Galant kombi Olyan ritka kb mint egy Ferrari, és szerintem nem is túloztam. Mindig azt mondom, olyat kell venni amiből nagyon sok van, ahoz általában olcsó minden.
Nincs mit. Amúgy ebbe a kategóriába a 96-2000-ig gyártott B5-ös Passat 1.9tdi is tökéletes lehet. Nekem 90 lovas volt megpiszkálva, teljesen hibamentes volt. Mostani PD-m már nem olyan...
Japóba az adagolós TD-k legendásan jók vagyis 2001-2-ig, az utána következő D4D-ről Szotyi tud mesélni, hogy milyen. Amúgy 2002-től a Nissan, F9Q motoros, amiről beszéltem.
1.9-es DCI motor jó, F9Q motorkóddal. Traficba és Vivaroba nálunk a cégnél 4-500-at mentek el szó nélkül. Utána turbóbetegek illetve főtengely töröttek lettek. De ez csak 500 felett jött elő mindig. Mondjuk egy Lagunába, Meganba nem 100 Lovas ez a motor mint a Traficba hanem 130, ott már jóval kevesebbet is bír. Érdekes, hogy a Traficba sima lendkerék van, míg Lagunába, Meganba ugyan azzal a motorral és váltóval már kéttömegű. Összességébe nem bír annyit egy F9Q mint egy 2.0-es HDI
C5 állítható full hidraulikus futóműve kényelemben csúcskategóriás. Azzal mehetsz szántóföldön is, akkor is azt érzed, h autópályán mész. Teljesen jó kocsi, bár szerintem kicsit csunyácska a 2004 utáni C5 már szép. Viszont abba már nem rakták ezt a 8 szelepes motort. Ami fontos, h 2.2hdi-t ne vegyél
Folyamatos hókotróként.
http://youtu.be/fvBhMHZxFRQ