyümölcslét természetesen viszek:-)
sv váltójára gondoltam,lecsót meg hagyjuk volt hozzá szerencsém
agy ki van írva a hátára hogy:

"Nem fékezek senki kedvért"
Lehet ólomlábú userek rendelhettek feláras extraként pótrugót


Valamiért lukasztottak ezek a vágott szemű ördögök.
És tényleg!
Azért itt akad egy rugócska.
Akkor mi célt szolgál a két lyuk?
Anyag könnyítés
Mire gondolhattak a japók gyártáskor?
Akkor jó!
Köszönöm a segítséget mindenkinek!
én is a két lyukról beszélek.
Belül nekem is ott a rugó.
Én az "üres helyeket" kérdeztem.
A pedál vissza ugrik rendesen.
Én sem érzem a hiányát,mert vissza ugrik a pedál rendesen.Csak furcsálom,hogy ott van két lyuk "üresen"
Azért kérdeztem,hogy nektek van ott valami?
Nekem sincs ott semmi. A hiányát sem érzem.
Hali!
Ott nekem sincsen, szerintem sose volt. Viszont a pedál felőli oldalon van rugó, közel a pedál forgáspontjához,ez elég takarásban van. Nézd meg.
Jol.
Üdv!
Szerintem a hátsó fékemnél hiányzik egy rugó,vagy valami...
Jól gondolom?
Ha kormányszitálásról van szó és eddig nem csinálta akkor a kereket nézném át sérülés a gumin felnin stb. A másik megoldás hogy 150-nél felveszed egykerékre 200-nál meg lerakod
Szevasztok!
A motorom (sv1000) 150-200 között beinog, rángat a kormány.
Találkozott már valaki ilyen problémával?
v2.0.
Barkas