Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A tempó nem ilyen volt de én is így mentem.
Folyamatos hókotróként.

http://youtu.be/fvBhMHZxFRQ
Ez a rallis verzió jöhetne.
A szögletes láda verzió már megvolt,kényelmes imádtam,első járgány volt de minden héten kinyiffant valami benne.

Suzal én az 56-65 közti gömböc miniámerikaira vagyok gerjedve.

Egy rozsdamentes simán jöhetne.Kár hogy a legtöbb elporladt.
Olyat el is fogadnék 1979 környékéből tip top állapotban. Csak van aki 4-500 ezret akar értük
a 353w 50 lovas,4250-es fordulaton és 992 köbcenti.
Állította valaki ennek az ellenkezőjét? Vagy ezt kérdezte valaki?
nem..
de van a valeonak kiváltó szettje .. az 1.6 nem rúgja szét
mondjuk kuplungot benyomva illik inditani és leállítani is !

93000 van az enyémben
1,9tdi 90-110lovas
vagy 5 hdi van az ismeretségi körömben , egyikkel sem volt hengerfej gond..

az 1.6 hdi meglepően jól megy és nagyon takarékos!
A legtobbet valtoval szoptak.



A tapasztalatom azt mondja a "jo" vetelek a leg szivatosabbak.
Galant kombi Olyan ritka kb mint egy Ferrari, és szerintem nem is túloztam. Mindig azt mondom, olyat kell venni amiből nagyon sok van, ahoz általában olcsó minden.
Nincs mit. Amúgy ebbe a kategóriába a 96-2000-ig gyártott B5-ös Passat 1.9tdi is tökéletes lehet. Nekem 90 lovas volt megpiszkálva, teljesen hibamentes volt. Mostani PD-m már nem olyan...
Pont a galant kombi dizellel van cikk a tc ben.
Valto,rozsda,futomu szopas.
Kösz a segítséget! .....remélem sikerül valami megbízhatót venni.
Micsu, Toyota, Mazda, Nissan 2.0TD-k ikertesók. Ott mindegy mit nézel, csak a külalak a döntő kb.
Tehát 2002-től renault, akkor az előtti primerákat is nézegetek majd.
béka szivócsöve öregszik,falsot sziv,és mivel japán méregdrága az alkatrész
én olyat vettem amit egyszerű szerelni és olcsó az alkatrész (puntó)
Japóba az adagolós TD-k legendásan jók vagyis 2001-2-ig, az utána következő D4D-ről Szotyi tud mesélni, hogy milyen. Amúgy 2002-től a Nissan, F9Q motoros, amiről beszéltem.
Tehát a 2.0-ás HDI, jó mert abból van választék bőven, japó gépek?
1.9-es DCI motor jó, F9Q motorkóddal. Traficba és Vivaroba nálunk a cégnél 4-500-at mentek el szó nélkül. Utána turbóbetegek illetve főtengely töröttek lettek. De ez csak 500 felett jött elő mindig. Mondjuk egy Lagunába, Meganba nem 100 Lovas ez a motor mint a Traficba hanem 130, ott már jóval kevesebbet is bír. Érdekes, hogy a Traficba sima lendkerék van, míg Lagunába, Meganba ugyan azzal a motorral és váltóval már kéttömegű. Összességébe nem bír annyit egy F9Q mint egy 2.0-es HDI
Volt anni citromom és épp ezt a kényelmet vágyom vissza, tehát a 2.2 hdi kuka?.....akkor azt nem, lagúnák 1.9-es motorja milyen?
C5 állítható full hidraulikus futóműve kényelemben csúcskategóriás. Azzal mehetsz szántóföldön is, akkor is azt érzed, h autópályán mész. Teljesen jó kocsi, bár szerintem kicsit csunyácska a 2004 utáni C5 már szép. Viszont abba már nem rakták ezt a 8 szelepes motort. Ami fontos, h 2.2hdi-t ne vegyél
Aszondod?...a C5 nagyon tetszik.
Inkább a Primerákat nézegetem, de azokba mikortól tettek Renault motort?