Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ja.
Milyen szííípen zümmögnek a kiswartburgok.

http://youtu.be/NgnZjR66B20
Pedig szép dolog a szerelem
Ezzel a rozsaszin koddel mar en is meg lettem gyanusitva.
szaboj87@live.com. Ra irj :)
De patent az a gixxer, meg megy mint állat, de nálam rózsaszín köd van
Ezek szerint neked TL-ed van... Én idén szeretnék venni egy TL-t Esetleg, ha tudnál rám valamikor egy kis időt szakítani, hogy dumcsizzunk a motorról, akkor nagyon hálás lennék érte.
a két középső hengerben 750-be való dugó van hogy nehogy megragadjon amikor túlmelegszik az olaj
szijjad csak szijjad hogy akadna a torkodon
Sejtettem hogy nem egy etvasz oszi gixxere.
Oszi gixere után se gyujtottam fel a TL-t de majd mellé veszek egy gixerezret pályagépnek, kavicságyba fetrengéshez
Vért szívni.
nem tudom mit akarsz ezzel amikor a videók között az az ász hogy hogy kapar a szimó egy helyben tükör jégen
Ez as V2 is az.Oszi megmondta hogy az ezresgixxer és mindent felgyujtasz az árokparton.
Ha lassan akarnék menni akkor babettával járnék
Menj lassan es nem csuszkalsz.
Pedig még a szervízkönyvben is ez van, -20 fokig jó vagyok a 10W40-el a gyár szerint.
Következőre tuti 5W40-et fog kapni, de azért az nagy csodát nem fog tenni szerintem. A szinte új 10W40-es 7100-at nem fogom ezért leengedni belőle. Melegben is hiába rakok bele 15W50-et, nem lesz annyival sűrűbb, hogy bármi változzon a dugós túlmelegedésen. Ide a normális megoldás, ha ráeszkábálok valami hűtővizes hőcserélőt, és máris tökéletes lesz minden időben a gyári ajánlott 10W40-el is.
Valahogy ez a csuszkáljunk turagumival téma nekem nem buli. Annyira nem szeretek veszélyesen élni
Monnyuk tényleg motorkázni kéne inkább mint ezen agyalni hogy hűt e vagy sem.
Itt a nyár bazz...........vagy nem?
Hát éppen erről beszéltem... Hogy annyira vezeti jól a hőt, hogy meg tudjam mérni kívülről elég jól a belső cucc hőfokát, de annyira már nem vezeti jól, hogy meghamisítsa a mérést azáltal, hogy elvezeti, és leadja a hőt, mielőtt megmérhetném. Remélem így már érted, mire gondoltam.

TTT3
Nem leszólni akartam egyiket sem, tudom hogy komoly motorok, csak az eltérő célfelhasználásra gondoltam.
Mind a két motor utcára lett tervezve. Tehát ott is hülye volt a Suzuki, és véletlenül rárakta az olajhűtőt a TLS-re? Amikor persze már volt TLR is, és megvolt a másik rendszer?
Ne misztifikáld túl a dolgot.
Persze, ért hozzá, viszont nem az SV-ről írta a váltóhibát!
Ez azért nem teljesen így van. Ha te többet használod hidegben, igenis akkor rakjál bele 5W40-et. Ha csak nyáron a 35 fokban használod akkor meg 15W50-et...
Nem az olajhűtő és a konstrukciója a rossz szerintem.
Látszik a gondolkodásodon...
Jóeza sportmotor..............még robogósok is ronthatják a levegőt.
....és ha csúszik az ékszíj? az legalább 100 Ohm!
Ebből a tipusból olyan méret nincs.