Itt is esik!
Nem kéne pofára esni pünkösd előtt, toljuk át jövő hétre a gurigázást.
Már ha nem nagy baj hogy még egy hétig bent van a pénzed a láncsprébe...
esetleg ez : http://olx.hu/hirdetes/suzuki-sv-gyari-plexi-ID2H8KT.html#406f9efb35
vagy ez, helyben van neked : http://olx.hu/hirdetes/suzuki-sv-plexi-ID2voXb.html#6d7ffa1e75
Iridiumos.
Ok hosszú élettartam.
De én más picit egyszerűbb felől közelítem meg.
Most a csodás platóson megtanultam hogy ha egy csavart vagy menetet jó sokáig nem piszkálnak az olyan szépen össze tud gyógyulni hogy simán kiszedéskor törik bele.
Namost ha azt vesszük hogy ezek a csodás gyertyák betekeréskor is hajlamosak 10Nm-nél beletörni akkor ha 40-50e 8-10 évig benne rohad,sv-n rendesen kapja az első henger az áldást,nem biztos hogy ezt hagynám.
Inkább évente kétévente lecserélem az olcsóbbat.
Ennyire nem látok bele a lelki világába a gépnek, főleg hogy zárt a rendszer működés közben amúgy meg karbis a gépem, szóval nálam nem játszik az injektoros kopogós téma. Ha mondjuk ugyan olyan lesz mint a sima gyertyával akkor már nem vesztettem rajta.
Ugyan tettem mindkettőbe a nem előírtat és nem sok különbséget vettem észre ( békába normál, sv-be irit), de mivel én úgy gondolom, hogy ugye az itit úgy árulták anno, hogy +2 Le-t hoz ezt szerintem csak úgy érheti el ha valahogy hamarabb gyújtja be a keveréket amit azzal tud elérni, hogy a középső szál gyakorlatilag állandóan izzik (nem biztos, de én így gondolom) viszont ettől ha az injektor nem erre van hangolva akkor kopogásos égés léphet fel (erre régen volt tapasztalat először Fr gépén) ami nem nagyon tesz jót a motornak. Ezt sokan vitatják, de attól még én hiszek benne amíg az ellenkezőjéről meg nem győznek.
Az lehet, de amiben nem gyárilag az van ott biztos hogy tovább bírja majd. Én most megpróbálom, és ha legközelebb megint cserélni kell legalább lesz tapasztalatom vele, tudom majd melyiket érdemesebb megvenni.
Ugyan azt írják, hogy hosszabb az élettartama, de igazából amiben gyárilag iridiumos van mint az újabb gépekben ( Busa, Béka stb.) ott is 12000-nél írják elő a cserét így igazából a fene tudja ezt az élettartam témát.
Érdemes lehet. Én legutóbb onnan rendeltem az olajat, olajszűrőt és a gyertyákat is. Semmi gond vele. Irridiumos gyertyákat vettem a hosszabb élettartam miatt, illetve mintha indítás után hidegen most jobb lenne az alapjárata, de ez lehet csak beképzelem.
Akko jovo het.
Csiszolom tovabb az alvazat.
Nem kéne pofára esni pünkösd előtt, toljuk át jövő hétre a gurigázást.
Már ha nem nagy baj hogy még egy hétig bent van a pénzed a láncsprébe...
Mondjuk a mai rozsdakaparasnak is vege az esovel.
Remélem délutánra valamennyire kitisztul! Addig megnézem a MotoGP-t.
5k-ért lenne,csak kicsit tartok tőle....
Ez éppen jó lesz:))
Egyébként egy új mennyi lenne?
Basszus most nézem hogy ez alapból iridiumos.
vagy ez, helyben van neked : http://olx.hu/hirdetes/suzuki-sv-plexi-ID2voXb.html#6d7ffa1e75
Na mindegy nekem a simából is majd 10 rugó egy csere.Hámég ha iridiumos lenne.
Ok hosszú élettartam.
De én más picit egyszerűbb felől közelítem meg.
Most a csodás platóson megtanultam hogy ha egy csavart vagy menetet jó sokáig nem piszkálnak az olyan szépen össze tud gyógyulni hogy simán kiszedéskor törik bele.
Namost ha azt vesszük hogy ezek a csodás gyertyák betekeréskor is hajlamosak 10Nm-nél beletörni akkor ha 40-50e 8-10 évig benne rohad,sv-n rendesen kapja az első henger az áldást,nem biztos hogy ezt hagynám.
Inkább évente kétévente lecserélem az olcsóbbat.
link
link
Hirtelen ezt találtam még róla: link
Akkor lehet maradok a normál gyertyánál.
Olajból meg 7100-as megy bele.
Sima átlátszó plexit honnan tudnék rendelni?
Mert az adott oldalon csak sötétek vannak.