Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amit te csuklóból meghúzol,oda nem kell menetrögzítő!
Halvany dunsztom sincs,ezert kerdem,amugy pirosbol mas gyartmanyom van,azt irja leszedhrto holrgfuvoval extraeros,de a generatort siman kitekertem csuklobol.
A piros loctite az nem csak roncsolassal bonthato?
Elvileg csak nyomatekra kell huzni,de 15 Nm ekkel.
Nekem nem tunik tul biztosnak,foleg hogy ket M6 os tartja az egesz pumpat es lanc rangatja.
Gondolom ha az van előírva akkor az is kéne bele, de azért nézz utána mert a szín jelölés nem ugyanaz a gyárinál és a loctite-nál főleg ha hőlégfúvó nélkül le tudtad venni akkor nem a hőre oldható van rajta ami a locite-nál a piros ha jól tudom, a kék is bírja a hőt, de az olajat nem tudom, hogy mennyire.
Blokk belsejeben kb M6 os csavaroknal a hoallo extra piros menetrogzito legyen vagy mehet a sima kozepes kek 243-as?
Idén 2x voltam de mar most unom
Az már külföld?
Mecsek?
Csak ha felulok valaki moge.
No, ma elhoztuk a járművet, jövő hétvégén kéne valamerre menni. Rövid szlovák guri vasárnap?
Szelepházagállítás is benne van akkor ha az a korábban leírt három dolog lehet a megoldás kulcsa. Köszönöm
Üzemmelegen is csinálja megyek vele megállok. majd indítás és durrog
A durrogás jelenségét az esetenként a kipuban összegyülö elégetlen üzemanyag okozza, mely mikor végre éghetö elegyt képez, be-begyullad. Ha túl dús a keverék (pl szivatózás, de már melegen , akkor produkál ilyet, föleg ha leköpi a gyertyát, az meg nem tud megyújtani pár adag keveréket, így az elégetlenül a leömlöbe jut...de okozhatja részlegesen rosszul záró szelep is.
nekem is indításhoz egy kis szivató, majd amikor vissza nyomom a szivatót akkor jár egy picit és durrog egyet egyet, nekem 2:1 be cső van egy dobbal
Az említettekhez hasonlót produkál az enyém is, de csak az egyik hengernél (most hirtelen nem tudom, melyik a bal oldali kipuffé..). Szóval egész télen mentem vele, nem állt szinte semmit, egyébként is eléggé rendben van, ám előfordul, hogy szívatózás vége felé durrog a balos csövem. Se előtte, se utána.
Ötlet? Külső hőmérséklettől függhet?
Köszi!
Mással nincs probléma csak ez a durrogás meg a rángatás. Szóval karbi tisztítás+ szinkron és szelepállítás. Okés köszi
Az a baj, hogy mindig a lényeget feljtitek el leírni!

Ha ennyire ismeretlen az elöélete a jármünek, és ráadásul ennyire koros, akkor "rommá kéne szedni", és szépen mindent rendberakni, és nem csak azt amihez kanalunk van.
Attól függöen, hogy mennyire gondolkozol hosszú távon a motorban:
-szelephézeg ellenörzés
-kompresszió mérés
-porlasztó tömitéscsere, takaritás,
-szinkron, hangolás
-egy gyors kontakt ellenörzés a stekereken, kábelkorbácson
-át lehet nézni a kormány-nyakcsapágyat, mert szeret beázni, beverödni
-szintén érvényes a himba, és hátsó lengökar csapágyakra, lánckerékdob csapágyakra
-Az üzemanyagrendszer többi részét is érdemes átfutni, hogy a tank nem rozsdás, a benzincsap, vákuummembrán jól zár ( el felújíto készlet sok költséges beavatkozástól tud megmenteni).
-Fékfolyadék csere, fékdugattyúk tisztítása
-telo folyadék csere
.
.
.
Most hirtelen nem jut tobb eszembe...
Hát az igazság az, hogy ez a motor olaszból behozott motor, tavaly júniusba vettem az eladó azt mondta, hogy már egy ideje állt kint is(olaszba) meg náluk is és ők nem nyúltak a karbihoz tehát lehet benne több évnyi mocsok. Elvileg akkor a szinkron és tisztítás megoldhatja problémát. Vettem karbi+injektor tisztítót Glunk a neve vagy mi akkor az bele se öntsem? csak a spuri ?
Lehet túlfolyik valamelyik porlasztó, ezért túl dús a keverék, és van mikor nem tud begyulladni...beköpi a gyartyát is. Ilyenkor tavasszal a hosszú állás után ez elö szokott fordulni. A benzin megromlik, kiválások lesznek a felületeken, részleges dugulások is elöfordulnak. Persze a dugulás miatt az ellenkezöje is elöfordulahat, hogy nem a túlfolyik, hanem nem kap elegendö anaygot, és elszegényedik.
Lehetne próbálkozni Spuri adalákkal ( lehetöeleg csak ezzel), aztán ha 1-200 km-en semmi változás, akkor porlasztó tisztitás, hangolás, de az adalékot mindig jó használni, mert megelözöd vele az ilyen költséges szokásokat.
A tévedés jogát fenttartom...bár ritkán fordul elö.
köszi, 650. Utána néztem és megpróbálta úgy, hogy kikötöttem a 1-es 2-es és a légszűrő közötti csövet, a pair szelepet is, majd a helyére bekötöttem egy ellenállást. Sajna csak 22 ohm 5W tudtam szerezni, de az interneten 25 ohm 10W ajánlottak, de az nem szabványos:/
Valami megoldást esetleg tudsz rá?
Üdv Fórum lakók! Olyan problémám volna az SV650N-nel (2000 évj. karbis), hogy mikor elindítom hidegen szépen jár, majd amikor bemelegszik durran néha néha egyet nem folyamatosan, továbbá amikor 50 km/h-val megyek (3.-4. sebességi fokozatba) folyamatos gázállásnál bele-bele dadog (fordulat nem esik le, sem a sebesség nem csökken), a másik pedig, hogy 80km/h ig ha oda rántok neki gondolokodik majd egy picit ránt és akkor indul meg. Ha üresbe jár akkor se közvetlen a gázreakció (ez lehet azért mert karburátos de kitudja). Karbiszinkron+ karbipucolás, esetleg szelepállítás segíthet ezen problémákon? A segítségetek, ötleteteket előre is köszönöm!
Még nincs nyomásmérőm, amit gyanúsnak gondolok azt elviszem máshoz, de igazából nem drága eszköz ezért venni kéne.
Na azt majd Te nincs baj vele, igazabol 7-8korul meglodul megegyszer de a sor4hez kepest persze hogy nem tol fordulaton úgy, de nembaj.
Benzinnyomás akart lenni pumpa nélkül.....