Hogy csinálsz tesztert házilag? Illetve hogy kell ezt a szinkront megcsinálni.
Ebben a szezonban elérem a 24e km-t s szerintem nálam is kell csinálni, illetve ha jól tudom lesz még egy két finomság is hozzá mint pl szelephézag állítás.
Sziasztok!
Karbiszinkront akarok csinálni hamarosan.
Szinkron tesztert házilag csinálok.
Tudnátok segíteni hogy mekkora belső átmérőjű benzincsövet vegyek?
99-es sv650s-ről lenne szó.
Köszönöm.
Tegnap délután fél6 felé láttam egy fekete SV-t Kaposváron. Azt nem tudtam megnézni hogy 650 vagy 1000 de sisak jobb oldalán kamera volt.
Valaki magára ismer?
Sziasztok!
Szeretném kérni a segítségeteket mert sv 1000 s hez keresek service manuált magyarul angolul ukránul teljesen mindegy (csak ne kínaiul) :D Egy jó link vagy esetleg emailben elküldve is jó lenne. Az adatlapomon van az email címem.
Nincs gond evvel..........mindenki nekiáll (még én is) törpölni hogy mi lenne ha..........én utána felülők rá 8minden nyűgje ellenére) és rájövök hogy minek?
Egy eladás-vétel tiszta tortúra.Meg anyagi csőd.
Szal marad.Majd ha kicsit gyűjtök akkor talán.
És vagy speed vagy vicces de street újabb kiadása lesz.
Köszi Zoli, ez elég korrekt válasz volt! Szívesen kipróbálnék egyet, hogy egyáltlán milyen is valójában. De tetszenek! Azt viszont nem tudom, hogy a hideg miatti elvonási tünetek révén kérdezek a TL-ről meg a Triumphról, vagy azért, mert valami újra, erősebbre vágyom...
Speed-et már minimum 17 éve gyártják több változatba 885-1050-es lökettérfogatig az adott kor színvonalán.
És nem az alsó szegmensbe árazták az új fejlesztésű modelleket hanem inkább a prémium felé.
A jelenlegi speed 1050-ek új ára 4 millió.......egy 2011 es ennek megfelelően úgy 2 millától indul.
Street más kérdés ott a legöregebb is 2007-es.Egy hornetet vagy FZ6-ot ha megnézel ilyen évjáratban ők is 1,5-1,6 körül vannak.
Elmúlt az az idő amikor kiadták a japok az egyszerű,tartós de butított felszereltségű nakedjeiket olcsón és iszonyat mennyiségben.
Mostanában 2008-óta nem tudsz eladni sokat,ha nem akkor a haszontartalmat kell emelni ami viszont a hozzáadott érték emelésével lehet szalonképessé tenni.
Most már eladhatatlan lenne egy 2,5 milliós gép állíthatatlan futóművel és 2 dugós úszó fékkel.
Na így a street R 3,2 millás ára vagy a régebbi 2,8-as más fényben tűnik fel.
Az egyetlen riválisa az MT09 is 3 millió.
A másik hogy qurvajó kis gépek és tartják az árukat.
A fekete 2011-es 1,6-ért 12e Km-el ami fenn van hahun szerintem nagyon jó ár érte vételként ha tényleg gyári nem törött.
Suzuki Hollós írt, 25800ft a TPS.