Gondolom ha az van előírva akkor az is kéne bele, de azért nézz utána mert a szín jelölés nem ugyanaz a gyárinál és a loctite-nál főleg ha hőlégfúvó nélkül le tudtad venni akkor nem a hőre oldható van rajta ami a locite-nál a piros ha jól tudom, a kék is bírja a hőt, de az olajat nem tudom, hogy mennyire.
A durrogás jelenségét az esetenként a kipuban összegyülö elégetlen üzemanyag okozza, mely mikor végre éghetö elegyt képez, be-begyullad. Ha túl dús a keverék (pl szivatózás, de már melegen , akkor produkál ilyet, föleg ha leköpi a gyertyát, az meg nem tud megyújtani pár adag keveréket, így az elégetlenül a leömlöbe jut...de okozhatja részlegesen rosszul záró szelep is.
Az említettekhez hasonlót produkál az enyém is, de csak az egyik hengernél (most hirtelen nem tudom, melyik a bal oldali kipuffé..). Szóval egész télen mentem vele, nem állt szinte semmit, egyébként is eléggé rendben van, ám előfordul, hogy szívatózás vége felé durrog a balos csövem. Se előtte, se utána.
Ötlet? Külső hőmérséklettől függhet?
Köszi!
Az a baj, hogy mindig a lényeget feljtitek el leírni!
Ha ennyire ismeretlen az elöélete a jármünek, és ráadásul ennyire koros, akkor "rommá kéne szedni", és szépen mindent rendberakni, és nem csak azt amihez kanalunk van.
Attól függöen, hogy mennyire gondolkozol hosszú távon a motorban:
-szelephézeg ellenörzés
-kompresszió mérés
-porlasztó tömitéscsere, takaritás,
-szinkron, hangolás
-egy gyors kontakt ellenörzés a stekereken, kábelkorbácson
-át lehet nézni a kormány-nyakcsapágyat, mert szeret beázni, beverödni
-szintén érvényes a himba, és hátsó lengökar csapágyakra, lánckerékdob csapágyakra
-Az üzemanyagrendszer többi részét is érdemes átfutni, hogy a tank nem rozsdás, a benzincsap, vákuummembrán jól zár ( el felújíto készlet sok költséges beavatkozástól tud megmenteni).
-Fékfolyadék csere, fékdugattyúk tisztítása
-telo folyadék csere
.
.
.
Most hirtelen nem jut tobb eszembe...
Hát az igazság az, hogy ez a motor olaszból behozott motor, tavaly júniusba vettem az eladó azt mondta, hogy már egy ideje állt kint is(olaszba) meg náluk is és ők nem nyúltak a karbihoz tehát lehet benne több évnyi mocsok. Elvileg akkor a szinkron és tisztítás megoldhatja problémát. Vettem karbi+injektor tisztítót Glunk a neve vagy mi akkor az bele se öntsem? csak a spuri ?
Lehet túlfolyik valamelyik porlasztó, ezért túl dús a keverék, és van mikor nem tud begyulladni...beköpi a gyartyát is. Ilyenkor tavasszal a hosszú állás után ez elö szokott fordulni. A benzin megromlik, kiválások lesznek a felületeken, részleges dugulások is elöfordulnak. Persze a dugulás miatt az ellenkezöje is elöfordulahat, hogy nem a túlfolyik, hanem nem kap elegendö anaygot, és elszegényedik.
Lehetne próbálkozni Spuri adalákkal ( lehetöeleg csak ezzel), aztán ha 1-200 km-en semmi változás, akkor porlasztó tisztitás, hangolás, de az adalékot mindig jó használni, mert megelözöd vele az ilyen költséges szokásokat.
A tévedés jogát fenttartom...bár ritkán fordul elö.
köszi, 650. Utána néztem és megpróbálta úgy, hogy kikötöttem a 1-es 2-es és a légszűrő közötti csövet, a pair szelepet is, majd a helyére bekötöttem egy ellenállást. Sajna csak 22 ohm 5W tudtam szerezni, de az interneten 25 ohm 10W ajánlottak, de az nem szabványos:/
Valami megoldást esetleg tudsz rá?
Üdv Fórum lakók! Olyan problémám volna az SV650N-nel (2000 évj. karbis), hogy mikor elindítom hidegen szépen jár, majd amikor bemelegszik durran néha néha egyet nem folyamatosan, továbbá amikor 50 km/h-val megyek (3.-4. sebességi fokozatba) folyamatos gázállásnál bele-bele dadog (fordulat nem esik le, sem a sebesség nem csökken), a másik pedig, hogy 80km/h ig ha oda rántok neki gondolokodik majd egy picit ránt és akkor indul meg. Ha üresbe jár akkor se közvetlen a gázreakció (ez lehet azért mert karburátos de kitudja). Karbiszinkron+ karbipucolás, esetleg szelepállítás segíthet ezen problémákon? A segítségetek, ötleteteket előre is köszönöm!
Nekem nem tunik tul biztosnak,foleg hogy ket M6 os tartja az egesz pumpat es lanc rangatja.
Ötlet? Külső hőmérséklettől függhet?
Köszi!
Ha ennyire ismeretlen az elöélete a jármünek, és ráadásul ennyire koros, akkor "rommá kéne szedni", és szépen mindent rendberakni, és nem csak azt amihez kanalunk van.
Attól függöen, hogy mennyire gondolkozol hosszú távon a motorban:
-szelephézeg ellenörzés
-kompresszió mérés
-porlasztó tömitéscsere, takaritás,
-szinkron, hangolás
-egy gyors kontakt ellenörzés a stekereken, kábelkorbácson
-át lehet nézni a kormány-nyakcsapágyat, mert szeret beázni, beverödni
-szintén érvényes a himba, és hátsó lengökar csapágyakra, lánckerékdob csapágyakra
-Az üzemanyagrendszer többi részét is érdemes átfutni, hogy a tank nem rozsdás, a benzincsap, vákuummembrán jól zár ( el felújíto készlet sok költséges beavatkozástól tud megmenteni).
-Fékfolyadék csere, fékdugattyúk tisztítása
-telo folyadék csere
.
.
.
Most hirtelen nem jut tobb eszembe...
Lehetne próbálkozni Spuri adalákkal ( lehetöeleg csak ezzel), aztán ha 1-200 km-en semmi változás, akkor porlasztó tisztitás, hangolás, de az adalékot mindig jó használni, mert megelözöd vele az ilyen költséges szokásokat.
A tévedés jogát fenttartom...bár ritkán fordul elö.
Valami megoldást esetleg tudsz rá?