Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kulcsszó:preappied a 204-nél
243: összerakáskor használod

Viszont így más lehet a 243 használatakor a meghúzási nyomaték, mert a menetek tiszták, még a 204 estében van ellenállás.
A maualom haynes............ebben a tekintetben szűkszavú.
Vagyis lószart sem ír.

Melyik írja?

Mindenképp feltöltöm.
Olajszűrőt is fel szoktam.
Tanácsadás

204-et a manualod irja nem a kisujjamból szívtam. Mivel az van a manuálban azzal van bekenve...

Jótanács:
...azt is írja, hogy beszerelés elött töltsd fel a pumpát olajjal, ha nem akarsz mindjárt komplett blokkot is cserélni...
Ha a tualj nem kéri, nem fogják cserélni.
Köszi.
Kiváltható 243-al?

Nemigen találok magyar tech lapot összehasonlításra.
Loctite 204
Na jó de színében ráutaló magatartásként erősebb,hőállóbb,nőnemű,férfi,vagy transzvesztita stb?
a színében van különbség
Heti neteszervíz kérdés.

A csavarmeneten lévő réteg menetbiztosító az biztos.Hogy tudom a többi meneten is produkálni?
És láttam kéket (többnyire fékárcsa rögzítő csavaron) ez most rózsaszín, van valami lényeges különbség vagy semmi?
amikor megvettem a motort anno én is ilyen mézsűrű cuccot szedtem ki a hátsó fék tartályából
Közben sikerült asszem ilyen nem kell nekem inkább az átvezető a platni és a doboz valamint a dobozban
Nem tudok semmit az eloeletrol, suzuki vezetett szervizkonyv, tudjuk milyen jok a markeszervizek
Esetleg linkelni nem tudod? Telorol vagyok és nem lehet másolni a szöveget
évi 1x takarítással meg 2 évente folyadékcserével nem volt vele gondom a 7 év alatt
Azok utan amit a fekben talaltam itt is siman elofordulhat hogy soha sem volt kitisztitva. Meg szatul van megtervezve, a lancspray telibe rafolyik a karmantyura...
valamikor valaki keresett csomagtartó dobozba világítás vezérlőt, most itt hírdetnek : http://olx.hu/hirdetes/givi-turadoboz-vilagitasvezerlo-ID2ry87.html#69b579aba7
Sándor mondta,mind elkezd ereszteni x időn belül,köze lehet a hőhöz amit kap a blokk oldalában.
Igazából azt tudom elképzelni, amit pár napja a bandit fórumon is kifejtettem. A öreg folyadék vizpára tartalma korrodálja házat, a karmantyú hornyát, meg krikrisztályosodás kezdödik. Ez miatt a horony átméröje csökken, tömités felülete egyenetlen lesz, nem zár rendesen. Ìgy elképzelhetö, hogy egy takaritással megúszod a dolgot, vagy jó eséllyel még vissza tudod gyürni a régi karmentyút. Ha meg lenne dagadva, bizonyos idön belül ( nem tudom az idöintervallumot, de lehet egy sütés segít rajta) vissza tud még zsugorodni. Nekem legalábbis ez a tapasztalatom pont egy SV 1000 fékmunkahengernél, ahol szintén eresztett az egyik dugattyúnál. Mivel 10 ezer lett volna 1 db karmantyú a suzukinál, így 15 ezerért kapott egy komplett bontott munkahengerpárt...ami nálam maradt késöbb sikerült összeraknom, ki nem próbáltam, csek eldobozoltam a többi kacatom közé...Azon a motoron már nem sok olyan cucc van amit ne cseréltünk volna... Mondjuk a spec a kuplunghoz nem kellett nyúlni!
Nincs tapasztalatom. Sem a 92-es gixernél, sem a 2003-as 1400-nél kellett még cserélnem a tömitéseket, csak a folyadékot cserélgetem a fékfolyadékokkal együtt.
Elég a szett és a takarítás,1-2 évre.
Még 2-3-4 hét netbúvárkodás biztos.


Ééééééés egy 13-as példány 100 dollárért.
Tapasztalat alapjan eleg evy takaritas neki vagy csak uj szett? Munkahenger.
Na es mikor lesz kesz?
Nos jól tippeltem,a teljesen módosított vízpumpa egység(lényegesek a belső lapát és ház kialakítás módosításai) ,a módosított olaj transzfer cső két csavar és a hozzá tartozó O gyűrű volt a szett tartalma.

Jók az időszaki módosítások.

Ez a teknő tömítés a relief szelep módosítással és 12 O gyűrűvel megoldható a teljes csere.