Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A szelepeket kéne le tisztítani.
Talán tücsök
Ha 95-ös benzint használsz, akkor fogod érezni a változást. A 100-as benzinnél nem nagyon van különbség érzetben. De emellett lehet más előnyös hatása is, amit nem kimondottan a pilóta érez, hanem magam a motor.
A tapasztalatokat kerjuk kozszemlere bocsátani
Ma jött meg a piros nekem is. Majd töltök bele, aztán meglátom változik-e valami.
Köszi!
Ezt meg egy kicsit túltolták Yamaha racer
Én most az A1-es corsámba használtam a pirosat és 20-30km autópálya után érezhetően "könnyedebb lett a motor". Nagyon jó cucc! Egy 250ml flakon 250l benzinhez elég.
Sziasztok!Az lenne a kérdésem hogy ha fel melegszik a motor akkor ciripelő kattogó hangot hallok a blokk felől!Mi adhatja ki ezt a hangot?
Köszi, ez hasznos volt
piros
Helló!

Melyik Spurit próbáljam meg használni?
Piros
Kék

Köszi!
Nekem főleg a bal lábtartók rögzítése tetszik.
Gumi es nem szakad konnyen ha latsz rajta pasztat, szedd le, torold jol le (benzin, fektisztito jol leszedi) es a felkorok sarkahoz egy lehhelletnyi pasztat tegyel tenyleg csak lehelletnyit hogy amikor leszoritod szinte ne is jojjon ki oldalra
Hát így hirtelen nem is találtam, bár láttam Suzukikhoz valót az 8-9 e között volt
Inkább óvatos legyél, mert szerintem nem olcsó.
köszi, akkor ellenőrzés előtt kell szereznem egy szett tömítést, mert amilyen szerencsétlen vagyok tuti eltépem.
Gyertyákat jó kivenni, könnyebben átfordítod a motort, a szelepfedél tömítés kibír néhány szerelést ha nem szakítod el.
szelephézag ellenőrzéskor célszerű e: kivenni a gyertyákat, szelepfedél tömítést cserélni?
itt is szakad ahogy elfér
Jelenleg csak utálom az esőt.
Hála Istennek, már kellett egy alapos útpucolás!
Cserélem én is az elejét valamelyik hétvégén. Alig van kopásjelzőn, néhol még nincs is de már néger a jégen...
Esik az eső.
Amíg nincs kint a szövet vagy a fém, ráér.