Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt majd akkor ha a fagyievő izmom olyan fejlett lesz mint a tiéd, addig felesleges
mi van már itt megint...
Rózsaszín V nyakú izompólót vetté má?
legalább a budik között a legjobb budi, de ha körülnézel a világban ez a trend, szóval legalább trendi vagyok
Olajteknőhöz vót szerencsém.Jó vaskos darab.Monnyuk utálom őt mert kellett hozzá egy bazidrága tömítés amitől még a Csenteri bácsi is csak kamillázott.
Fagumi kő neked! Az való a túrásoknak
Az a cikk annyira botrányos volt, hogy regeltem a MR oldalára, és leírtam ádámtól évától az addigi ismereteimet...akkor nem válaszolak ott a netem, majd a nyomatatott újságban szedték a posztom, és adtak rá olyan választ hogy nem láttam a tetjét. Mondták, hogy a suzuki nem tud a váltóproblémáról, meg a SZAGGG szervizek sem akiket megkérdeztek...mindezt oknyomázás stilusban elöadva... az oldalukon még odavágtam nekik, hogy esetleg a bontókat kellett volna megkérezni, meg körbeolvani a fórumokon, bontott jó állapotu alkatrész után kutatva, akkor némileg valósabb helyzetképet kaptak volna róla... de nyílván soha sem a valós kép megmutása az újságírás lényeg...így igazán csak sajnálni tudom azokat akik azok olvasgatásában lelik örömük...és akkor az azokból fakadó számháborúknál nem igen van szánalmasabb.
Mindegyik tl utcai, de átalakítás után bármelyik lehet pályagép, ráadásul az s-es könnyebb ami nem hátrány. Feltéve persza ha létezik olyan fanatikus aki TL-el pályára merészkedik
Az R is utcai változat.

Olajkarternél ugyan ez nem?
Ismerőstől kérj kölcsön egy bármilyen régi,olcsó GPS-t 10 percre.Tuti akad.
És megmondja a tutit ha felpostásgumizod.
mi köze lenne a közeg- ill. surlódási ellenállásnak a sebesség kerékfordulatból történő kiszámolásához?
motorozzatok inkább, ne az órát nézzétek :D
Szégyellem is magam miatta. Kell középsztender, mert a gyári fele elkopott már :) tudsz jo turagumit ami kibir nálam 15ezret?
Akkor úgy írom, inkább utcai használatra tervezett. A versenyváltozat volt az R link.

bigoneoszi
A vízhűtőnél véletlenül se zavarjon, hogy legfeljebb fél cm-re kell elvezesse a hőt az alumínium. Arra tökéletes, és jóval olcsóbb és könnyebb, mintha rézből kéne ugyanazt megcsinálni.
Jobban is teszed a guruló budival.
Jó lesz ha a túragépedet arrébb tolod, meg feldobozolod...a középsztendert se felejtsd el...
Motorblokknál felhasznált anyagról volt szó, és van is.
De, annyira jó hővezető, hidd el. A vízhűtő miért alumínium?
Én már itt hozzá sem merek szólni semmihez, kivéve ha Zoli vérét kell szívni egy kicsit Szakmai tanácsokkal átköltöztem a hogyan javítsam meg a lélegeztetőgépemet topicba
Turára tervezett s-es? Ez a nap poénja akart lenni? :)
Azt sem olvastam.
Te vagy túl magasan...
Ui.: bár a gearingcommander nem számol hozzá ellenállásokat...
De 4,2 km/h csalást számoltam lefelé az órán 100km/h-nál. 140-nél kb 6,3 km/h... De ez még akkor is csak 146,3 km/h és 8-10km/h hiányzik! ...ennyit elvinnének az ellenállások?!
Èn sokkal jobban szégyelnem magam a helyedben,mert nem elég hogy lusta és tudatlan vagy, de még szemtelen is...

Max a jelen világban annyi "lelményesség" szorult beléd, hogy a piszkos munkát ( két kerület arányák a kiszámitását, ugyanis a 120 a gumi szélessége mindig a a per szám meg a gumi magassága %-ban a szélességi számot alapul véve, és pont semmi köze nincs a mintának meg profilnak hozzá, max ha lekopik róla) mással végeztesse el!
Szóval a matematikai müveletnél ismerni kell a százalék jelentését, meg a PI számot, hogy kerületet is tudj számolni, és aránypárokat, vagy törteket is látnál a müvelet során...
Ui:amúgy meg "bírom" azokat, akik annyira tudatlanok , hogy észre sem veszik, hogy mennyire mélyen vannak, és ahelyett hogy ráébrednének magyarázzák a bizonyítványt...
Nem szeretem az ilyen kütyüket, én inkább a motorra költök és benzinre
Amúgy amiatt kérdem, mert sajnos nem tudok mihez viszonyítani... A Gumicserével láncszettet is cseréltem és a hátsó lánckerekem nem 45 maradt hanem 48 lett. Nagyon keveslem a 7500-as fordulatnál az óra szerint mutatott 140-et... holott a gearincommander-en 154e-et kéne, hogy menjek ezzel az áttétellel és a gyári 120/60-as gumival.

Tehát valami nem stimmel és ki szeretném tapasztalni. Mert ha viszont stimmel minden, akkor cserélnem kell hátsó fogaskereket kisebbre, mondjuk 46-ra...
Bár nagyon élvezem, ahogy teszi a seggét a kanyarban a 48-al
Okosteló se?
Oh, ezt csúnyán benéztem... Jogos, én is ballal váltok, csak megkülönböztetni nem tudom a két lábam így a monitor előtt.