Ezek szerint neked TL-ed van... Én idén szeretnék venni egy TL-t Esetleg, ha tudnál rám valamikor egy kis időt szakítani, hogy dumcsizzunk a motorról, akkor nagyon hálás lennék érte.
Pedig még a szervízkönyvben is ez van, -20 fokig jó vagyok a 10W40-el a gyár szerint.
Következőre tuti 5W40-et fog kapni, de azért az nagy csodát nem fog tenni szerintem. A szinte új 10W40-es 7100-at nem fogom ezért leengedni belőle. Melegben is hiába rakok bele 15W50-et, nem lesz annyival sűrűbb, hogy bármi változzon a dugós túlmelegedésen. Ide a normális megoldás, ha ráeszkábálok valami hűtővizes hőcserélőt, és máris tökéletes lesz minden időben a gyári ajánlott 10W40-el is.
Hát éppen erről beszéltem... Hogy annyira vezeti jól a hőt, hogy meg tudjam mérni kívülről elég jól a belső cucc hőfokát, de annyira már nem vezeti jól, hogy meghamisítsa a mérést azáltal, hogy elvezeti, és leadja a hőt, mielőtt megmérhetném. Remélem így már érted, mire gondoltam.
TTT3
Nem leszólni akartam egyiket sem, tudom hogy komoly motorok, csak az eltérő célfelhasználásra gondoltam.
Mind a két motor utcára lett tervezve. Tehát ott is hülye volt a Suzuki, és véletlenül rárakta az olajhűtőt a TLS-re? Amikor persze már volt TLR is, és megvolt a másik rendszer?
Ne misztifikáld túl a dolgot.
Persze, ért hozzá, viszont nem az SV-ről írta a váltóhibát!
Ez azért nem teljesen így van. Ha te többet használod hidegben, igenis akkor rakjál bele 5W40-et. Ha csak nyáron a 35 fokban használod akkor meg 15W50-et...
Nem az olajhűtő és a konstrukciója a rossz szerintem.
Látszik a gondolkodásodon...
Milyen szííípen zümmögnek a kiswartburgok.
http://youtu.be/NgnZjR66B20