+ még adj hozzá egy 15-20kg-os hátizsákot de hát sportról beszélünk, a jóságért meg kell dolgozni Jobb helyeken elvileg úgy megy hogy sílifttel, lanovkával felmennek, vagy terepjáróval felszállítanak és úgy le, az kicsit barátságosabb
Tisztára olyan mint a szánkózás....felcaplatni a hegyre,aztán kiizzadva bele a levegőbe,nem nekem van kitalálva..........erős nyomot hagyott bennem mikor a glockner jegétől felügettünk a gleccerbahnig!
A cucc egy méretes hátizsákban van fel lehet vele ülni a motorra. Ez is figyelembe lett véve, ha egy könnyű cuccban megyek ki akkor csak a sisakot kell bezárni az ülés alá és már lehet is startolni. A profik általában vissza tudnak szállni a starthelyre, de én még gyenge kezdő vagyok Általában az a módi hogy parkolás a leszállóban, onnan túra fel a hegyre így a járműved mellé szállsz le és csomagolás után tudsz is indulni.
Arról még nem is hallottam,persze attól még lehet jó
Akkor úgy írom hogy a hagyományos robi elrendezésű robit nem vennék ahol a hátul van a blokk ezért szinte az összes súly a hátsó keréken van
Mondjuk a pincércsajszik szemrevalóak voltak,bár nem biztos hogy szín olaszok.
Néha azért visszafiatalodunk,pár pillanatra!
Nem tudom mekkora pakk az ernyős cucc,felkötöd a robira,fel a hegyre és gooo!
A kiinduló pontra vissza tudsz repülni?
Tenyleg kar volt eladni a ven pedalost.
Akkor úgy írom hogy a hagyományos robi elrendezésű robit nem vennék ahol a hátul van a blokk ezért szinte az összes súly a hátsó keréken van