Na hat toled olvasni ilyet inkabb vicces es kepzeld megtisztitottam, feltoltottem, legtelenitettem es orulok. De ne aggodj teged is utol fog erni ag orom, 1-2honap mulva biztosan
Már az elején tudtam a más fasza dologról,és az elején költői kérdés volt a részemről.
Nem volt kétségem e felől.
Több mint valószínű hogy 3-4 forrást amit szorgosan netszereltem fogom kombinálni.
Talán mert 3 manual 3 féle olajpumpa hézag limitet hozott ki így nekem alap a fórumos képes és a yamaha videós.
Ezenfelül a transzfer csövet még fel tudom tölteni,természetesen a pumpán kívül amit nedvesítek,ezenfelül készreszerelve átforgatom önindítóval valós indítás előtt.
Mást a szűk tapasztalatommal és eszemmel nem tudtam kiötölni.
Ha rendesen cserélik, és átpumpálják a rendszert 2 évente a friss olajjal, akkor is benne marad ekkora retek? Nem akarom hinni. Mondjuk 10 éves távlatban végülis sokminden megtörténhet...
Bizonyára csalódni fogsz bennem, de nem fogom tudni neked innen megmondani a receptet, nem fogom tudni behozni a a te több hónapos kutatásod a témában, meg a tárgyközeli megtapasztalásod. Èn a haynes-szel begyújtanék, és szóról szóra követném a gyári doksit a problémakörben, ha esetleg a sok videoban láttál annál sokkal okosabbat, akkor azt hosszas megfontolás után alkalmaznám...kb ennyire futja tölem, így igazából a a témaban felett kérdéseidet költöinek tekintem, mivel nem kivánom más nemitagjával a csalánt verni. Szerintem ez érthetö.
Meg zárásul egy gondolat. Valószinü a olajnedves pumpa lesz tömör, vagyis akkor már könnyen felkapja a pumpa az olajat, és nem szív falsot a gyári hézagokon...meg persze nem szárazon fut.Ha esetleg nyomott oldalon van kivül olajcsö, a hengerfej magasságban, azt lehet érdemes megbontani, és amíg ott olaj nem jön mondjuk kulccsak a kihajtótengelyt forgatva (feltéve hogy apumpa ilyenkor is hajtott, addig nem inditanék rá, ha nagyon aggódok.
Folyadekot csereltek, de lustak kipucolni a munkahengert. Pedig szerintem egy ilyen kepet mutatnanak a tilajnak biztos kifizetne azt a plusz 1-1.5orat hogy legyen egy normalis feke.
Tehát nedves.
Az is megvolt.Viszont légteleníteni nem fogom tudni.
Volt egy régebben általam belinkelt R1 ujjáépítési videó.
Ott az ember bekente olajjal a pumpa elemeit.
Nekem ezt jelenti a wetted.Lehet ez tudásbeli híányosság.Bár nem vagyok kibékülve inkább légtelenül feltöltött olajkörrel indítanám.
Hííííjnye,lesz munka.
Amúgy igen sokat molyoltam a fékekkel több felvonásban.
Nem mondom hogy eposziak a tapasztalataim de azért vannak.
Annyira nem vészes.Csak tisztogatni kell.
Ez nem akkora történet.
Persze a manuál magyarra fordítása pontosan alap.
Nem volt kétségem e felől.
Több mint valószínű hogy 3-4 forrást amit szorgosan netszereltem fogom kombinálni.
Talán mert 3 manual 3 féle olajpumpa hézag limitet hozott ki így nekem alap a fórumos képes és a yamaha videós.
Ezenfelül a transzfer csövet még fel tudom tölteni,természetesen a pumpán kívül amit nedvesítek,ezenfelül készreszerelve átforgatom önindítóval valós indítás előtt.
Mást a szűk tapasztalatommal és eszemmel nem tudtam kiötölni.
Meg zárásul egy gondolat. Valószinü a olajnedves pumpa lesz tömör, vagyis akkor már könnyen felkapja a pumpa az olajat, és nem szív falsot a gyári hézagokon...meg persze nem szárazon fut.Ha esetleg nyomott oldalon van kivül olajcsö, a hengerfej magasságban, azt lehet érdemes megbontani, és amíg ott olaj nem jön mondjuk kulccsak a kihajtótengelyt forgatva (feltéve hogy apumpa ilyenkor is hajtott, addig nem inditanék rá, ha nagyon aggódok.
Az is megvolt.Viszont légteleníteni nem fogom tudni.
Volt egy régebben általam belinkelt R1 ujjáépítési videó.
Ott az ember bekente olajjal a pumpa elemeit.
Nekem ezt jelenti a wetted.Lehet ez tudásbeli híányosság.Bár nem vagyok kibékülve inkább légtelenül feltöltött olajkörrel indítanám.
http://youtu.be/o4bXlLfu6n8
Ugyanis blokk kivétel nélkül lefelé fog lógni.
Nyílások is lefelé.
Ebben ugyan nem fog egy deka olaj sem maradni.
Hacsak nem találok ki valamit arra hogy kerül olaj az olajszűrőtől a hőcserélőn át a pumpába olaj ami kifolyik a szívócsövön az olajteknőbe.
Ami elég érdekes talány.
Vagy ki a blokk,hengerfejjel lefelé,feltöltés,majd megfordítva...........de akkoris kifolyik.
Ezt le kell fordíttatnom pontosan.
Hogy ő hogy töltötte fel.