Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ott is merném mondani hogy nem kell gázos, csakhát minek mondjam Az 1,4 is megy, elvisz mindenhova ahova akarom, száguldani meg ott lesz az SV
Lehet róla szó, ha lesz rá időm
És voltál már vele Fehérváron fagyizni.
Ocsem sokat olvassa.
Jaja, csak nem ismered ott a dörgést? :)
Azok mindig mindenkit elkuldenek fehervarra fagyizni.
Most olvasom,nagyon gáz ellenes vagy. ;) Itt bezzeg mered mondani. Opel fórumun félsz, mi?
A G 60e-nél kapott LPG-t, 145e-el adtam el... Most meg gázolajzabálót vettem. Az is annyit eszik, mint neked benzinből, de cserébe megy.
Nem tudom mi a gond az opellel, a családban van 3db, egyiknek sincs semmi baja. Én most cseréltem az Opelt Opelra...
Motor Japán, kocsi meg legyen Német (vagy Japán).
Most volt nálam egy srác SV1000-el és 110E km van a gépbe, és a 2. lánc van rajta még. Eddig egy generátor hibája volt semmi más. Szép dolog
mikor és hova ?
Azt irta eroteljes szemelyiseg......








Nem rusnya.
Helyeslem
De jo volt egy időben hogy egymas utan nem tehettel 2ugyanolyan jelet
Balaton felvidékre tervezek egy kis megszervezett véletlenszerű találkozót! Azért hogy újra legyen SV találkozó.

Remélem hogy az itt jelen lévő régi tagok is részt vennének Csak valaki erőteljes személyiség helyeseljen
Megpróbálom figyelembe venni a tanácsod.
Ugyan már, feltöltöd a vízkört is olajjal és minden probléma megoldva, olajhűtésű lesz mint a Bandi
Holnap nem..............de később..................
Erről van szó, a sűrű cserénél nem kokszosodik el a motor na meg persze a jó olaj. Öcsém vett Lacettit is taxizni a Skoda után, 80000-nél elment az olajnyomás, de végig szerviz ahogy kell persze gar sehol, elvitte maszek haverhoz aki levette a kartert és annyira olajsáros volt, hogy az tömítette el a szivattyú szűrőjét........úgy tűnt a márkaszervizben sosem cserélték le az olajat hanem csak rátöltöttek, kitakarítás után újra jó lett.
én multkor levetettem az olajteknőt a 307-ről ... mert állítólag olajsár keletkezik ez öli meg a turbót stb.. (hdi érzékeny rá)

na az enyémben 10eként volt olajcsere mindig( 20 a gyári)
semmi szenyeződés nem volt a teknőben és a felszívó kosárban..

Marad a 10 e olajcsere és soha semmi baja sem lesz
total qvartz 9000 5w-40 4 liter filléres tétel..
Holnap elgurulunk ugyarra a körre ahol elhagytam a táskát, nem hinném, hogy meglesz, de legalűább megemlékezünk róla. .....aki akar jöjjön velünk, bejáratjuk a srác új gépét is amit ma vesz át.
Öcsém vett vagy 8 éve egy Octaviát taxizni, 90000-es volt a vezérléscserének az intervalluma, de kb 60000-nél elszakadt a szíj a nulláson. Előtte volt szervizen, de nem akarták gariban megcsinálni pedig még 1 éves sem volt és mondták, hogy hát ez ilyen, ki kellett volna 60-nál cserélni mert ennyit bír, nagy nehezen a harmadik kereskedésben megcsinálták garban, az 1.4-es volt.
Ez most Octavia, gondolom az újabb VW-k is ilyenek, és ahogy Zoli írta az Opelek is erre tendálnak. A Focus még 20 ezres volt, azt még bírta is, ezt a Skodát már nem merném megvenni 3 év múlva
Pier ezzel "tépett neki a sorompónak"