A csavarmeneten lévő réteg menetbiztosító az biztos.Hogy tudom a többi meneten is produkálni?
És láttam kéket (többnyire fékárcsa rögzítő csavaron) ez most rózsaszín, van valami lényeges különbség vagy semmi?
Azok utan amit a fekben talaltam itt is siman elofordulhat hogy soha sem volt kitisztitva. Meg szatul van megtervezve, a lancspray telibe rafolyik a karmantyura...
valamikor valaki keresett csomagtartó dobozba világítás vezérlőt, most itt hírdetnek : http://olx.hu/hirdetes/givi-turadoboz-vilagitasvezerlo-ID2ry87.html#69b579aba7
Igazából azt tudom elképzelni, amit pár napja a bandit fórumon is kifejtettem. A öreg folyadék vizpára tartalma korrodálja házat, a karmantyú hornyát, meg krikrisztályosodás kezdödik. Ez miatt a horony átméröje csökken, tömités felülete egyenetlen lesz, nem zár rendesen. Ìgy elképzelhetö, hogy egy takaritással megúszod a dolgot, vagy jó eséllyel még vissza tudod gyürni a régi karmentyút. Ha meg lenne dagadva, bizonyos idön belül ( nem tudom az idöintervallumot, de lehet egy sütés segít rajta) vissza tud még zsugorodni. Nekem legalábbis ez a tapasztalatom pont egy SV 1000 fékmunkahengernél, ahol szintén eresztett az egyik dugattyúnál. Mivel 10 ezer lett volna 1 db karmantyú a suzukinál, így 15 ezerért kapott egy komplett bontott munkahengerpárt...ami nálam maradt késöbb sikerült összeraknom, ki nem próbáltam, csek eldobozoltam a többi kacatom közé...Azon a motoron már nem sok olyan cucc van amit ne cseréltünk volna... Mondjuk a spec a kuplunghoz nem kellett nyúlni!
Nincs tapasztalatom. Sem a 92-es gixernél, sem a 2003-as 1400-nél kellett még cserélnem a tömitéseket, csak a folyadékot cserélgetem a fékfolyadékokkal együtt.
Nos jól tippeltem,a teljesen módosított vízpumpa egység(lényegesek a belső lapát és ház kialakítás módosításai) ,a módosított olaj transzfer cső két csavar és a hozzá tartozó O gyűrű volt a szett tartalma.
Jók az időszaki módosítások.
Ez a teknő tömítés a relief szelep módosítással és 12 O gyűrűvel megoldható a teljes csere.
243: összerakáskor használod
Viszont így más lehet a 243 használatakor a meghúzási nyomaték, mert a menetek tiszták, még a 204 estében van ellenállás.