fiatalon elég volt a bogár meg skoda is
...csak hó kellett hozzá a vásártérre
de aszfalton a legszebben haver platós dácsiája ment (hátsókerekes) jobb volt mit a lada
Ha valaki valami elektronikai cikket szeretne venni akkor az emag.hu-n most nézze meg mert készletkisöprés és nagy akciók vannak. Még jó hogy egy hete vettem routert most meg leakciózták.... ez az én szerencsém
Dede, 28000km van benne még azzal az olajjal amivel kijött a gyárból Mivel cégautó ezért saját zsebből nem kivánom finanszirozni az extra olajcserét ha megérted, így szerencsétlen autó kénytelen lesz kivárni a gyárilag előírt ciklust de ez tényleg nem normális. Bele seerek gondolni ha esetleg "elfelejtik" cserélni vagy egy 700Ft-os olaj kerül bele újabb 30000km-re
ééés még mindig nem tudom mit vegyek? ...holnap megyek nézelődni lehetőleg olyat amire nem kell azonnal rákölteni a vételárát. .....a kettőstömegü gondjának mi a tünete?
Némely friss kamoinnál 100000 is lehetséges olajtól függően, az enyémbe a legjobb olajjal 60K lenne, de én 30-nél cserélek, az öreg Magnumba viszont 60-at is elmentem, de csak mert már letojtam viszont a 60 alatt alid evett meg 8l-t a 15W40-ből, ebbe 10W-40-et teszek ez 30 alatt eszi meg a 8-at.
15k nal az eletbe nem mentem tovabb.
A puntonal 20 a gastra 30k-s intervallumot ir.
Szerintem irrealis.
Persze az oreg betartotta miutan 57 e nel 9 ev alatt 2 db olajcsere volt rajta.
Jutalmul most mar csipegeti.
Milyen gépnek van 30K-s csereéje? Épp Te linkelgetted nemrég az olaj témát amiből lejön, hogy mindegy mi van "előírva" akkor sem húzuk tovább max. 15-nél, de inkább 10 autónál, motornál meg annyi sem.
Ma kiírta a csodálatos menet közben hogy check oil level, 28k van benne, szerencsétlen motorban már zakatol valami, szinte könyörög egy olajcseréért, ennyit a 30k-s intervallumról
Kb igen.
Arhoz kepest az elmenyfaktor hatvanyozott.
Auto az kozlekedo edeny,a-b,melo,cuccolas,elferjek benne,villanyablak,klima,kormany,sebvalto,motor legyen.
Ezt kb a gastra megteszi.
Turistakent a motort preferalnam.
Nem ladaztunk.
Mi kuloncok voltunk.
Wartburg 353 de lux tolotetos vajsarga volt.
Zsiga a nagyfaternak volt egy alkalomadtan odaadta.
De warti utan kihagytunk egy lepcsot.
Mikor 20. Gyikja utan kivett blokkot visszaraktam,egyedul novemberben,havazas kozben es jo lett,ment egy hetet,tankoltam 500 hazaindulva az egyik kanyarban szertoppant az egyik feltengely.akkor betelt,meg nekiestem de a lengokar csavarja ugy be volt rohadva hogy a kulcs elhajlott.Na akkor kitoltuk a kerites esle,nyaron meg ket more elvitte tizrugoert.
Majd sporolt penzen ra felevre szereztunk egy svajci import D kadettet.
Az fenyeves minosegi ugras volt.
De reszeltuk azt is,sportules,sportkormany,alufelni,fenyezes,vagy 3 Ac pumpa mire rajottunk hogy a tank wzuszogo eltomodes miatt laposra horpasztotta a tankot az ac mire megszakadt az osszes membran,akkor parat kapott a gyujtaseloszto a szaoadt vakummembranon,ment de hidegen esoben lefulladva nem indult ujra 10 percig,vezertengely elkopott.
Imadtam azt is,ha nem torjuk fater omegajat harmadjara romra meg meglenne.
Valszeg 1,8 as gte motorral ahogy ismerem magam.
Hat akkor kivetelesen de elnezesedet kerem. Megszokas hogy nalad van valami a hatterben.
Azert irtam mert nem kerult szóba a tdi. Skoda, seat, vw. Fogyasztasa is kedvezo. Viszonylag olcso fenntartani is es megvenni is.
a zsiguli-élmény az szinte pótolhatatlan. de még a verseny-verzióban is állandóan kinyiffan valami, tökre igazad van. szóval ha legközelebb olyan helyzetbe kerülnék, biztosan E36 kupéból kezdenék építeni, mint sokan mások. Annak is lehet rúgni, az is ordít ha kell, és éppúgy rajzolja a 8-asokat :-). És ugye nem versenyenként kell újjáépíteni, mint a Ladát, hanem csak szezononként :-). (amatőr versenyekre gondolok persze).
Kezdő autós élményeim egyike,szürke-fehér betéttel,piros műbőrülésekkel,tetőcsomagtartóval,afitnál volt autószerelő a tulaj,mi meg a fiával elcsórtuk egy kis délutáni ralizásra,akkorát ugrattam vele a vasúti átjárón,hogy azt hittem leszakad a fejem,lehet még a farom is fölkenődött a tetőkárpitra!
Erdekes, egy ember azt mondta hogy sok fotengelyt eltort mar miutan vissza alakitottak hagomanyosra meg zajos lett nagyon. Errol tud valaki valamit?
...csak hó kellett hozzá a vásártérre
de aszfalton a legszebben haver platós dácsiája ment (hátsókerekes) jobb volt mit a lada
A puntonal 20 a gastra 30k-s intervallumot ir.
Szerintem irrealis.
Persze az oreg betartotta miutan 57 e nel 9 ev alatt 2 db olajcsere volt rajta.
Jutalmul most mar csipegeti.
Arhoz kepest az elmenyfaktor hatvanyozott.
Auto az kozlekedo edeny,a-b,melo,cuccolas,elferjek benne,villanyablak,klima,kormany,sebvalto,motor legyen.
Ezt kb a gastra megteszi.
Turistakent a motort preferalnam.
Élvezetes autóhoz kell kb. 250-300le sztem,ott kezd igazán élénken mozogni.,addig marad a lendület.
Mi kuloncok voltunk.
Wartburg 353 de lux tolotetos vajsarga volt.
Zsiga a nagyfaternak volt egy alkalomadtan odaadta.
De warti utan kihagytunk egy lepcsot.
Mikor 20. Gyikja utan kivett blokkot visszaraktam,egyedul novemberben,havazas kozben es jo lett,ment egy hetet,tankoltam 500 hazaindulva az egyik kanyarban szertoppant az egyik feltengely.akkor betelt,meg nekiestem de a lengokar csavarja ugy be volt rohadva hogy a kulcs elhajlott.Na akkor kitoltuk a kerites esle,nyaron meg ket more elvitte tizrugoert.
Majd sporolt penzen ra felevre szereztunk egy svajci import D kadettet.
Az fenyeves minosegi ugras volt.
De reszeltuk azt is,sportules,sportkormany,alufelni,fenyezes,vagy 3 Ac pumpa mire rajottunk hogy a tank wzuszogo eltomodes miatt laposra horpasztotta a tankot az ac mire megszakadt az osszes membran,akkor parat kapott a gyujtaseloszto a szaoadt vakummembranon,ment de hidegen esoben lefulladva nem indult ujra 10 percig,vezertengely elkopott.
Imadtam azt is,ha nem torjuk fater omegajat harmadjara romra meg meglenne.
Valszeg 1,8 as gte motorral ahogy ismerem magam.
Azert irtam mert nem kerult szóba a tdi. Skoda, seat, vw. Fogyasztasa is kedvezo. Viszonylag olcso fenntartani is es megvenni is.
http://youtu.be/5kQNgZiPvAk
...mint malac a jégen