Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És hol az index?Nálunk integrált nem lehet úgytudom.
De magasan vannak de ez demomotor a büdös életbe nem indítják be.Nomeg megnézem ezt hogy pakolod fel egy hosszabb túrára.Bár egy pályagépnek ideális.Védi az idomot igaz a segédvázat rendesen elhúzza ha borul mivel a felső rögzítés ahogy látom a hátsó sárvédő tartócsavarjaira megy.
hát ez a kipufogó mánia....
cit, te vagy az én emberem, h ezt megtaláltad
pont ilyenre akarom, illetve most már tudom, h ilyen lesz az enyém
Nincsenek egy kicsit magasan?
Csak mert úgy tudom,hogy a 2009-es telója fekete,az indexek meg fehérek......sőt talán sötétkéket nem is csinálnak ebbe az évben.
Akkor ez nem K9-es?
2005-ös modell,azok így jőttek ki, az enyém pont ilyen!
Voltam ma a Parillában az Astoriánál.Felpróbáltam a Suomy és a Prexport nadrágokat.A Suomyból az 54-es fel sem jött a lábamon,illetve nem tudtam összezippzározni a derekamon.Az 56-os meg lógott rajtam.Hosszú volt a szára is meg lógott a seggemen.Elég jó minőségű cucc,full bőr full protektor mindenhol.Egy baja van csak,hogy rohadt nehéz,járni alig tudtam benne,olyan voltam mint a robotzsaru Ja és 70 pénz.
Felpróbáltam a Prexportot.Elsőre jó lett mindenhol.Hosszban és derékban is.Sokkal könnyebb a Suomynál,igaz nem full bőr.A lábak belső oldalán valami elasztikus szellőző anyag van egy 10cm vastag csíkban végig.Ez is full protis,de térdkoptatót nem adnak hozzá,azt külön meg kell venni ami még egy 10-es.A nadrág önmagában nem drága mert 39.990ft.Szóval nagyon megtetszett,de még nem hoztam el.Kicsit utána akarok járni ennek a márkának.Ami elsőre látszik,hogy jobb cucc a Shoxos nadrágnál,olaszban is készül.Mondjuk a shox,csak 30 forint,de azt nem merem megvenni.
Amit viszont észrevettem,hogy a Suomy és a Berik nadrágok full egyeznek.Még a cimkéjük színösszeállítása és a nadrágok csomagolása is ugyanaz.Tuti egy cég gyártja mindkettőnek és csak a logokat varrják rá utólag.
Megnéztem a Dainese-t is.86 pénz a legolcsóbb.Gyönyörű szép meg biztos jó is,de tényleg túlárazta a Karasna a cuccot kicsit.
Kérdésedre a válasz engem is érdekel
Ricsi hol teremnek ilyen csajok?Azonnal odaköltözök Pestről!
Hello!
Az első telószárak hogy hogy nem feketék?
Ricsi: a 3ik képen az a barátnőd vagy a húgod?
teccikérteniii?!Humor
Ja és okosan csinálták meg a japók mert lejtőnek fogy ki leghamarabb szal emelkedőnek ilyenkor még megy ezért én is eljutottam egy kútig... indít belendül leállít szerencsére csak kb 2km kelett mennem
Nekem már fogyott ki a benzin nem túl jó dolog sajnos nem tudom h a villogástól mennyit mentem vel de nyeleztem mert elhagytam a telefonom reménykedve h még ott lesz mire visszaérek de így is 50km nél többet mentem vele az tuti...
vigyél magaddal egy kis kanna benzint és próbáld ki mennyit megy el, elvileg olyan 70km et el kéne neki...
Nekem 225-230 közöött kezd villogni, nem szeretek kockáztatni 40-50km-ert megyek és tankolok, akkor szoktam a 14 litert belepaszirozni! De már többen is mondták, h az enyém jól fogyaszt!
Köszi:)azért ez a minden tábla betartás egy ilyen géppel elég valoszinütlen:)
Nálam gyulladt már ki 150 után is, de 200 után is, vagy 180nál is...Szóval tényleg karfüggő

Ha minden táblát betartassz, lehet, h kimegy a világból 1 tank benzinnel? Sv-vel a DAKAR-on
oks.Köszönöm szépen
Így pontosan tudja fene KB annyi szokott lenni.+-1 liter de inkább +.
Ha villog a lámpa az 11 litert jelent?
Nekem 210Km/11 literrel.De volt 190 is.Karfüggő.Autópályán több sima úton kevesebb.
Sziasztok.Sv650s k9em van.Lenne egy kérdésem.Ha elkezd villogni a benzinlámpa az hány litert jelent?A könyv azt irja hogy 4 liter.De a tapasztalatoknak jobban hinnék.Mennyi km-t fut még egy normál 110-120 km/h-ás tempónál?előre is köszönöm a válaszokat.
Őőőőő narancsos-sárgás.Jó?
ha platinum, akkor