mi a fontossági sorrend? a gixer egy sokkal fejlettebb motor sportmotor és ez pénzben is megnyilvánul az sv egy beugrómotor ideális kezdöknek újrakezdőknek és olcsóbb fenntartani teljesen más a motor karakterisztikája legfontosabb a gixert pörgetni kell h menjen akkor nagyon megy és kisebb motorfék az sv nyomatékból megy és nagyon erős rajt a motorfék ami esetenként meg is tréfálhatja az embert... kb ennyit mondanék róluk nagy vonalakban de próbálj ki egyet mindegyikből talán az a legjobb
de ezek is pénzbe kerülnek akkor már megépítem eredetibe és a csutkakormányra nem fér el a tükörtartó most néztem meg ...
nem is olyan egyszerű alakítgatni...
hát az a gsxr vagy törve volt ( nem biztos h nagyon) vagy pályáztak vele és ezért nincs már meg a gyári festése a gsx-r sokkal fejletebb futóművel fékkel és mindennel rendelkezik nem egy súlycsoport az svvel de ha 250es banditról ülsz át lehet az sv jobb választás...
én most a gsxrt választanám de csak miután nagy-nagyon megnéztem mert valószínű h volt már vele crash biztosítás teljesítményadó biztos sokkal olcsóbb az sv fogyasztás nekem kb 6 lityit eszik lendületesen az sv citellusé már két gyertyás azért eszik 4,4 a gixer nem tudom mennyit eszik de gyanítom 6 alatt nem nagyon...
GSX R-t én nem vennék,főleg ha túrázni szeretnék.Meg szerintem ezt a két motort nem lehet összehasonlítani."Menni" pedig az SV-vel is lehet!Nem is akárhogy!
Megbízhatóságban meg nekem elég annyi,hogy már egy jó pár éve szinte változatlanul gyártják.Lassan 16 hónapja hajtom az enyémet,túráztam is vele,meg néha "megyek"is vele(de pályázni nem szoktam).És keveset eszik(4,4l körül).
Benzin kell bele és van biztosítás is meg súlyadó.És ruházatra lehet csilliárdokat költeni.
No vicceltem.Ha kifogsz egy megkímélt túrázós példányt semmi gondod nem lehet vele ha ütött vágott sérült a gép a gatyádat ráköltheted.
Ha van kiválasztott példány fellinkeled ide és a szagértők megmondják a tutit.
Ha konkrét van a legjobb elvinni egy elfogulatlan szervízbe max 5e ért tényleg lecsekkolják.Ha az eladó még úgy sem megy bele hogy fizeted a benyát akkor már gáz van de ha nyugodt és aszongya mehet akkor már nagy gebasz nem lessz.
Ha pesti a kiválasztott gép vidd el sanyiékhoz segítenek mindenben és rendesek.
Műszerfal nem kell megy nélküle is a jobb tükrön elég csak a bilincs részét cserélni a balosra meg egy ilyet ez KB 3000 pénz plusz 6e volt a két N-es tükör de bontóban bármilyen kotvány tükörpár lehet amit odaadnak egykét ezerért és mehet a menet.
Lenne hozzátok egy pár kérdésem. Most szeretnék vásárolni egy sv 650 s-t. Van e valami nyűgje ezeknek Motoroknak? Mennyire megbizhatóak, és hogy szerintetek sv-t vagy gsx-r t kevegyek?
Nagy a diemma mert szeretnék tűrázni is meg hát menni is....
Mert asszem hamarosan rendelnem kell.