Mondjuk ha belegondolok azt nem biztos, hogy bántja ha csak nem 5 cm-ről teljes gázon fél órát tolod neki, havernak sárvédőnél sikerült felpúposítani, de az műanyag.
A motoralkatresz.eu-tól érdemes rendelni?
Olajat,szűrőket rendelnék,de nem szeretnék hamisítványba belefutni.
Iridiumos vagy normál gyertyát ajánlotok bele?
Bocs a sok kérdésért,de a jövő héten hozzák a gépet és be vagyok zsongva...
Ahogy Ataa írja, Karlovacig egyszerűen értelmetlen mellékutakon menni, többször mentünk úgy és lélekölő volt. Viszont az M6-os is értelmetlen mert ahogy szintén írja a régi 6-os rövidebb és ugyanolyan gyors mert alig van település amin át kéne menni, ha arra mennétek tényleg kár megvenni a matricát.
Sanyiék szerintem az M7-esen mennek, odaát Karlovácig meg nincs alternatívája a pályának...
Én tudom mert hazafelé Zágrábig próbáltunk nem pályán menni...ne tudd meg!
Hátha tudunk Sanyiékkal kompromisszumot kötni és csak itthon pályázni, azt az 1500-at tényleg megérné
Viszont kint a kapus méregdrága szarra nem vagyok hajlandó menni
Ne viccelj!
Szerintem úgy kéne lemenni Bosznián keresztül mint 2 éve, csak most csont nélkül. Tudom hogy hol lett elszúrva az útvonal, fejből letalálok Karlobagig.
A motoralkatresz.eu-tól érdemes rendelni?
Olajat,szűrőket rendelnék,de nem szeretnék hamisítványba belefutni.
Iridiumos vagy normál gyertyát ajánlotok bele?
Bocs a sok kérdésért,de a jövő héten hozzák a gépet és be vagyok zsongva...
Mindenképpen odafigyelek majd...
Nem szeretném újrafesteni a tankot.
Megpróbálom akkor ezt a módszert
Én tudom mert hazafelé Zágrábig próbáltunk nem pályán menni...ne tudd meg!
Viszont kint a kapus méregdrága szarra nem vagyok hajlandó menni
Kenyelmes 140 el lentvagyunk masfel orra alatt trafipax figyelese nelkul.a 6-os ugyanolyan unalmas mint az m6.
Szerintem úgy kéne lemenni Bosznián keresztül mint 2 éve, csak most csont nélkül. Tudom hogy hol lett elszúrva az útvonal, fejből letalálok Karlobagig.