Nekem is aktuális a gumicsere, és a Pilot Road 2-ről én is csak jót tudok mondani. Ha lesz rá keret akkor hátra PR 4-et vennék, előlre pedig Pilot Power 3-at. Ha nem lesz annyi rá, akkor új PR2-t vennék előlre és hátulra is.
Talán tükörsima úton egyenletes egyenesvonalú haladásnál nem túl nagy sebességgel haladva lehet elhozni ilyet.
Szerpentinen külföldön jellemzően rücsis hegyvidéki aszfalton nyáron közepesen átlagos ügyességgel a 12-15e hátul reálisabb.
Nekem a tapadás megfelel,kivétel hogy előre csak a holttestemen keresztül,powerrrel együtt használom.És nem kifejezetten zavarnak az ellenvélemények,mindenki azt tesz fel amit akar.
Futásra érdekes mindenki sztárolta hogy majd 20e de az igazat megvallva nálam most KB 6-7e nél van félúton.
12e a reális nálam.És valszeg az elsővel együtt fogok tőle búcsúzni.
Következőre ha még lehet kapni ugyanaz megy fel.
Az attól függ hogyan használod, de összességében elmondható, hogy tapadás és tartósság viszonyában az egyik legjobb választás.
Sokan 20 000 felett járkálnak vele, de a nyomaték és a forszírozott tempó bármit leesz.
KB 80% az esélye hogy a váznyak el van repedve.
Donornak jó lehet.............valamibe.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsr_600-8753982
A 2-es előre inkább ne,árban nincs difi.
Fisi is megmondta.
Szerpentinen külföldön jellemzően rücsis hegyvidéki aszfalton nyáron közepesen átlagos ügyességgel a 12-15e hátul reálisabb.
Futásra érdekes mindenki sztárolta hogy majd 20e de az igazat megvallva nálam most KB 6-7e nél van félúton.
12e a reális nálam.És valszeg az elsővel együtt fogok tőle búcsúzni.
Következőre ha még lehet kapni ugyanaz megy fel.
Sokan 20 000 felett járkálnak vele, de a nyomaték és a forszírozott tempó bármit leesz.
mennyit fut el?Es hogy tapad?
Mik a tapasztalatok a Pilot road2-vel?