Soha nem találkoztam még hengerfejes HDI-vel! A 2.0-es 90 vagy 110 lovasat bármelyik kaszniba megveheted 307, xsara stb... Ár érték arányban ennél üzembiztosabb és jobb motort nem találsz szerintem. Mi újonnan vettünk pl Jumpy-ba és 660E km-nél halt meg a motorja, addig mindene bontatlan volt (turbó is) pedig új kora óta Parnalub márkájú olajat kapott (740ft volt literje) Amúgy több ismerősnek ilyen kocsija van.... meglehetősen jók
Váóóó,bluebird,lusta mint a 200d merci,de nagyon finom szerkezet,haveréval a 90-es években sokat mentem,plüssbelső,ringatózás,kényelem,csak a rozsda ne jöjjön!
Ma azt hallottam, hogy a hdi-k hengerfej problémásak. Lenne C5HDI ami tetszene is. De amúgy lehet, hogy inkább maradok a japók mellett, utoljára kis dieselem 15 éve volt, egy öreg nissan bluebird, de az még ma is megy.
Ott a pont! Ha a szomszéd adná el 300e km-el és tudod minden előéletét hibáját, baját, akkor ok, de egy neppernél vagy idegennél nem tudod mi van belül
Kifoghatsz ilyet is meg olyat is. vagy belenyúlsz a tutiba, vagy a kocsit többszörösét is elköltheted javításokra. Dízelt nem vennék sőt LPG-t sem de ez csak az én véleményem. 1.4 G astra 2004/12 és eszik 6-6,3 körül.
De ha akármilyet is veszel előtte vidd el diagnosztikára.
Dízelt pont nem keresnék..............a 13 év és a magyar lehercolt,szétfosott,millió km-t hajtott autók közt.
Isten tuggya.
De dízelt nem azért tartanak hogy álljon a placcon,és mivel igénytelenek meg megbízhatóak a slágerverdák így jól ki is használják oszt kiváltképp leszarják az elemi karbantartást.
Monnyuk ha nem a szomszédbácsi gépe lett volna eladó meg lettem volna lőve mert tuti vennék egy lefosott alkatrésztemetőt.
Autóvásárlás újratöltve mert malac le lesz vágva. ....kérdés mert eléggé tanácstalan vagyok, venni kéne 2002 körüli dieselt vagy lpg-s járművet, a dieselekből melyik a még használható?
Autónál nem ugyan ez a történet? Ott is teletömik zsírral hogy ne menjen tele trutyival a pumpa? Ott vajon hogy szedik ki belőle a zsírt? Holnap megkérdezem apumat, talán már találkozott ilyen esettel.
Es a swift agyonuthetetlen.
nekem régi dizel is van meg egy hdi-is soha semmi bajuk sincs
csak nem 20e ként cserélem az olajat..
transporter 7500km 307 10e km
De ha akármilyet is veszel előtte vidd el diagnosztikára.
Dízelt pont nem keresnék..............a 13 év és a magyar lehercolt,szétfosott,millió km-t hajtott autók közt.
Isten tuggya.
De dízelt nem azért tartanak hogy álljon a placcon,és mivel igénytelenek meg megbízhatóak a slágerverdák így jól ki is használják oszt kiváltképp leszarják az elemi karbantartást.
Monnyuk ha nem a szomszédbácsi gépe lett volna eladó meg lettem volna lőve mert tuti vennék egy lefosott alkatrésztemetőt.
Bár mostis.
Ugyis nedvesen kell berakni tehát minden elemre bőven kell friss motorolajat tenni mindenhol.
Tele a tköm a manualokkal.
Mind mást ír,McBandit meg mást tett.
Manual aszongya kuplung le.
Ipse................lusta voltam és megoldottam a nélkül.
Teccik a csávó.